neděle 23. prosince 2018

My Birthday

Ahojky 🎂



Tak od včerejška jsem zase oficiálně o rok starší. Strašně to letí a nechce se mi věřit, že už mi je 28 let. Já se na to vůbec necítím, ale věk je jen číslo a tomuto rčení mohu dát 100% za pravdu :D
Narozeniny si ale stále užívám, stejně jako když jsem byla malá. Výdy jsem se na ně strašně těšila a i letos tom nebylo jinak. Dostala jsem krásný dort a krásné dárky, užila si úžasné chvíle s rodinou a pěkně je oslavila. 
Ještě mě čeká jedna oslava, ale ta bude až v lednu - s kamarádkami. Většinou to s nimi stíhám oslavit v prosinci, ale letos jsem byla neustále pryč, takže to nešlo a rozhodly jsme se, že to necháme na leden - ale zase to pojmeme ve větším :) 
Ráno snídaně, pak únikovka, luxusní večeře a nakonec to někde zapijeme. Už se moc těším :)

Letos mi maminka upekla krásný čokoládový dort s růžičkami a banánovým krémem, dostala jsem také krásné dárky, především zlatý řetízek s křížkem, který jsem si moc přála. Dříve jsem jeden měla, ale ztratil se mi, což mi bylo moc líto, takže za ten jsem moc ráda ♥







21 komentářů:

  1. Všechno nejlepsi! Ten dort je opravdu pěkný, mamka je šikovná.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak to ti přeju dodatečně všechno nejlepší k narozeninám ♥ Dostala si krásné dárky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Dodatecne všechno nejlepší! :) Dárky jsou opravdu nádherné! :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  4. Vše nejlepší! :) Je hrozný, jak to letí, co? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Opožděně všechno nejlepší:) A moc pěkné dárečky a dort:)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší :) hlavně zdravíčko!!

    Přeji klidné a šťastné svátky :)
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi ještě více vánoční dítě než já :D
    Všechno nejlepší! :)
    A krásné svátky.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný dortík :) Taky opožděně přeji vše nejlepší k narozeninám a rovnou i do Nového roku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dostala jsi krásný dort, opožděně ti přeji vše nejlepší k narozeninám a to samé do nového roku! :))

    OdpovědětVymazat
  10. nechapem ako som tvoj blog mohla objavit az teraz :) clanky vyzeraju velmi kvalitne, uz mam o program postarane na dnesne popoludnie kedze velmi husto snezi, uvarim caj a zacnem citat cely tvoj blog pekne postupne .. dakujem za inspiraciu..<3
    ak budes mat cas pozri moj youtube kanal
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovědětVymazat
  11. Ten dort vypadá úžasně. Narozeniny s dorty jsou fajn. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥