pondělí 25. srpna 2014

Uff uff ... málo času

Už nemůžu, nemůžu, nemůžu ... tak krásně teď venku je a já dřepím doma a učím se :/ 
Navíc mě to strááášně nebaví :D A taky mi to bere fůru času, který bych raději věnovala něčemu zábavnějšímu, i když některé otázky zajímavé jsou, pravda. Bohužel mi zbývá na všechno ostatní málo času, ale teď jsem si udělala pauzu a rozhodla jsem se odpočinout si u blogu :)

Po státnicích chystám článek o létě, random a new in - už se mi tu toho hodně nahromadilo :D Doufám že si léto krásně užíváte, nejlépe někde u vody, na výletech atd. Já se těším až mi skončí těch pár dní "mučení" a budu mít ještě celý měsíc na užívání, s touhle vyhlídkou jde i to učení hned lépe :)

Pracovní stůl - taky máte rádi různé "roztomilé blbosti"? :D Mě dokážou
krásně zvednout náladu
Znáte ten pocit, že už ležíte v posteli, ale ještě se musíte na něco
podívat? Já často :D
Giddens 
Nehtíky - tohle jsem nazvala růžové spektrum :D

14 komentářů:

  1. Držím pěstí ! A obdivuju tě :) A jestli tě to potěší tak se pařím v práci od rána do večera :D sice ted po týdenní dovolené, ale návrat do reality je velice tvrdý ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak doufám, že je práce alespoň v pohodě :)

      Vymazat
  2. Také držím pěsti!!:)) mě už to také začne všechno to učení, a málo času. Proto užívám poslední dny volna jak to jen jde,. vubec se mi zpátky do školy nechce:X:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Budu držet palce, ať státnice zvládneš levou zadní :) Já jsem v květnu měla zatím jen učení na maturitu, ale i tak vím, jaké to je, když je venku hezky a člověk se musí naučit hromadu otázek :( teď je ale docela ošklivo, tak tě to zas tak nemusí mrzet! Ať ti učení jde co nejrychleji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jo, učení na maturu si pamatuju, to byl taky děs :D

      Vymazat
  4. Držím ti prsty :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ať se zadaří.:) Mě se dni volna už taky bohužel krátí.
    http://www.endavargova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já jsem právě nastoupila do nové práce, nebo spíše na školení, takže se taky celé dny učím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi ani nepřipomínej, to mě v brzké době taky čeká ...

      Vymazat
  7. Nech sa ti darí a drž sa! :) Keď už budeš mať potom budeš si užívať, kým väčšina z nás sa bude trápiť v škole :D
    SPONKABOB

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥