neděle 10. února 2019

Random PROSINEC + LEDEN

Ahojky :)


V minulém článku jsem tak nějak vysvětlila, že v lednu jsem neměla skoro vůbec čas, takže jsem nestihla udělat random za prosinec. Přišlo mi to ale škoda - zrovna pro mě nejlepší měsíc roku a tak jsem ho nacpala k lednu a je to :) 

Prosinec byl úžasný, jako vždy, miluji zimní období a to okolo Vánoc ještě víc ♥ A opravu hodně jsem si to užila. 
No a leden, i když byl hektický, tak čas na odpočinek, rodinu a kamarády jsem si také udělala - tohle je pro mě hodně důležité, nikdy neodsouvám rodinu a kamarády. Od kamarádek/nekamarádek jsem to zažila často a hodně mě to mrzí, zvlášť proto, že těch zkušeností s falešnými kamarády mám hodně. Takže na tohle nikdy nezapomínám a je to i pro mě důležité - pro mojí pohodu atd. :) 

PROSINEC


Prosinec začal krásně - návštěvou adventních trhů v Drážďanech :)


Výborná snídaně v Kafecu, jídlo bylo vynikající, ještě zlepšit obsluhu a bude to pecka ;)





Utíkaly jsme a zase jsme utekly :)



V prosinci jsem si užívala krásné atmosféry - Vánoce, trhy, vánoční tramvaje, Mikuláš, sníh ... ♥




Na Mikuláše jsem přijela domů - dostala jsem krásný balíček a pak jsme se šly s mamkou podívat na rozsvícení stromečku, takže podívat se na balíček jsem mohla pořádně až potom :) A dostala jsem třeba nádherný adventní kalendář a spoustu dobrot









Naše tradice - vybírání pohádek a filmů na Vánoce a prázdniny :)



Byla jsem na nádherném koncertu v kostele a na trzích v lese



V prosinci a lednu jsem se koukala na Harryho Pottera :D Taky jsem hodně kafovala a prostě si užívala :)








Byla jsem šikovná a rozbila jsem si umyvadlo a k tomu se pořezala :D



Ale vynahradila jsem si to další dobrou snídaní


Taky jsem si ale zvládla dovléct do bytu strom a dát ho do stojanu - sama a nebylo to lehký :D Zvlášť ten stojan







Za mě je zima prostě nádherná a má úžasné kouzlo





Dárky od dětí a kolegyň k narozeninám a Vánocům ♥












Oslavila jsem další rok na tomhle světě :D



No jo, Vánoce, to nejkrásnější ♥




LEDEN


Splnila jsem další knižní šifru, takže jsem si objednala další knihu do sbírky a k tomu dostala mapu knižní šifry





Moje láska si poranila pacičku, takže jsme jely k veterináři, dostala injekci na bolest a prášky domů, naštěstí to bylo jen pohmožděné a ne zlomené. A taky jsme jí nechaly rovnou očipovat



Slevy :D








Rose gold hrníček, který jsem dostala od maminky ♥








Ledové sochy v Plzni :)







Když si jen tak parkujete a pak zjistíte, že vám do auta někdo kopnul nebo na něj hupnul - krása






Techmania - bylo to super, prošly jsme si "potápějící se lodí" a křivou místností (někdo to moc neustá a já to nebyla :D), zkusily spoustu věcí a pokusů, dotáhla jsem kuličku do cíle a vyhrála lodě - jupí jej
















14 komentářů:

  1. To vypadá na vcelku poklidné a příjemné svátky a Nový rok (mimo to umyvadlo:D). Taky často posedávám u kafíček a ani u mě nechyběl Harry Potter, na kterýho se můžu koukat snad kdykoli:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dýchla na mě z toho opět vánoční atmosféra, i když to teď venku vypadá spíš na předjaří :D Hlavně se mi líbí ta ozdobená tramvaj. Nevím, jestli to je i u nás :) Každopádně skvělá nálož fotek! :D

    OdpovědětVymazat
  3. To byla pořádná rekapitulace :-). A souhlasím, že zima je prima - zvlášť když nasněží a je romanticky bílo

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :) Je vidět že jsi si svátky a zimu hezky užila :) Ten výlet do Techmanie musel být super a do adventních Drážďan také :)

    OdpovědětVymazat
  5. DrážĎany chci už taky dlouho navštívit, tak snad se k tomu už brzo konečně odhodlám :) a dárečky vypadají krásně

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je krásných fotek!:) jde vidět, že orpavdu miluješ kočičky!:) A na všechno jídlo mám chut :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, ještě vánoční fotky :)) Už se ale nemůžu dočkat jara a až bude všude mix jarních fotek, sluníčka, květin.. :D :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥