sobota 5. ledna 2019

Christmas 🎄

Ahojky :)


Jak jste si Vánoce užili? Já musím říct, že jako vždy na jedničku. Miluju Vánoce a vše okolo a vždy se těším jak malá holka ... spousta lidí okolo mě říká, že už to pro ně není to samé, ale já to tak nemám. A jsem za to ráda. Naopak, tohle období si užívám čím dál tím více a jsem čím dál tím více Vánoční člověk ♥ 
Není to pro mě žádný stres, ale naopak radost, ráda vymýšlím dárky pro ostatní, balím je a mám vždy velkou radost, když je můžu dát. A zase naopak, nestává se mi, že bych dostala špatný dárek, já mám radost i z úplné blbosti, protože za a) vím, že je darovaná s láskou a za b) prostě mi umí udělat radost i maličkost, navíc moje okolí mě zná a ví, co mám ráda, na co jsem "zatížená" a tak dále :)  

Letos jsem třeba balila dárky takto - koupila jsem úplně obyčejný papír, namalovala na něj jakože větvičky a pocákala bílou barvou, stejně tak jsem dělala i jmenovky na dárky, které jsem nebalila, ale dávala do košíků, krabiček apod. :) 


 Štědrý den by naprosto parádní, popíjela jsem vaječňák, koukala na pohádky a jelikož držím půst, netrpělivě jsem čekala na večeři :) Před večeří vždy s maminkou děláme tradice - krájíme jablko, pouštíme lodičky, lijeme vosk nebo olovo (co zrovna máme), házím pantoflí (stále budu doma, ha, ha)







Já vždy připravuji stůl, je to moje další radost. Po večeři se jde tatínek podívat, jestli přišel Ježíšek, mi pak zpíváme koledy a rozdáváme si dárky



Mína si to letos hodně užila, dostala hromadu dobrot, tenhle "donut" a malou myšku, ze které měla asi největší radost a hrála si s ní celý večer (a stále jí to baví)



Já taky dostala hromadu dárků ♥




A to jsou moje dárky:
Ovečkové bačkůrky


Mýdlo


Dálniční známka


Svíčka se sovou, jasná volba


Spodní prádlo a tyhle báječné ponožky se sobem a rolničkami


Oblečení, mikina je teď moje oblíbená ♥


Sada do koupelny


Deka, ty já miluji a nemám jich nikdy dost


Povlečení, jedno s kočkama a jedno bílé :)



Knihy


Žehličku - teď ještě koupit žehlící prkno a bude to ;) Přesně tuhle jsem si přála a chtěla si jí po Vánocích koupit, moje už je stará a skoro nežehlí


 


Od jédné ségry


A od druhé sestry :)


Televizi jsem si nadělila sama, já měla starou po rodičích a dole se jí rozšiřoval zelený pruh (ztrácela pixely nebo tak něco), tak jsem se rozhodla vzít tuhle krásku



A v Plzni na mě ještě čekalo překvapení :)



A tohle je fotka ze Silvestra. Víc jsem letos nefotila, ale Silvestr jsem měla letos nabitý - nejprve jsme s kamarádkou jely pro tu TV, pak jsem šla k ní, kde jsem byla asi do 21:30 a pak jsem ještě sedla do auta a jela domů - na dálnici +-50 aut a většina na druhé straně, na té mé jsem jela jen já, jeden osobák a jeden náklaďák, po cestě jsem viděla na horizontu ohňostroje, domů jsem dorazila okolo 22:30 a oslavila Nový rok doma, s těmi co mám nejradši ♥


Co jste dostali Vy?

36 komentářů:

  1. To vypadá na pohodové a bohatí Vánoce! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  2. Nová žehlička by se mi taky hodila :-D

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, přesně takhle to s Vánoci mám já. Vždycky se na ně moc těším a žádný stres pro mě neznamenají. Možná si je tolik užívám proto, že až letos jsem měla volno. Jinak všechny roky před tím jsem pracovala...
    Dárky jsi zabalila úplně parádně. :))
    Já ze Silvestra nějakou fotku a videa mám.. Byl to pro mě nejhezčí Silvestr ze všech. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. tak ty si velmi sikovna, velmi skvely a originalny napad! milujem originalne zabalene darceky...ak budes mat cas a bavi ta lifestyle a vlogy tak pozri moj youtube :)
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovědětVymazat
  5. Panejo, dostala jsi moc pěkné dárečky a nejvíc se mi líbí, jak ségra vložila peníze do baňky - fakt dobrý nápad! :-)
    A taky se mi líbí, jak si dárky zabalila ty - jednoduchý, krásný. Já jsem si letos Vánoce užila jak s rodinou, tak i s přítelem. Z dárků jsem nadšená a Silvestr jsem si taky užila, jak jen to šlo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ono obě jsou velmi nápadité :) Děkuju. To jsem ráda že sis vše užila na jedničku ♥

      Vymazat
  6. Tak to sis moc užila!:) Taky mám radost z každé maličkosti a ty tvé zabalené dárky jsou boží!:) Moc se mi líbí ta sada do koupelny a bačkůrky, deka, ponožky! Mám ráda takové ujeté věci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, jsou nejlepší, jednoduché, vtipné a prostě to udělá radost :)

      Vymazat
  7. Moc pěkné Vánoce jste měli :) Hlavně že bez stresu a se spoustou rodinné pohody :) Krásné dárečky, hlavně ty bačkory a povlečení s kočkou je naprosto boží :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný nápad na zabalovani dárků! Jinak si dostala pěkné dárky. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ježkovy, vy máte roztomilou kočku :))

    My jsme letos tradice skoro oželeli, škoda... Jinak je to vážně hrůza, že už je zase po Vánocích :p
    Ale ty sis je koukám opravdu užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vim a hlavně to o sobě ví ona, je to královna :D Ano, je to škoda a já už se těším na další :D

      Vymazat
  10. To vypadá na ideální a krásné Vánoce :) Já jsem taky vánoční člověk, nevím proč, ale přijde mi, že s postupujícími roky mají Vánoce větší a větší kouzlo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Dostala jsi super dárky a máš nádhernou kočičku :) Dostala jsi od všeho něco :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  12. Těší mě, že i někdo jiný pořád dodržuje tyhle vánoční zvyky. Já dostala od rodiny převážně peníze a od přítele náušnice z bílého zlata, ty mě moc potěšily :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to už tak máme nastavené, myslím v celé rodině, ségry to dělají se svými dětmi atd. :) prostě tradice

      Vymazat
  13. Nádherné dárečky jsi dostala, ta mikina s kočičkou nemá chybu! :))

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné dárky a úžasné vánoce! Trochu mi ta klasická česká vánoční atmosféra tady v Anglii chyběla :(

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Dárky si moc hezky zabalila a to, co jsi dostala je parádní. Moc se mi líbí ty papuče s ovečkou :) Jinak přeji krásný nový rok 2019 :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Thess, krásný dárečky jsi dostala, musela jsi být hodná holka:-). Svíčka se sovičkou, ponožky a mikča s kočkou jsou naprosto boží. Navíc takhle zabalené dárky jsi vážně vyšperkovala k dokonalosti a dala jsi do nich i kus sebe <3.
    Tvému blogu dávám odběr a budu se sem ráda vracet, stejně tak ráda tě přivítám i u sebe na blogu, kde nyní probíhá soutěž s Dermacolem.

    Měj se krásně!
    ByGabra

    OdpovědětVymazat
  17. Téda, balení fakt pěkné :-) Je vidět, že sis vyhrála... Letos se u nás nepouštěli "lodičky" ani nelilo olovo což mě mrzí, ale doufám, že se příští Vánoce polepšíme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) My musíme každý rok, jinak by to už nebylo ono :D

      Vymazat
  18. z těch fotek na me jdou zas vzpominky :) a krasna atmosfera u vas :) je videt ze jste si to uzili, to je skvele :)))) my jsme driv taky pousteli lodicky kdyz jsme byli s brachou malí, ale ted uz nee, ted uz spis dodrzujeme klasicke stedrovecerni veceri, koledy ale jinak nic velkeho :) ale i tak je to krasny cas s rodinou :)
    mas krasne darky, je videt ze jsi byla hodna .. :) mam tu samou zehlicku, je to moje prvni zehlicka, a zatim jsem spokojena :) tak snad budu i na dale :) ja jsem taky velky milovnik dek :D ale uz jich mam az moc. ale ono se to hodi. :) pro ruzne prilezitosti :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro nás je klasika i tohle, od toho jsou to tradice 😉

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥