pondělí 4. března 2024

Střípky ÚNOR 2024

Ahojky :)


nevím jak vám, ale na to, že únor je nejkratším měsícem roku, tak mě přišel nějak neuvěřitelně dlouhý 😂 Od narození Celestýnky mi čas neskutečně utíkal a najednou jako kdyby se všechno zastavilo, vůbec nevím čím to je, ale občas jsem se přistihla, jak si říkám: "To je ještě furt únor?" Ptala jsem se manžela a měl to stejně, takže u nás prostě divný měsíc. Upřímně doufám, že březen mi uteče přeci jen trochu rychleji. 
Hodně jsem si užívala dny, kdy bylo takřka jarní počasí a teď v březnu už bych chtěla jenom to, prvním březnem pro mě zima končí a začíná jaro, takže šup šup, ať už je pěkně 😁 
Za co se musím pochválit je, že jsem dala cestu do Prahy a hlavně přes Prahu v klidu, i s uchem (víc se dočtete níž), když jsem řídila minule (v lednu), byla jsem trošku nervózní, ale tentokrát jsem byla už dost v klidu, ale i tak jsem vždycky ráda, když dojedeme bezpečně zpět domů :)

Článek započne naše milovaná Goldinka ❤


V minulém článku jsem zapomněla zmínit knihu od Lisi Regan, tak to napravuji a hlásím, že je skvělá :)

    
Daisy vás také musí přivítat 😁


V únoru jsem zkoušela různé nové recepty, jako třeba tyhle parmezánové brambory a jsou úžasné, dělám je teď celkem často, nebo domácí farmářské hranolky, ty jsou taky skvělé 😋


Fešanda se pozoruje v zrcátku :)

Konečně vyšel další díl ❤


Přišel první dárek pro malou k narozeninám 

Hromnice ve znamení úklidu vánoční výzdoby - tři krabice ve sklepě, dvě ještě nahoře, z jedné co byla na víc věcí se stala čistě vánoční a ještě jsem musela jednu přikoupit 😀

Rozdíl jeden rok 💛


Veverka se nám předváděla 😄



První slovo - MÁMA
Miluju 💕


Masopust :)





Ulovili jsme si něco dobrého domů 😊




Mazlení 




Náš první společný Valentýn 💋❤





Objednali jsme si domů něco dobrého


A holky samozřejmě také něco dostaly - jak jinak :) 


Ze série procházek 



Pan řidič 😁




Objednala jsem kalhoty z Polezu, aby se dobře trénovalo 💛




Stále nestačím žasnout


Koncert v kostele ve světle svíček - známá filmová hudba ♪






Vyhlídka Švábiny




Trochu foukalo 😃


Najde všechno 🎮


Vyhlídková jízda



S kamarádkou na kafíčku 


Něco po půlnoci - dočteno, nemohla jsem se odtrhnout 


Sbírání začíná - měla jsem je jako malá, někam jsem je zašantročila, ale našla jsem alespoň nějaké na vintedu, takže jsem je koupila a můžu začít doplňovat sbírku :)




Manžel slavil narozeniny 🎂




Poprvé v životě jsem dostala zánět - nikdy jsem s uchem nic neměla a teď, když už jsem to nečekala, to přišlo. Začalo to jako pocit zalehlého ucha a došlo to až k šílené bolesti, která mě vyhnala k doktoru. 


Cestou na fyzio - miluju staré domy



Je to neposeda :D


Goldinkou jsem začala a Goldinkou taky končím - aneb Golda měla svátek ❤



Co váš únor? 😊


30 komentářů:

  1. Ten koncert při svíčkách musel mít neskutečnou atmosféru! Malá roste jako z vody. Nechápu, kam ten čas tak spěchá. Mě teda i ten únor utekl hrozně rychle. A to jsme přitom toho moc neměli. Taťka slavil 50 a byli jsme na výletě v Barceloně :) Jídla vypadají fakt dobře! Klidně bych ocenila nějakou inspiraci do článku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, koncert byl úchvatný. Inspiraci klidně sepíšu :)

      Vymazat
  2. Ach, ty máš vždycky tolik super fotek! :) Jídlo vypadá jako vždycky opravdu lákavě :) Máš roztomilé kočičky a princezna, to je prostě největší roztomilost... No jo, hrozně to letí, už se těšíš, až začne malá chodit? :D Můj únor měl i nějaké nepříjemnosti, ale i tak ho hodnotím jako celkem hezký.

    OdpovědětVymazat
  3. To je pestré shrnutí se spoustou krásných fotek. 🙂
    Černočerné srdce už mám. Plánuju, že si asi celou sérii připomenu. Možná se mi trochu zkrátí čekání na další knihu.
    Jinak mně naopak únor utekl možná až moc rychle. Ale byl to pohodový měsíc.

    OdpovědětVymazat
  4. malá krásně roste :) kočičky mě pobavily, ty jejich polohy :D

    mně teda únor utekl hodně, ale je to tím, že se blíží první narozeniny syna, tak jen řeším, co a jak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Tak to závidím, já doufám, že takhle zpomalený měsíc v dohledné době nezažiju :D

      Vymazat
  5. Ten Masopust - to je v Bolevci?
    Jinak pěkný únor (teda až na to ucho)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně únor hodně utekl :D. Jinak malá roste jak z vody a snad už zánět nebude zlovit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím :D Děkuju, už by to snad mělo být v poho :)

      Vymazat
  7. Větrník od Myšáka z Rohlíku, že, to je super narozeninový dárek. ♥ Jinak krásné procházky a koncert musel být wau. Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, větrníkový dort je z Myšáka, milujeme ho, měla jsem ho i já na narozeniny :D Děkuju :)

      Vymazat
  8. Parádní únorové shrnutí. Moc by se mi líbil ten koncert. Ukázky jsou úžasné. Musel mít nádhernou atmosféru. Přeji krásné březnové dny.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Bylo to opravdu krásné a hráli strašně pěkně :)

      Vymazat
  9. To je jasný, únor byl tak dlouhej, abys všechny ty zážitky mohla stihnout :D.
    Ten dort vypadá naprosto božsky!

    OdpovědětVymazat
  10. milé shrnutí :) nejvíc se mi líbily fotky koček! :D ♥ jinak na koncertě při svíčkách v kostele jsem taky byla a bylo to moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hezké shrnutí, mě přišel únor také nekonečně dlouhý, ale aspoň jsme se konečně dočkali prvních teplých dní. :) Snad tu brzy bude to pravé jaro. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super fotečky :) zánět musí být hodně nepříjemný, naštěstí jsem ho nikdy neměla (ťukám). Koncert v kostele ve světle svíček musel být krásný :) u nás míváme kostel se svíčkami při Noci kostelů. Je to takové krásné, tajemné :) Kočky jako vždy skvělé <3 Masopust mi připomněl holčičku ze 2. třídy. Bavili jsme se o Masopustu, jak se chodí od domu k domu a ona zničehonic řekla: ,,Ty jo, doufám, že k nám nepřijdou. My tam máme strašnej bo*del!" :D To mě hodně pobavilo. S těmi jídly mi děláš chutě, mňááám :) můj únor byl ve znamení učení a pak nám začal nový semestr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) To ťukej, mě se vyhýbal 33 let a najednou šup a byl tu, mrcha :D Taky máme svíčky při Noci kostelů (tedy kostel od kostela, u nás jich máme víc) a takhle s hudbou to bylo úplně super :)

      Vymazat
  13. Mě se synem tedy zatím utíká každý měsíc. Přijde mi, že jsem nedávno byla těhotná a ono je Kubíčkovi už rok a tři měsíce. :D Každopádně takhle nadupané dny jsme neměli, tak snad to brzy napravíme. Čekám na lepší počasí, ať můžeme začít pořádně výletit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že to byl jen nějaký výkyv :D Určitě bude brzy krásně :)

      Vymazat
  14. Pěkně nabitý únor 😊. U nás měsíc utekl jako voda, že jsem to ani nějak nestihla postřehnout, že už je březen 🙃. Srdíčkový kompletek malé moc sluší, také ho máme a neskutečně ho na ní zbožňuji 🥰.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je krásný, hned jsem věděla, že bude na Valentýn jako dělaný :)

      Vymazat
  15. Parmezánové brambory vypadají luxusně :D Z tvých měsíčních shrnutí se mi vždycky sbíhají sliny! Přiště si k Tvým článům rovnou piřpravím snídaní na vidličku :DDD
    A musím se přiznat, že je mi velice sympatický způsob, jak respektuješ Celestýnčino soukromí a zároveň článek je autentický :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou boží a hlavně snadné a rychlé :) Děkuju, snažíme se a chceme tohle rozhodnutí nechat na ní :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥