čtvrtek 6. prosince 2018

Vánoční Drážďany

Ahojky 🎄


Konečně Vánoční/zimní články. Na ty se těším z celého roku asi nejvíce, protože jde o moje úplně nejoblíbenější období. Letos jsem se taky konečně po nějaké době vydala na Vánoční trhy do ciziny, konkrétně do Drážďan, kam jsem jela 1. prosince :) 
V Drážďanech jsem už byla, ale nikdy ne v zimě, takže jsem se strašně těšila že se tam zase podívám a ještě uvidím krásné trhy :) 
Neobešlo se to tedy bez komplikací, ale o tom až za chvilku ... 
Na trhy jsem jela s kamarádkou a zvolily jsme si zájezd s cestovkou s tím, že s nimi chodit nebudeme, jen nám šlo o to, aby nás někdo dovezl tam a zase zpět, což se tedy nakonec podařilo - hip hip hurá
Měly jsme být 15 min. před 6 ranní u Olympie (což je super, ta je krásně na okraji a takhle ráno tam skoro nic nejezdí, ale co, to se zvládne). 
Den předtím byla zrovna, obzvláště na západě Čech, ta strašná ledovka a večer pak nasněžilo - a sníh jsem si užila a postavila prvního mini huhuláka letošní zimy :) 



Tak dál, v 5:45 jsme byly u Olympie, zima jak (doplňte si ...) a autobus stále nikde, o 15 minut později autobus stále nikde a v 6:15 jsme stále ještě mrzly venku na mrazu a i ostatní spolucestující už byli nervózní. V 6:30 jsme se konečně někomu dovolaly a v 6:45 konečně přijel autobus ... já chápu, že zpoždění může nastat, ale opravdu si myslím, že když na nás mají čísla, nebylo tak těžké dát vědět alespoň jednomu člověku, že se zpozdí a říct, aby to řekl ostatním ... 


Pak už to bylo docela dobré (do večera) :D Dojely jsme do Drážďan a vydaly jsme se po památkách, které tam jsou opravdu nádherné a byla jsem ráda, že je můžu zase vidět :)








 



Potom jsme se vydaly na trhy a to bylo. Nádhera, naposledy jsem byla v Salzburgu a od té doby jsem v cizině nebyla a prostě ... byla to nádhera, jako pohádka. Jediné co mě při pohledu na to napadlo je že "to je jinej level a asi jinej gang" :D




 









Zcela náhodou jsme objevily Irish pub, kde měli výborné jídlo, vynikající obsluhu a super atmosféru - pak jsme šly do Primarku (jasně, jasně) a pak zase na trhy, něco trochu pokoupit :)







Spokojené jsme se vydaly k autobusu, který měl čekat na "náměstí s koněm", autobusů tam bylo dost, ale ani jeden nebyl náš, po 18:00 nás našli spolucestující a že máme jít ke koni, kde nám bylo řečeno, že máme jít na místo, kde jsme ráno vystoupily ... a třešnička na konec? Cesta zpět byla přes přestávky s tím, že WC je v buse (ale dokážete si představit, že jde třeba i jen polovina lidí na záchod v buse?) No, s touhle cestovkou už nikdy více ... ponaučení pro přístě :D

Ale celkově se mi výlet strašně líbil, protože i přes útrapy s cestou, byly Drážďany kouzelné a já doufám, že se příští rok podívám do dalšího krásného města :)

A tohle jsem si přivezla, není toho moc, ale i tak jsem měla tašku dost těžkou:








Skoro stejnou špičku jsme měli doma od mého dětství, akorát s menšími zvonečky a když se rozbila, byla jsem dost smutná, takže když jsem uviděla tuhle, skoro navlas podobnou, musela jsem jí mít + jedna ozdoba (to je moje tradice, z každých trhů si vždy přivezu jednu ozdobu) ♥




18 komentářů:

  1. Páni, do Drážďan bych se taky podívala!:) Jen mě mrzí ty blbé zkušenosti s cestovkou, jinak si to moc pěkně užila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, alespoň jsme si víc vážily těch pěkných zážitků :)

      Vymazat
  2. Tak ako ten čajník ma dostal! To je extrémne cute!V Dráždanoch som ešte nebola ale musím to už zmeniť. Ja mám v pláne trip do Viedne, ktorú úplne milujem a hlavne na Vianoce
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherný, já ho už dlouho chtěla, jelikož hrneček mám :D

      Vymazat
  3. Tak až na ty trable s autobusem a zpožděním to musel být skvělý výlet :) Vánoční Drážďany bych taky chtěla vidět :) Nejlépe ještě se sněhem :)

    OdpovědětVymazat
  4. V Drážďanech jsem byla dvakrát a pokaždé právě v prosinci, takže já zase naopak plánuji návštěvu i třeba v letních měsících :) Každopádně je dobře, že jste si to užili i přes problémy s cestovkou. Moc se mi líbí ty zimní boty, jsou vážně parádní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se do Drážďan chystám v předvánočním období a návštěva Primarku nesmí chybět! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že v předvánočním čase už mě v Primarku nikdy nikdo neuvidí :D

      Vymazat
  6. drážďany som si minulý rok v zime zamilovala ! všade sneh a tie velkolepé budovy, no skrátka nádhera! a samozrejme nemohli tiež chýbať nákupy v primarku haha :D našťastie ale nebolo pred vianocami takže tam rozhodne nebolo toľko ľudí :D
    POĎ SA U MŇA NA BLOGU ZAPOJIŤ DO VIANOČNEJ GIVEAWAY A UROB SI RADOSŤ <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ráda se tam vracím, ale příště Primark rozhodně nechám na jinou dobu :D

      Vymazat
  7. Pěkné fotky:))
    Já byla minulý rok v Drážďanech před Vánocemi:)) a bylo to krásnéé:).
    Letos jsem viděla podzimní Drážďany a ještě pojedem jednou, ale jinam než do centra:)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to měla přesně naopak, nejprve podzimní a letos Vánoční :) Taky určitě ještě několikrát pojedeme

      Vymazat
  8. No tak ty boty jsou dokonalé! :) A jinak fotky jsou pěkné, já byla v Drážďanech na adventních trzích před dvěma lety a bylo to moc fajn. Cestování ale taky nic moc, my měli cestu nejen bez přestávky, ale i s rozbitým WC a to mě dost stresuje, takže letos do Vídně jsme volili vlak. :)

    I am Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mě taky stresovalo, už i ta cesta bez přestávky byla stresující, takže jsme se rozhodly že příště autem :D

      Vymazat
  9. Pěkné věci sis dovezla, jinak Drážďany jsou moc krásné město a věřím, že vánoční Drážďany musí být sen!:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Drážďany jsou krásné samy o sobě a o Vánocích je to ještě lepší ♥

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥