sobota 8. července 2017

Lezecká stěna

Zdravím Vás 🗻


Nedávno jsem si vyzkoušela lezeckou stěnu.
Šla jsem se sestrou a s mamkou a byl to super zážitek - i když pro mě dost bolestivý :D Máte totiž lézt nohama a rukama se přidržovat, čím jsem lezla já? Samozřejmě - rukama. On to prý dělá každý začátečník, ale třeba ségra to za chvilku odbourala, já ale ne, já se křečovitě vytahovala rukama - a to v nich nemám kdovíjakou sílu, takže mě brzy šíleně bolely a co víc, ony mne bolely i xy dní potom :D a ne paže, ale zápěstí. 
Na druhou stranu se musím pochválit, vylezla jsem na vyšší stěně do půlky nebo trochu nad ní a na menší stěně až nahoru, přestože jsem myslela že to prostě nedám a budu tam jen tak vyset 😂
A co víc, i přes to si to chci znovu vyzkoušet a chci se prostě naučit lézt nohama, ono to i tak nebude žádný med, ale mě se to stejně strašně líbilo (i přes tu bolest) a je to nakonec úžasný pocit když vyleze až nahoru. Co my šlo skvěle bylo vázat uzel - to zase moc nešlo ani ségře ani mamce, takže aspoň v tom jsem byla lepší (jojo v lezení mě předčily no) 

Pokud máte poblíž lezeckou zeď a někoho kdo Vám to ukáže (kamaráda/instruktora ...) tak můžu lezení jen doporučit, i kdyby na vyzkoušení, stojí to za to :) 



8 komentářů:

  1. No tak na toto by som sa aj ja dala nahovoriť. :D

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. Super že si plníš sny :) Taky bych klidně šla na stěnu, ale asi bych dělala stejnou chybu jako ty a lezla rukama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to prý dělají skoro všichni, je to holt o cviku :)

      Vymazat
  3. Tyjo, takovej bucket list si musím taky udělat a lezecká stěna by v tom mém taky určitě nechyběla! Nikdy jsem na ní nebyla a i když se bojím výšek, tak to musí být skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tam bych šla klidně taky :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥