úterý 24. června 2014

Červen ve fotkách :)

Švára slavil 40-cátiny a jedním z dárků bylo i 40 lampionů štěstí, což jsem rozhodně musela nafotit, i když jsme jich 40 nevypustili :)

Miluju čvachtání ve vaně plné pěny, soli do koupele, nejlépe s dobrou knihou :)
Sůl do koupele a levandulová pěna/plná vana/Balea sprchový gel Melon :) 

Peču a vařím :P
Domácí medovník/čína

DIY
Hrníček/srdce z fotek

 V tomhle vedru se chodíme často večer osvěžovat :D
Brusinková limonáda/melounová limonáda/Pina Colada

Plzeňská katedrála Sv. Bartoloměje :)

Zbožňuji horkou čokoládu a Vy?
Dokončená horká čokoláda: hořká čokoláda/mandlové mléko/
"set" na horkou čokoládu/těsně před dokončením

Lapač snů - pro někoho blbost, ale já mu věřím a pomáhá mi ♥

Blbosti :D

 Mlsání :D
Nejlepší zmrzlina/ jogurt - čokoláda/kremrole
 Něco nového
Pod halenky/kalhoty

Stará peněženka se mi roztrhla a já mám tak úžasného přítele, že mi koupil novou :) ♥

 Péče o tělo: Jafra maska, pleťové mléko a voda; deodorant; epilační set Veet

Flaška na pití z Kika

 Kytičky, které jsem dostala za přijetí na UK

Dopis z UK :)







10 komentářů:

  1. Jů, já zbožňuju piňa coladu a celkově koktejly :)

    OdpovědětVymazat
  2. to srdíčko z fotek si musím už konečně udělat..
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky dlouho trvalo a když jsem zjistila, že mi dochází oboustranná lepenka, málem mě šiblo :D Musela jsem tu zbylou rozdělovat na mini kousíčky a beztak jsem poslední dvě přilepovala normální izolepou, která mi taky došlo, ještě že už bylo všechno přilepené :D :D

      Vymazat
  3. K přijetí na KU moc gratuluji, květiny jsou krásně! A horkou čokošku miluju...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky, mandlový mlíko jsem tenhle mesíc vyzkoušela a nejdřív jsem se tý chuti lekla :D , pak mi ale zachutnalo !

    Nicole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho dávám jen do kafe nebo čokolády, líbí mi ta kombinace chutí, jinak piju normální :)

      Vymazat
  5. Jééé, všechny ty fotky jsou moc pěkné! :) Miluju koktejly i horko čokoládu! Strašně pěkně pečeš a vaříš a máš super ty DIY hrnečky :) a ten nápad s pouštěním lampionů na oslavě je bezva :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát :) Taky nám to přišlo jako super nápad a všichni z toho byli nadšení, takže určitě doporučuji ;)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥