úterý 2. dubna 2024

Střípky BŘEZEN 2024

Ahojky :)


musím říct, že březen byl vážně úžasný a hodně jsem si ho užila, zažili jsme toho dost a nevlekl se tolik, jako únor. Samozřejmě jsme hodně "procházkovali", to děláme furt a je super, jak se zlepšujeme, sice pár dní byl s malou boj, nedařilo se jí v kočárku usnout, ale začali jsme s sebou brát na procházky i jejího Moonie usínáčka a hned je to lepší :) 
Taky jsem v březnu vyrážela do Studijní a vědecké knihovny - neteři pro knížky, psala totiž závěrečnou práci a já tam mám stále kartičku, tak jsem si mohla zavzpomínat na studentská léta. Březen byl také ve znamení docela dost akcí, což mám ráda a především ve znamení prvních Velikonoc a malou, které jsem si vážně užila a budu na ně ráda vzpomínat 🐰

Ze série procházek - takových bude hodně. Chodíme čím dál tím delší trasy a je to super, už nás to i tolik nezmáhá, asi si zvykáme 😃


Burger z Da Pietro Grill - miluju 


S kamarádkou K. venku. Zkusily jsme (pro nás) novou kavárnu a hlásím, že super, určitě ještě zajdeme :)


Mini série - Daisy je prdlouš 



Kontrola a naštěstí všechno ok, jupí. Snad už se to nevrátí. 



A pro změnu pizza z Da Pietro, ať si od nich dáte burger nebo pizzu, vždy jde o boží záležitost.


S holkama na tahu. Kecám, jen posezení, ale bylo to moc fajn :)



MDŽ - něco jsme byli koupit i té naší malé ženě, měla z pejska ohromnou radost ❤



Odměna za to, že jsem kvůli jedné spešl náplasti objela snad celou Plzeň 😄


Byla bezvadná - sice jen taková jednohubka na večer, ale super :)


DEPO Street Food Market a opět hromada dobrého jídla. Pokud je tam Zapejkárna, musím si dát bagetu od nich, je vážně vynikající a pak většinou zkusíme něco, co nám dřív chutnalo, nebo co jsme ještě neměli :) Škoda, že Zapejkárnu nemáme v Plzni... i když možná je to tak lepší, byla bych tam pečená vařená. 








Jak jsem psala, pomáhala jsem neteři s prací do školy, takže jsem si dělala výlety do Studijní knihovny :)



Je to naše šikulka. A ano, bordel na game ploše 😂 je u nás normální, ale i tak ho každý večer uklízím.



Mini trhy a jednu kytičku jsme si vzali i domů :)





Za chvíli jí bude rok, jakto? 😯


Litický Velikonoční jarmark - a domů jsme si odvezli zajíčka 🐰




Neděle ve znamení velkého prádla 💦




Cestou na 10 měsíční prohlídku - 7 690g a 73cm lásky. K tomu dostala zase ďobanec - očkování na meningokoky. 


Workshop - jarní věnec na dveře. Opět mám věnec takový minimalistický (měla jsem to tak i minulý rok), musela jsem chvátat domů a neměla jsem moc čas ho nazdobit. 
Upřímně doufám, že si ho příští rok užiju v klidu. Minulý rok jsem musela chvátat domů, protože mi končila vycházka (byla jsem v těhotenství na PN) a letos byla malá po očkování (byla bez reakce, ale pro jistotu) a manžela bolel zub, takže jsem se taky moc zdržovat nechtěla/nemohla 😁



U sestry na návštěvě a manžel u zubaře 😄







Pověšený :)


BLIK BLIK 2024 - festival světla v ulicích









V Domažlicích :)



Domů z info schůzky k plavání jsem si přinesla masážní olejíček a sarong  


Upřímně jsem si myslela, že ranní kafe budu potřebovat kvůli tomu špuntíkovi na zemi a ono houby, ta si spinká a já v noci čumákuju (aneb nespavost útočí).




Kontrola v Praze a julí jej, byla poslední. Jsem tááák šťatsná ❤


Velikonoční trhy na náměstí - ty jsme si nemohli nechat ujít. 




Asi by si taky dala jahůdky 🍓


Poprvé jsem zkusila tenhle starý tip na tortillu (spíš na její složení) a hlásím, že super - dala jsem naložené orestované maso, zeleninu, sýr a dresing. 


Art Moment - bude článek, takže jen ukázka 🖌


Spřípky z Velikonoc, na ty taky bude článek :)


Velikonoční jarmark na Selském dvoře U Matoušů :) 


No a to je z března vše, 31.3. jsem ještě měla jít se sestrou a neteřemi do divadla, ale malá ten den zvracela a byla hodně oplakaná, nešlo jí usnout, možná bříško, možná zoubky, takže jsem se rozhodla, že nepůjdu a ony zase nechtěly jít beze mě, takže jsme nešly a byly jsme u nás s malou.

Co Váš březen? 

22 komentářů:

  1. Kromě těch návštěv u MUDr zlaté jarní časy)))
    Přeji krásný duben.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný březen jsi měla (zvlášť když všechny kontroly dopadly dobře). A minimalistický věnec je moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký březen jsi měla, samé dobré jídlo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Březen jste využili, jen co to šlo. My Velikonoce nijak neslavíme, spíš využíváme svátky a odjedeme někam na výlet :) Nás čeká zítra po dlouhé době divadlo, tak se už moc těším.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Bordel na hrací ploše je super, stejnou husu jsem koupila Matýskovi k narozeninám, i když mu je o třináct víc :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný březen :) Za zamčenými dveřmi jsem četla a líbilo :) Ten zajíček je moc hezký. Přeji super jarní dny :)

    OdpovědětVymazat
  7. paráda :) jsem ráda, že březen byl lepší než předchozí měsíc :) zažili jste toho hodně, těším se na článek o Velikonocích :)

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá jako úžasný březen :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl super, jak začíná být hezky, tak si to hodně užívám :)

      Vymazat
  9. Stihla jsi toho opravdu hodně! Na jaké téma píše neteř práci? :) V Plzni (i v ZOO) jsme byli před rokem na vlastivědném kurzu. :) Wow, nádherný obrázek! Těším se na článek :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala na téma Šikana, já měla podobné téma pár let zpět, tak jsem i věděla, jaká literatura je dobrá :) Díky :)

      Vymazat
  10. Březen byl teplotně nadprůměrný, konečně jsme si mohli užít jarní počasí. :)) Moc hezké fotky, snad i celý duben bude v podobném duchu. :))

    OdpovědětVymazat
  11. Thess, tohle prostě nechápu - přestaly mi chodit infa o tvých nových příspěvcích, myslela jsem, že už blog nepíšeš. Jsem moc ráda, že si mi napsala komentář. A já teď jen koukám - nejen že stále píšeš a co všechno se u tebe stalo!!! Ze srdce gratuluji k rozkošné holčičce.
    Přeji krásné jaro! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nechápu, jak jsem tě mohla ztratit, tak jsem byla ráda, že jsem na tvůj blog dnes narazila :) Ano, stalo se toho dost, moc děkuju :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥