pátek 3. října 2014

Crazy TAG

aneb něco jen tak pro zasmání či pouhé pousmání :D

1. Byla jsi drzá k učitelům ve škole?
-  v duchu ano, ale myslím že jsem se k nim vždy zvládla chovat slušně

2. Měla jsi někdy záchvat, který si nemůžeš vysvětlit?
- ano

3. Když jíš, jíš s otevřenou nebo zavřenou pusou?
- se zavřenou

4. Jsi schopná letět přes náměstí nahá?
- bohužel nejsem schopná létat :(

5. Když jdeš spát, usneš rychle nebo pomalu?
- než se dostanu do stavu usínání trvá to většinou poměrně dlouho, jak to probíhá pak nejsem schopna vypovědět, nikdy si to nezapamatuji

6. Jaké z těchto věcí se nemůžeš dotknout: broskev, váza, louka, dřevo, dráty?
- obecně za to se mohu dotknout všech, některých v určitých případech jen jednou - př. na drát vysokého napětí pod proudem není radno sahat, ale dotknout se ho můžu, pokud bude bez proudu, bude to hned lepší

7. Jaké slovo jsi vymyslela?
- no, nemohu si být 100% jistá že jsem ho vymyslela já, ale používám slova jako: nrska, melen, štros, pekání ...

8. Tvůj oblíbený jazyk a proč?
- ten můj, jsem na něm nejvíc zvyklá, mám ho celý život a nosím ho v puse, takže ho mít ráda musím (nebo nemusím, ale ulehčuje to situaci a já ho naštěstí ráda mám)

9. Může se stát, že tě někdy naštve maličkost?
- ano, i to se může stát

10. Oblečení z listů nebo hub?
- jednoznačně z listů

11. Make-up nebo raději přírodní?
- přírodní make-up :D

12. Lepící tyčinka nebo tekuté lepidlo?
- nemohu se rozhodnout

13. Had nebo pavouk?
- těžké, velice těžké, ale o prsa by to asi vyhrál had

14. Dáváte přednost spíš plachým či retardovaným lidem?
- to je obtížné, nikdy si nemohu být jistá, jaký ten člověk ve skutečnosti je, může se zdát jako plachý, ale přitom to může být stejný blázen jako já

15. Světle zelená nebo tmavě zelená? 
- světle zelená

4 komentáře:

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥