čtvrtek 4. září 2014

ano Ano ANO !!! :)

Konečně, je to za mnou a úspěšně :)
Dneska dopoledne jsem měla státnice, šla jsem jako poslední, komise byla skoro stejná jako v červnu, až na dva členy - oba se vyměnili za někoho "lepšího"; první: strašně milý, vtipný, hodný přednášející a pak se vyměnila zkoušející ze sociologie, což bylo taky fajn, aspoň pro mě, protože tu jak byla v červnu jsem nikdy neviděla a ta co byla dnes přednášela "Úvody do sociologie", na které jsem chodila, takže se mi s ní hned lépe komunikovalo, byla jsem na ní zvyklá a znala jí :)

Vytáhla jsem si otázku č.3 - Sociální role, konflikt rolí, koncept rolí. Dramaturgická sociologie, sociologická imaginace a etnometodologie 

Otázka v pohodě, mohla jsem si vytáhnout sice lepší (třeba rodinu), ale i horší (druhy výzkumného projektu - kvaziexperiment, korelace, komparace ...) takže jsem s otázkou byla spokojená ♥

Známka ze sociologie za jedna, celková za dvě.
Musím říct, že jsem si strašně oddychla, ale přijde mi, že jsem si to ještě plně neuvědomila :D
Když jsem přišla domů, tak jsem chvíli "vydržela" - mluvila s rodinou, protože mi samozřejmě všichni volali a kecala s přítelem, který mi teď říká "můj bakalář" ♥ :D No a pak jsem odpadla, úplně a totálně, teď jsem se vzbudila a řekla jsem si, že se taky s Vámi musím podělit o svou radost :)
Taky chci všem, kteří mi přáli mnoho úspěchů, moc moc moc poděkovat :) 
DĚKUJU :) ♥

Přichystané oblečení :)
Šaty, které jsem si nakonec vybrala - jsou z
votoče a moc se mi líbí :)

Vše nachystáno - pro jistotu, jinak bych na něco zapomněla :D
Náramky, náušnice a hlavně je tam i zlatý prstýnek od babi, který nosím
pro štěstí
Čekání ve škole :/ byla jsem šíleně nervní
Doma = je čas udělat sociologii papá :D
P.S.: Přiznávám, ty fotky připravených věcí jsem si naaranžovala ještě po tom co jsem přišla a fotila je zpětně, předtím jsem na to neměla myšlenky, ale naaražovaa jsem to stejně :) :D

14 komentářů:

  1. Gratuluji!! :) Jinak strašně se mi líbí všechny ty doplňky :3

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji:-) Já jsem myslela (z názvu článku), že jsi nějakému mužskýmu řekla ano:-D
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já bych tomu svými u řekla, ale zatím nemám na co :D Děkuju

      Vymazat
  3. A co bude dál? :) mgr?

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluju! :) A máš moc hezký blog, stávám se pravidelným čtenářem, budu ráda, pokud se staneš mým :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, gratuluji, určitě to muselo být hodně stresu :/.

    Stala jsem se tvým čtenářem a taky jsem tě nominovala na Liebster Award, budu ráda, když se zúčastníš, pokud máš zájem, koukni se, prosím, na pravidla zde:

    http://mujerworld.blogspot.cz/2014/09/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, bylo to hodně stresující

      Tento tag už mám udělaný, ale ráda opět doodpovím, děkuji :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥