středa 10. dubna 2024

Art Moment

 Ahojky :)


možná jste o tom už slyšeli, možná ne - Art Moment. Jde o zážitkový večer malování, úžasné na tom je to, že vůbec nemusíte umět malovat.
K dispozici jsou lektorky, které vám řeknou co a jak, poradí, pomůžou a vše k malování je vám dáno - plátno, zástěra, tužka, pravítko, guma, barvy atd.
Nejčastější se malování podle tzv. klasických předloh - jde o mnoho různých motivů, které jsou vybrané tak, aby je zvládl namalovat každý - ovoce, krajinky, abstrakt, objekty...
Za mě je to opravdu vše krásně zařízené a je to báječný zážitek, který stojí za to zažít. Proto jsem taky docela smutná, že v Plzni a Ostravě končí a bude se malovat už jen v Praze a Brně, kdyby to dál pokračovalo i tady u nás, určitě bych ještě někdy zašla, ale do Prahy kvůli tomu nepojedu. 
Máte také možnosti si vybrat z nápoje, který máte v ceně - jde buď o prosecco nebo o limonádu. Já si vybrala limonádu a byla to skvělá volba. Já vyrazila s kamarádkou K. a obě jsme si to vážně užily ❤

Na začátku si vyberete místo a můžete začít procházet předlohy, po uvítání se jde na to. Předlohy jsou přehnuté tak, aby jste věděli, co se kde přesněji nachází. Plátno si díky tužce a pravítku také rozdělíte na pomyslné dílky. Předlohu si pak můžete přehnout a vidíte, co kam máte překreslit. 
Tužkou si pouze naznačíte nejdůležitější části z návrhu a když to máte, přinese vám lektorka barvy a poradí, jak začít.



No a potom už pracujete s barvami, lektorky chodí okolo a vždy poradí co jak nejlépe udělat, čím pokračovat, techniky apod. Je to vážně snadné a zvládne to snad každý :)


Já třeba začínala oblohou, pomalu od světlé po tmavou, poté jsem šla na oblaka, následovalo moře a dolní bílá "pára" nebo vlny, nafialovělá záře a končila jsem listy palmy. 
Celý večer trval 3 hodiny a uteklo to vážně rychle, ani jsem nemrkla a byl konec. 



Byli jste taky? 


28 komentářů:

  1. Moc se ti to povedlo! Na podobném kurzu jsem ještě nikdy nebyla, ale určitě to byl moc fajn strávený večer :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam 9 rokov základnej umeleckej školy a 6 rokov pedagogickej, kde sme sa venovali aj maľovaniu, takže mam dosť skúsenosti, ale taky večerný kurz tvorivého písania by som si chcela zažiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nějakou průpravu mám, i když spíš v kreslení, proto jsem chtěla zkusit i malování :)

      Vymazat
    2. Chápem a veľmi sa ti to podarilo!

      Vymazat
    3. Díky, já mám dost výhrad, ale barvy jsem měla v ruce snad od střední :D

      Vymazat
  3. Krásný výtvor, moc se ti to povedlo! ♥ Nikdy jsem o tomto kurzu neslyšela, ale v květnu jdu na kreslení pravou mozkovou hemisférou, tak to bude taky zážitek (hlavně jdu poprvé na takovou akci úplně sama, tak to bude zážitek sám o sobě, když tam nebude ta kamarádská opora pro mé introvertní já :D)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti bude kurz líbit a užiješ si ho, i když jdeš sama, na kreslení pravou mozkovou hemisférou byla mamka a moc se jí to líbilo :)

      Vymazat
  4. Já si koupila online kurz a v květnu jsem objednaná na minikurz, chci zkusit olejové barvy, tak uvidíme, co z toho vyleze :D.

    OdpovědětVymazat
  5. to je úžasný :) děkuji za tip na dárek pro kamarádku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné výtvory! To by mě taky bavilo :).

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavý kurz, je fajn, že sis ho užila.

    OdpovědětVymazat
  8. Nebyla, ale dcera chodila na kurz v Praze, myslím skvělý relax.
    Určitě sis to užila.
    Thess, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Na tenhle kurz už jsem několikrát koukala, ale ještě jsem se neodvážila. Ale mám to v budoucnu v plánu. :)

    OdpovědětVymazat
  10. O takovém kurzu zatím jen sním, ale vypadá to úžasně! Moc se mi líbí, co jsi vytvořila, já bych nic takového asi nezvládla. Klidně bych si to tvé dílo vystavila v obýváku, máš to moc HEZKÉ!

    OdpovědětVymazat
  11. O této akci slyším poprvé. Určitě je to moc super! :) Pošlu odkaz kamarádce. Obrázek se ti moc povedl <3

    OdpovědětVymazat
  12. Luxusní malbu jsi vytvořila 😍
    Je škoda, že tyto kurzy u vás končí a to dojíždění docela chápu. Přece jen to zabere dost času, který bys jinak mohla využít právě k namalování třeba dalšího obrazu, i když už bez tipů a rad.
    Nikdy jsem se takového workshopu neúčastnila, ale ráda bych😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Přesně tak, to je prostě minimálně hodina tam + cesta po Praze a zase zpět a čas malování obrazu, to se nevyplatí ani finančně, ani časově, to už bude lepší si něco zkoušet doma :)

      Vymazat
  13. Malování je uklidňující způsob relaxace, nedávno jsem také vzala do ruky štětce a velmi mě to bavilo. :) Máš to nádherné!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥