sobota 13. září 2014

Inspiration - Back to School & Autumn

Někomu již škola začala, někoho to teprve čeká. Já patřím do druhé skupiny, takže na "Back to School" jsem měla ještě čas a "inspiraci" přidávám až teď. 
No a podzim ... už ho taky cítíte ve vzduchu? Já se nemůžu dočkat barveného listí, mlh, teplých svetrů, šál a hrnečků s nějakým výborným teplým nápojem :P 

Back to School





Autumn





12 komentářů:

  1. Sice nemám pozdim ráda, ale ty jsi vybrala moc hezké věci! Některé bych měla moc ráda ve svém šatníku!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já bych taky ráda něco našla ve skříni :D ale jen tak se mi to tam bohužel asi neobjeví :D

      Vymazat
  2. Z podzimu se akorát těším na to barevné listí :) Vytvořila jsi krásnou inspiraci, nejvíc mě zaujala ta poslední
    VERU-LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, tak tenhle výběr se mi opravdu líbí!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou úžasné kombinace!:-) Moc se mi to líbí, hlavně ty svetry, vestičky a kabáty:-) Povedlo se ti to:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, miluju když si můžu vzít termohrnek s něčím dobrým a pak to při volných hodinách usrkávat ♥ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme stejně :) já tam mám nejčastěji latté nebo čaj :) Horkou čokoládu spíš v klídku pod peřinkou doma u hezkého filmu :D

      Vymazat
  6. Krásné obrázky! Moc se mi líbí včechny kombinace!

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥