sobota 14. října 2017

New In ;)

Ahojky 👗


Zase se mi nastřádalo dost fotek na NEW IN, takže jak už někteří mnozí znají, bude to dnes hodně fotek - oblečení, doplňků a dalších věcí a blbostí :D V tomhle new in jsou dvě věci, ze kterých mam opravdu mega radost. Z ostatních mám radost samozřejmě taky, ale z těchto dvou opravdu hodně, hodně velkou :) Určitě to poznáte (no jasně, když na to sama upozorním). Nákupy jsou někdy od léta, ale jelikož jsem tolik nenakupovala, nakupilo se mi to až teď :D
Doufám že si článek užijete a přeji Vám krásný víkend ;) ♥

Džíny, hrnek Strabucks a CDčko ;)



Od mamky - dvě na diplomku a dolní na seminárku


Minnie/Mickey mouse kryt na mobil ♥



 Miš maš


Láhev do fitka a navíc ve slevě


Obyč tílka, to já můžu a jedno lepší



Prstýnky - v rose gold a čelenka. Ne, nebojte, normálně na ven jí nenosím :D



Knihy ♥ a spinner - docela mě to baví, chytlo to i vás?





Trocha kreativity a udělala jsem si "kytici"





Zase džíny


Drogerkový nákup



To je ta jedna z věcí ze které mám mega radost - peněženka od M. Korse ♥♥



No nejsou to boží skleničky?


Když vyrazíte jen tak se podívat do obchoďáku ...:D







Kabelka, je krásná, sice taková střední, ale vejde se mi toho do ní hodně. A přišla mi i pěkně zabalená - to mi vždycky udělá radost




H&M (to malý tam jsou ty mini průsvitné gumičky)




Viděli jste? Já to miluju, krásně zpracované a prostě skvělá pohádka :) No, neodolala jsem



Jedu v dopisování a strašně mě to baví 📯



Kabátek už jsem nutně potřebovala a tenhle mi padl do oka. A je super ;)


Zase?? No joo ...


Menší nákup, trička a přehozy









BO-ŽÍ baťůžek z Primarku, je nádherně hlaďoučký a prostě nejlepší



Doma se nám rozbila tiskárna - takže tohle je naše nová AHOJ (tak jí říkám) 😂


A druhá věc ze které mám tu mega radost - Minnie z Pandora Disney kolekce. A chci jít pro další přívěsky ♥ jsou opravdu krásné




7 komentářů:

  1. Wau to je tedy plno krásných nových věcí! ty notýsky jsou hrozně roztomilé!

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem tieto new in články ! Skvelé nákupy. :)

    OdpovědětVymazat
  3. So nice and big haul, i really love these items!
    Wonderful and so useful! Great review dear.
    You have amazing blog dear, and I really like it.
    Maybe follow for follow? I'd love it.
    Let me to know on my blog. Hope you will visit me.
    Maleficent

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, máš toho teda dosť, najviac sa mi páči oblečenie a kryt na mobil je veľmi zlatý. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takhle to vypadá, ale jak jsem psala je to od léta takže toho zase tolik není :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥