úterý 26. února 2019

Koupila jsem byt 1.

 Ahojky :)


Tak jsem tu s prvním článkem o bytu. Byt jsem hledala už předminulý rok po rozchodu, ale vždy v tom bylo nějaké ale a žádný se mi úplně nezamlouval. Pak jsem toho nechala, předělala starý byt, aby na mě nevyskakovaly vzpomínky ze vztahu a nechala to rok být. Jenže i když jsem byt předělala, už jsem se v něm necítila tak dobře jako dřív. Já jsem na tohle hodně praštěná a emocionální, takže to řeknu tak jak to cítím, ten byt mám stále ráda a bude mi moc chybět, ale už to není ono, často to tam na mě padá atd. Proto jsem se minulý rok v létě začala znovu poohlížet po bytech - pronájmy byly příšerně drahé a tak jsem si řekla, že bych se tedy mohla podívat po bytech ke koupi, že by to byla investice, platila bych stejně nebo méně jako dosud a tak. 

Koukala jsem se koukala, až jsem narazila na developerský projekt nedaleko Plzně - bytový dům se teprve stavěl, byla možnost vybrat si vlastní podlahy, dveře, koupelnu, zařídit si kuchyň podle svých představ ... navíc má každý byt balkon (pro mě velké plus, kvůli Míně a i já sama jsem vždy toužila mít po tom mít balkon, ale v centru Plzně by mi byl tak trochu na dvě věci) a sklep. 
Dohodla jsem si schůzku, prohlédla si prospekty atd. a bylo hotovo - zamilovala jsem se. 

Tím začal hrozný kolotoč papírování - rezervační smlouva, odhad nemovitosti, smlouva o smlouvě budoucí kupní, hypotéka, papíry z práce, dokazování že zvládnu splácet, zvlášť když jsem sama. Ale po všech těch obstrukcích jsem hypotéku získala a mohla začít vybírat, jak to tam bude vypadat. 

První byly podlahy ;)

Podlahy jsem vybírala u firmy Supellex - a bylo to hoodně těžké. Líbily se mi jak některé tmavé, tak některé světlé, nakonec jsem se rozhodovala mezi několik světlejšími, protože mi přijde, že to ten byt opticky zvětší a lépe se mi ke světlé podlaze bude ladit nábytek.
Nakonec jsem si vybrala tuhle, která se mi líbila hned na začátku, k ní jsem si pak vybrala další blsoti a bylo to, bod číslo jedna - hotovo


Jako druhé následovaly dveře

Tohle bylo asi ještě těžší než vybrat podlahu - jelikož už jsem tu podlahu měla :D Chtěla jsem, aby to k sobě sedělo a hezky se to doplňovalo, takže výběr byl hodně těžký. Dveře jsem si vybírala v Seposu a ten výběr byl tedy ohromný - nejen dveří, ale prosklení, typ skla, kliky, zámky ... prostě obří množství všeho :D Nakonec jsem zvolila světlejší dřevěné dveře Bardolino se 3D strukturou - dvě (do ložnice a obýváku) s tenčím pruhem pískového skla a dvě (do koupelny na na wc) bez prosklení. Pak následovaly kliky a bylo to :)


Příště se dáme do koupelny ;)

33 komentářů:

  1. Páni, máš můj obdiv, že ses do toho vrhla :) Je super, že si můžeš byt už od začátku přizpůsobovat sobě :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ano, je to super, pro mě jedna z velkých výhod :)

      Vymazat
  2. Páni, tak to bude určitě úžasný. To je tak parádní, když si člověk zařizuje vlastní. Už se taky na to ohromně těším, i když si ještě pár let počkám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nádhera, hlavně to člověk cpe do vlastního :)

      Vymazat
  3. Tak gratulace k bytu. Je to velké rozhodnutí (ale určitě dobré), stejně jako to zařízování. Ať se ti hezky bydlí

    OdpovědětVymazat
  4. Tak zařizování všeho hned podle sebe je neskutečný plus! :D vybírání a slaďování mě moc baví, ale vím, že to je někdy peklo vybírat z takového množství, sami jsme teď totiž rekonstruovali. Tak se těším, jak to bude vypadat s koupelnou. Bydlet se snad bude o mnoho lépe, než v bytě předešlém!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, je to velké plus. Určitě tam bude lépe :)

      Vymazat
  5. Obdivuju tě, že si do toho sama šla, já jsem teď v pronájmu, ale byt si kupovat nechci, já raději vlastní domeček, přeci jenom, vyrůstala jsem tam. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky neplánuji zůstat v tom bytě napořád, taky chci pak dům, ale ten bych sama nedala, byt se pak bude pronajímat nebo se prodá ;)

      Vymazat
  6. Ja milujem zariaďovanie! My sme nedávno kupovali byt a moc sme tam toho už nezariadovali, prišli sme už do hotového - no všetko bolo podľa naších predstáv. :-) ale teším sa až si budeme zariaďovať domček ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na domeček se jednou taky těším, ale tohle se mi líbí a je to pěkná příprava :)

      Vymazat
  7. S bytem ti to moc přeji, už se těším, až si také budu svůj zařizovat! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna předěláváme dětský pokoj, tak jsem za podobný zařizovací článek ráda :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak gratuluji k velkému životnímu kroku, ty nájmy jsou děs, určitě jsi s hypotékou udělala dobře... Těším se na fotky ze zařízeného bytečku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já mám nájem ještě docela ok, ale taky se mi zvedal, ovšem jít do jiného nájmu takovou cenu už bych nesehlana, hypo mě vyjde na dost méně :D

      Vymazat
  10. To si pamatuji, jak si o tom psala a přesně na něco takového jsem se těšila. Je to paráda a sama se těším až takhle budu jednou vybírat podlahy, dveře a další věci. Budu se těšit na další články. Takové články mám opravdu ráda :) A těším se až nafotíš konečný výsledek :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  11. Veľa šťastia! Vie to byť veľa práce, ale určite budú celkové výsledky úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to práce, zrovna se rozhoduje kuchyň a to je teprve makačka :D

      Vymazat
  12. Tyhle články mě baví:) Ještě když jsem se sama nedávno stěhovala, ale až tak od základu jsem zařizovat nemusela :D Zase jsem měla štěstí, že podoba bytu přesně seděla na můj vkus :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem za to ráda, sice se mi zatím všude líbilo, ale nikde to bylo to co bych 100% chtěla, prostě můj sen, což si tady plním :)

      Vymazat
  13. Gratuluji k hezkému bytečku, nové podlahy a dveře vypadají skvěle :) Tak ať brzy vypadá celý přesně podle tvých představ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Tak on zatím nevypadá nijak, ale už by měl být dostavěný a začne se s vnitřkem

      Vymazat
  14. Takové články mám moc ráda :) A už teď se těším na ten o koupelně :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pravdupovediac toto ti fakt nezavidimy sme byt kupovali pred 11timi rokmi a ked si spomeniem kolko vlasov a energie ma to stalo uz nikdy viac. Tetaz som stahovala sestru a obe sme skonstatovali ze nabuduce radsej vyhoriet 😂😂😂.
    Ale budes mat to krasne teraz si to uz tiez uzivam ale vtedy som bola na nervy. Toto nedobre tamto zle dodane postel polamana.. no proste nic nevychadzalo. A to sme este aj prerabali a murovali.. brrr.
    No stalo to za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já musím říct, že si to užívám, stěhování je úplně v pohodě, protože to je hooodně dopředu, takže už teď pomalu odvážím věci co nepotřebuji domů (k rodičům domů, je výhoda že ty věci mám kam dát), zbytek pojede ten poslední měsíc a tam se budu stěhovat v létě, kdy mám velké prázdniny, takže zase všechno půjde popořádku, postupně :) ale ani tak mi stěhování nevadí, musím říct, když jsem se stěhovala do současného bytu z jiného bytu, byla to pro mě taky paráda a to jsme na to měli jen víkend :D tihle je prostě můj živel :)

      Vymazat
  16. Moc ti k novému bytečku gratuluji :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥