pátek 5. ledna 2024

Střípky PROSINEC 2023

 Ahojky :)


konečně jsem se dostala k blogu a rovnou začnu střípky za prosinec. Normálně bych měla tenhle článek vydaný už před Vánoci a popřála bych vám v něm krásné Vánoce, bohužel byl celý prosinec takový, no, jiný - jak jsem psala v minulém článku, manžel byl v nemocnici a byl tam skoro celý prosinec, pouštěli ho až na moje narozeniny (22.12.), do toho mu bohužel zemřela babička a nebylo to úplně ono. U nás byla skoro celou dobu moje mamka, občas ségra, abych za nim mohla na návštěvy a abych tu nebyla na všechno sama, takže šlo skoro všechno stranou. Ale ač nebyl prosinec úplně nejlepší, přesto jsem se snažila být pozitivní a alespoň trochu si ho užít, přeci jen to byl první advent s naší princeznou :) Teď už je to ale ok, konečně a tak se vrhám na resty :) 

Nejprve vám ale takhle na začátek popřeji alespoň vše nej nej do nového roku a moc vám všem přeji, aby to byl úžasný rok ♡


S kamarádkou K. jsme zašly koupit nějaké věci na věnec, koupily si něco dobrého a před prvním adventem jsme si u mě udělaly takový domácí workshop a vyrobily si adventní věnec :)





Procházky zasněženým městem ❄


Rozsvícení stromečku v Plzni :)


A po prvním adventu už byl manžel v nemocnici, takže už to nebylo tak pestré. 
První Mikuláš s Celestýnkou, pro manžela jsem udělala kalendář jako vesničku a snědl si ho, když byl doma :D


Naplněné punčochy a Celestýnky knižní adventní kalendář - 24 okének s pohádkami, moc rády si spolu čteme a jelikož sladkosti ještě nemůže, byl to parádní adventní kalendář a myslím, že ho budeme pořizovat i v dalších letech :)


Mamka na mě nezapomněla a tak jsem i já dostala něco dobrého a kalendář ❤


No a nejhodnější kočičky pod sluncem taky něco dostaly :)




Pár fotek z vánočního focení, na kterém jsme byli v listopadu :)





A jelikož jsem slíbila, že ukážu i nějaké fotky z našeho prvního focení (což bylo už někdy v létě), ale úspěšně jsem na to zapomněla, tak je dám sem :)




Procházka na trhy



Rukavice na kočárek, konečně držák na nápoje (na kafe 😂) a capáčky 


Rukavice jsem hned využila a byla to paráda :)



Vybírání vánočního stromečku :)


Dotáhnout ho s mamkou do sklepa s malou v náručí byl vážně zážitek 😂



Čteme si knížku z adventního kalendáře 


Protože je malá nedonošená, rozhodla jsem se koupit si nedoklubkovou ozdobu, taková vzpomínka na tenhle rok :)


Pan Perníček


15.12. má Daisynka svátek a každoročně ho zahajujeme očkováním - ďobanec dostane i Golda, aby jí to nebylo líto :D 
Tentokrát jsme je nechaly i odčervit, protože odčervit Daisy je vysoce složitý úkon a skoro ho nedala ani paní doktorka - musela prášek rozpustit, rozdrtit, smíchat s vodou a rychle natlačit do tlamičky, prášek jí taky nepolkla (alespoň je jasné, že nejde o naší neschopnost, ale o odolnost kočky) 😁


Pak ale přichází odměna :)



Udělala jsem si MEGA radost a shrnu to asi takhle - je dokonalý 





Vánočí nehty


Manžel konečně doma a já alespoň takhle oslavila svoje narozeniny - už 33 🎂🎉


Článek za Vánoce bude, jak je u mě zvykem, samostatný :) 

Co váš prosinec? 


28 komentářů:

  1. Prosinec jsi měla těžký, tak ať je ten nový rok šťastnější.
    Malá je moc roztomilá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že už je manžel ok.
    PF 2❤️24
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ano, je sice ještě na neschopence, ale všechno už je víceméně ok :)

      Vymazat
  3. U mě se vánoční nálada zlomila tím, co se stalo v Praze, a pak už se jí nějak úplně nepodařilo úplně vrátit. Snad už bude leden trochu pozitivnější.

    OdpovědětVymazat
  4. Věnec je moc krásný a ten fusak je super. ♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Opožděně ti přeji všechno nejlepší k narozeninám :) já měla o 2 dny dříve :) moc krásné fotečky! Kalendář s knížkami je super nápad. Neboj, očkování a odčervování je i u nás velký boj. Koním to musíme dát vždycky spolu se šrotem a i tak to stihnou vyplivnout :D těším se na vánoční článek. I tobě přeji krásný nový rok! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) U Goldy je to pohoda, ale Daisy nepolkne, ani kdyby tak měla zůstat celý den, je to potvůrka :D

      Vymazat
  6. Opožděně všechno njelepší k narozeninám a všechno dobré do nového roku!
    Vysavač jsem si nadělila též k Vánocům (je vidět, že už jsem dospělá, když mi čisto v bytě a novávysávací potvůrka udělá radost :DDD) Adventní kalendář s knížkama - též jsem se na něj loni dívala, příjde mi to úplně super :D A zároveň mi to přijde jako moc hezký kalendář, který vlastně můžeš používat opakovaně :D Malá aspoň bude mít konrkétní pohádky spojené s předvánočním časem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já si vysavač nadělila jen tak, ale taky jsem říkala, že už jsem asi stará, když mi to udělalo takovou radost :D Kalendář byl super a určitě ho koupíme i letos, vychází každý rok, co jsem tak koukala a pohádky jsou jiné, tak bude mít pěknou sbírku, letos dokonce ve 24 okénku byla moje oblíbená Vánoční koleda :)

      Vymazat
  7. Doufám, že už to bude jen a jen šťastnější! Jinak krásné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  8. I když si to neměla jednoduché, tak myslím, že nakonec byl prosinec fajn. Moc se mi líbí adventní kalendář s pohádkami, to je bezvadný nápad.
    A dodatečně taky přeju všechno nejlepší k narozeninám.

    OdpovědětVymazat
  9. Věřím, že jsi to měla náročné. Přesto se prosinec povedl - moc hezké fotky.
    My jsme měli poslední měsíc roku náročný, ale svátky jsme si užili v klidu a pohodě. 🙂
    Přeji ti v novém roce hodně štěstí a hlavně zdraví. ❤

    OdpovědětVymazat
  10. To mě mrzí, že jste si celý adventní čas nemohli užít v kruhu rodinném. Aspoň, že na Vánoce jste byli pohromadě. Věřím, že jen s malou a holkami (čičinky), to muselo být doma náročný. Celé tvojí rodině přeju do nového roku hlavně hodně štěstí, zdraví a lásky <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, jsem ráda, že alespoň na ty Vánoce jsme už byli spolu :) Moc děkuju :)

      Vymazat
  11. mrzí mě, že jste adventní čas neměli úplně veselý... přeji, ať nový rok je lepší a plný dobrodružství a nových zážitků s malou :) manželovi přeji pevné zdraví :)

    jinak fotky máte krásné, jak ty první, tak i vánoční :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotečky....Vánoce jsou prostě nej s dětmi.
    Dysona trochu závidím, ale v únoru mám narozeniny, takže si ho možná budu přát :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dyson byl nejlepší kup, nadávám si, že jsem ho nekoupila dřív :D

      Vymazat
  13. Škoda, že se vám to takto zkomplikovalo, ale naštěstí vše dobře dopadlo..Moc hezké fotky, ten advent zas utekl jako voda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale jsem ráda, že to dopadlo alespoň takhle. To máš pravdu, uteklo to rychle, naštěstí :)

      Vymazat
  14. Ta adventní vesnička je moc hezký nápad 🙂. Máte krásné společné fotky, taková hezká vzpomínka 🥰.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) vesnička super, jen dala zabrat, ale nelepí se, takže se jen rozloží a další rok se použije znovu :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥