sobota 2. března 2019

Random ÚNOR

Ahojky ❄


poslední zimní měsíc je za námi a byl opravdu vydařený :) Užila jsem si ho rozhodně více než leden , protože jsem se konečně dokopala k tomu rozhodnutí se školou a cítím se opravdu báječně. A toho jsem taky náležitě využila :D Na únoru se mi hodně líbilo, že to byl skutečně zimní měsíc, až na těch posledních pár dní. Byl sníh, užila jsem si sáňkování, stavění sněhuláků, koulovačky ... prostě všechno co miluji :) Začala jsem taky s tím, s čím jsem chtěla začít už nějakou dobu, ale nebyl čas (a snad mi to vydrží) a celkově byl únor super i díky prázdninám - hned 1.2. byly pololetní prázdniny a tento týden jsem měla jarní prázdniny, takže výborné zakončení :) A teď už k fotkám :D

Random bez ní si ani neumím představit 


Já miluju sníh a letos ho v únoru napadlo opravdu hooodně a bylo to super, úplná zimní pohádka













S kamarádkou jsme si udělaly příjemný večer - nejprve jsme zašly do obchoďáku, kde jsem si vyzvedla svoje knihy a pak jsme skočily na kafe, no a potom, co jsem knihy odložila doma, jsme šly ještě na víno, kde jsme naplánovaly náš horor víkend :D







Taky jsem šla vyzkoušet jump arénu v Plzni - a musím říct, že ono to z fotky nevypadá, ale skočit z těch 2,5 metrů se mi tedy opravdu nechtělo - ale dala jsem to
No a po takové námaze byla večeře nutná ;)








Valentýn - ten jsem si také užila. Mám nový Tange Teezer v rose gold barvě a vůně Gucci Bloom mě omámila. Jde o sladkou květinovou vůni, na jaro úplně ideální :)
Večer jsme si taky s kamarádkou školy na vyloženě romantický film a to na horor Potomek - ale já to překřtila na Parchant a i když to vlastně nebyla ani duchařina, ani krvák, byla to dost hrůza :D







Taky jsem si koupila nové tepláky a aniž bych o tom věděla, jsou tam nášivky s kočičkami - jupi jej, ale hlavní jsou ty boty, jsou to totiž boty do fitka - to je ta věc se kterou jsem chtěla dlouho začít a konečně jsem začala. Už jsme si byly cvičit a doufám, že mi to vydrží, držte pěsti :)




Další víno akce? Kdo to sem zase dal? Já vůbec nepiju :D



Jojo, jsem to říkala, že už jsme byly cvičit. A dokonce jsme tak dobré, že jsme šly cvičit a večer jsme ještě vyrazily na koncert Mandrage, který byl mimochodem strašně super a já po něm měla takovou žízeň, že jsem si při cestě domů musela skočit pro pití a co tam neměli - Arizonu ♥




A pak už začalo jaro, vykvetly nám sněženky a bylo prostě krásně :)




Jaký byl Váš únor?

18 komentářů:

  1. koncert Mandrage závidím :D super random !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám strašně ráda, takže vždycky když v okolí tak jdu :D Díky :)

      Vymazat
  2. Tolik sněhu jsem letos snad ani neviděla! :o
    A líbí se mi tvoje tetování :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ho bylo strašně a bylo to super :) Děkuju

      Vymazat
  3. Vypadá to, že sis únor fakt užila. Mně přišlo, že halvně strašně rychle utekl...

    OdpovědětVymazat
  4. Sis užila únor pěkne. Mimochodem ani nevím, že tento horor v kinech byl, jsem ho nepostřehla. :)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla byl dost děsivý, i když není přesně jasné čím :D

      Vymazat
  5. Super fotky. Mám ráda takové články. :) Jsem ráda, že sis únor užila, i pro mě byl fajn. :)) Taky furt říkám, že nepiju a pak když si uvědomím, že mám každou chvíli někde víno... :DDD Ta vůně by se mi určitě líbila. ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tento rok (teda skôr na jeho začiatku) v niektorých oblastiach napadlo teda poriadne veľa snehu :) Tangle Teezer milujem a vždy ho so sebou všade vlečiem, neviem si predstaviť, že by som používala inú kefu na vlasy :) Inak ten Gucci parfém vyzerá nádherne! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky, snad i březen byl u tebe pohodový a plný zážitků :))

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že jsi měla fajn únor:) ten kočičák je boží! A jinak slušný nákup knížek.

    OdpovědětVymazat
  9. Love these pictures! It delineates happy daily life!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥