středa 18. října 2017

Virtuální realita

Ahojky ;)


VR jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a tak jsem si řekla proč si to rovnou nesplnit? Koupila jsem voucher, zeptala se kámošek a vyrazily jsme :) 

A bylo to skutečně super, moc se nám to líbilo a půjdeme určitě ještě minimálně jednou :D
Já šla nejdřív do mořského světa - to se odehrává pod vodou, chodíte a všechno si prohlížíte, dokonce tam připlavala velryba a to jsem se tedy trošičku bála. Máte totiž pocit jako byste opravdu tam opravdu byli a to je pak něco mít vedle sebe velrybu. Pak jsem šla do zábavního parku - tam hrajete hry, mlátíte vyskakující hlavy, střílíte na cíl atd. 
Další VR byla docela hustá, vyjela jsem výtahem až nahoru v mrakodrapu, no a tam bylo prkno a vy jste měli dojít na konec, pak jste taky sjeli trochu níž a měli jste v rukou raketu a mohli jste létat :D Dole jezdili auta a tak a bylo to vážně hustý, pak jsem si vyzkoušela horskou dráhu a nakonec jsem skočila bungee jumpig :D 

Byl to opravdu super zážitek a je strašně zajímavé jak opravdu máte pocit že tam jste a vidíte to, ale při tom víte že jdete po koberci :D Rozhodně vám doporučuji VR navštívit ♥




  
Byli jste také na VR?

14 komentářů:

  1. Nebyla, ale rozhodně to vypadá velmi zajímavě :) jenom jsem vždy o ní slyšela v souvislosti jak na vegan festech tam ukazují jatka a podobné ošklivé věci..

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak na to bych se zrovna koukat nešla, jinak je to velmi zajímavé a super zážitek :)

      Vymazat
  2. Wau, to znie naozaj zaujímavo! Určite by som také niečo vyskúšala :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Nebyla, ale přijde mi to zajímavé. Akorát jsem se neodhodlala, protože mě každý straší, že mi z toho bude špatně a budu zvracet. Mám celkem citlivý žaludek a nevím nevím :D

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka je taky že jí to normálně vadí a tady to bylo ok, takže bych to asi zkusila 😉

      Vymazat
  4. ešte som nebola, ale určite je to sranda :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá to neskutočne zaujímavo. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ešte som nemala možnosť niečo podobné vyskúšať. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už jsou dvě VR, určitě to bude časem skoro všude :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥