úterý 9. ledna 2024

Vánoce, Silvestr 2023 & Nový rok 2024

Ahojky 🎄 


konečně vás vítám u vánočního článku ❤ 
Jak jsem psala ve střípcích za prosinec, byl pro nás poslední měsíc roku 2023 trochu náročnější a smutnější, 22.12. ale manžela po dvaceti dnech konečně pustili z nemocnice a bylo to zase o něco veselejší a lepší. Vánoce, svátky, Silvestr a Nový rok jsme si nakonec užili a radovali se z prvních Vánoc s naší malou princeznou. Chtěla jsem si je pamatovat pozitivně, protože ona si je sice pamatovat nebude, ale já ano a moc jsem si přála, aby to bylo skvělé a kouzelnější než normálně a můžu říct, že se mi to splnilo :)

Začnu pár fotkami naší výzdoby - nejsou to fotky z jednoho dne, spíš jsem si vždycky tak něco vyfotila a letos jsem z ní měla vážně radost, i když jsem jí nestihla dotáhnout tak, jak jsem chtěla :)







23.12. se u nás nese v duchu příprav - staví a zdobí se stromeček, dělá se salát a náš tradiční dezert - šlehačka s ovocem, ořechy a čokoládou :) 





Možná si pamatujete, že máme každý na stromečku svojí ozdobu + na něm máme i několik speciálních ozdob a ozdoby z adventních trhů, na kterých jsme byli a tak se rodinka našich ozdob musela rozrůst.
Celestýnka dostala hned dvě - mušličku a létající balón. Původně jsme si mysleli, že mušličku zavěsíme pod balón místo sněhuláka, který na něm je, ale mušle je tak velká, že by to vypadalo vážně zvláštně. 
Její ozdoby mají i příběh - balón má kvůli tomu, že u přebalovacího pultu má samolepku s letícím balónem a strašně jí miluje, hodně se na ní smála atd. a mušličku má, jelikož miluje písničky z Odvážné Vaiany a kdo tuhle pohádku zná, tak to pochopí 🐚 Nejradši má Mauiho, ale ozdobu ve tvaru jeho háku jsem nenašla 😁
Přibila také ozdoba za skřítka - naše první miminko, správně jí tam měl mít už předminulý rok, ale to jsem byla znovu těhotná s Celestýnkou a nedokázala jsem na ztrátu myslet, připouštět si, že by se něco takového mohlo opakovat, takže jí tam měl až teď a vybrala jsem mu medvídkového andělíčka ❤
No a nakonec přibila naše rodinná nedoklubková ozdoba :)



Štědrý den 🎄



Tradice - kočičky mají samozřejmě také svojí lodičku 




Štědrý večer a naše tabule. Letos jsem vymyslela, jak to udělat se zlatým prasátkem, protože jsem zvyklá držet půst - koupila jsem talířek, na kterém je namalované zlaté prasátko, na něj jsem dala cukroví a před večeří jsme si každý (tedy jen mi dva) za odměnu kousek vzal a tím se zlaté prasátko ukázalo, takže naše nová, společná tradice :) 




Goldinka se taky přišla podívat, jestli něco dostala :)


Tmavá, rozmazaná, ale jsme na ní všichni tři ❤
Asi budeme muset koupit nějaký stojan, aby tam příště byly i kočičky 😄








Malou jsme potom převlékli a šla si rozbalovat dárky :)


Po uspání jsme si dali dezert a novou pohádku :)


Návštěvy byly trochu jinak, protože manžel je ještě na neschopence a vycházky dostal až od praktika po svátcích, takže se nám to trochu celé překopalo - normálně se 25.12. schází celá rodina u našich, pak jedeme k manželovo rodině, 26.12. se scházíme s mojí rodinou u nás a další dny objedeme sestry a manželovu rodinu. Tyhle Vánoce to bylo celé přeházené, ale i tak super :)

25.12. k nám přijeli moji rodiče a sestra s rodinou, druhá sestra bohužel nemohla, její manžel dostal covid. 
Dárky jsem musela odkrýt těsně před jejich příjezdem zpod deky, protože někdo (Daisy), nám žral stužky 😂

Moje nejmilovanější Vánoční koleda


26.12. přijela manželovo maminka


A večer jsem potom s kamarádkou K. vyrazila do divadla na Českou mši vánoční. Koupila jsem nám lístky do lóže a bylo to vážně super, jinde už sedět nechci 😄



28.12. jsme jeli k mým rodičům 💛



Procházky na kafíčka :) 


30.12. a návštěva u rodiny manžela :)


Celestýnka tam mimo jiné dostala i další puzzle na zem, zajíčka a husu



Zavalená všemi dárečky :) 


Moje dárky - Kärcher na okna je pro oba a celá rodinka máme společná trička (malá bodýčko) :)


SILVESTR 🎆
(jo, pod stromečkem byly ještě dárky, protože sestra a kamarádky přišly až 2.1.) 


To nejlepší z roku 2023 držím pevně v objetí 💜


Princezna usnula jako obvykle a ani kravál pod okny jí nevzbudil - asi bude po tatínkovi, ten taky všechno zaspí 😂




No a novoroční procházka nesměla chybět :)



Doufám, že jste si užili krásné Vánoce a konec roku 2023 ❤

29 komentářů:

  1. Krásné Vánoce jste měli))) Přeji hezké lednové dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Je vidět, že sis s výzdobou vyhrála - měli jste to moc hezké. A hlavní je, že jste si to společně užili.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to jste měli krásné Vánoce. Máte hezké tradice a hezky zdobený byt. To mám ráda. Já jsem letos žádné tradice nijak neřešila, ale těším se, až budeme mít děti - to bude mít hned jiné kouzlo. Navíc jsem tedy o Vánoce byla v práci :-) Přeji vám do nového roku všechno nejkrásnější :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já si to bez tradic neumím představit, jsem na to zvyklá od dětství :)

      Vymazat
  4. Tyjo, tak oproti tobě jsem s tou výzdobou pěkný lajdák :D A pěkné tradice :) Měli jste to tam krásné, tobě to moc slušelo a princezně samozřejmě taky! Moc se mi líbí, jak ji oblíkáte, prostě jako princeznu :)) Šťastný nový rok! Doufám, že manžel už bude v pořádku a budete všichni zdraví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je to naše princezna no, musí to být vidět :D :)

      Vymazat
  5. To je krásna výzdoba a úžasná rodinná pohoda. Najkrajšia je rozhodne výzdoba na chodbe, tie svetielka vyzerajú tak krásne! Ja mám takisto svetielka hádam v každej izbe po celý rok, práve tie dodávajú domovu hygge atmosféru :) Prajem krásny celý rok a teším sa na ďalšie a ďalšie články!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, světýlka se moc líbila, normálně tam máme "sníh", ale letos jsem zvolila světýlka a sníh jsem chtěla do obýváku, ale ten už se nestihl, tak snad letos :)

      Vymazat
  6. To jsem ráda, že jste si Vánoce stihli užít. :)) Přeji ti jen to nejlepší do nového roku a hlavně zdraví! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezky jste měli nazdobeno! Líbí se mi hlavně ta světýlka u stropu, to je hodně efektní! Přeju krásný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  8. krásné vzpomínky jste si vytvořili :) u nás to muselo být také celé překopané... manžel onemocněl na Štědrý den... bylo mi to líto, ale člověk s tím nic nenadělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, člověku je to líto, ale nedá se nic dělat :)

      Vymazat
  9. Krásně jste si užili svátky, do nového roku přeji hlavně hodně zdraví a pohody! :)
    Vánoční dezert se mi vskutku zamlouvá! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Dezert dělala doma vždycky mamka, co si pamatuji, takže nesmí chybět ani teď u nás :)

      Vymazat
  10. Opravdu krásná výzdoba, příští rok se musím polepšit. ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně jste si to užili <3 Hlavně že se vám taťka domů stihl na Vánoce vrátit :) Ta nová tradice se zlatým prasátkem se mi moc líbí. Je to hrozně milé :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, hlavní bylo že stihl alespoň ty Vánoce :) Děkuju, jsem ráda, že jsem na něco přišla (po tolika letech) :D

      Vymazat
  12. Měli jste krásné svátky :) to je moc hezké, že si vzájemně dáváte ozdůbky :) ta tradice s talířem a prasátkem je taky super! Salát děláme taky den předem, aby byl pěkně uležený :) dostaly jste obě holky moc hezké dárečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: Nádherná výzdoba, hrozně se mi líbí ta světýlka <3

      Vymazat
    2. Děkuju, přesně, salát se musí uležet :D

      Vymazat
  13. Moc hezké vánoční střípky zachycené ve fotkách ✨🎄. S dětmi jsou ty Vánoce hned o to víc kouzelnější, ta dětská radost 🥰.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je to jiné a už se těším na tento rok, kdy malá zase bude vnímat o něco víc :)

      Vymazat
  14. Je dobře, že jste Vánoce strávili pohromadě ♥ A ta vaše výzdoba je nádherná! ♥

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥