pondělí 30. června 2014

Špagety v omáčce s masovými koulemi

Ingredience: 
  • mleté hovězí maso
  • olivový olej
  • jarní cibulka
  • plechovka drcených rajčat
  • 2 lístky bobkového listu
  • provensálské koření
  • sůl, pepř
  • pažitka nebo petrželka
  • špagety
  • sýr

Ingredience


 Postup:
  • z hovězího masa vytvoříme masové koule
  • rozehřejeme pánev/hrnec a necháme rozpálit olivový olej
  • přidáme masové koule a osmahneme je, když jsou trochu osmažené, přidáme nakrájenou jarní cibulku a taky osmažíme
  • přidáme plechovku drcených rajčat, do půlky plechovky nalijeme vodu a přilijeme do omáčky - v téhle chvíli začínám vařit špagety
  • přihodíme 2 bobkové listy a provensálské koření (nebo jiné koření, př.oregano) 
  • osolíme a opepříme
  • zmírníme plamen a necháme cca 10 minut vařit
  • potom už podáváme :)

Přidané koření


Hotovo :D


6 komentářů:

  1. Mňam, to vypadá super, konečně pořádný recept na špagetovou omáčku, nikdy jsem nevěděla, jak ji správně udělat, tak jsem radši kupovala v konzervě :D tak si ji co nejdřív ukuchtím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super recept, já mám špagety nejraději s omáčkou s mletým masem a kečupem :)
    Pěkný blog, stala jsem se čtenářem.
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, my když jsme líný, tak ty koule neděláme :D ale já kečup moc nemusím, takže děláme nějakou vlastní omáčku :)

      Vymazat
  3. Taky jsem zrovna predevcirem delala masove koule, ale s polentou :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥