středa 1. května 2024

Střípky DUBEN 2024

Ahojky :)


duben, tak ten byl... no prostě skvělý. Ještě nejsme ani v polovině roku, ale pro zatím se umístil na prvním místě, mám tušení, že pokud vše vyjde tak, jak má, tak bude sesazen, ale to nevadí, pro zatím vyhrává a já mu tímto gratuluji a hlavně děkuji, protože jsem si ho užila na maximum. Střídání počasí mi nevadilo, naopak, střední teploty, sem tam zataženo mi ani nevadilo, to je pro mě víc jarní počasí než vedra. Ne že bych za teplo nebyla ráda, ale nemyslím si, že to je pro naší planetu úplně dobré. Ale ať bylo počasí jaké chtělo, dělo se tolik úžasných věcí, že mi dobrou náladu nic nezkazilo. Uvidíme, jak si jí udržím v květnu a co nám květen přichystá, ale teď se jdu ohlédnout za báječným měsícem, který je za námi, budu moc ráda, když se ke mě připojíte a alespoň trochu ho prožijete se mnou ještě jednou ❤

Procházka - tentokrát na Štruncáky (Štruncovy sady), kdo by nevěděl, tak tam je náš fotbalový stadión, okolo kterého vede pěkná procházka okolo řek, dá se odtamtud dojít i do pivovaru nebo vodárny (na fotce je vidět vodárenská věž) a najdete tam například i horolezeckou stěnu nebo lukostřelecký klub. 


Při cestě tam (i zpět) jdeme i přes Mlýnskou strouhu a Šafaříkovy sady a pak to buď bereme dál sadovým okruhem, nebo se jdeme projít okolo řeky :) 


Brunette Burger - zkoušela jsem asi podruhé a byl výborný a taky nebyl v tomhle měsíci poslední :)


Začal nám plavecký kurz a zatím musím říct, že super ❤
Malé se ve vodě líbí, ne tedy úplně vždy, někdy je nevyspalá nebo bolí zoubky, tak je trochu klíště, ale celkově to hodnotím hodně kladně a hlavně jsem ráda, že se učíme základy sebezáchrany apod., protože u vody nikdy nevíte a i když to neznamená, že bych jí někdy nechala u vody bez dozoru, protože ani trénink nemusí vždy pomoct, jsem přeci jen o něco klidnější, zvlášť když vidím, jak jí to jde.


6.4. měla Celestýnka svůj první svátek a bylo to báječné odpoledne, přijela celá nebo skoro celá rodina, my jsme pokecali, malá si pohrála a dostala hromadu dárků, že z toho ani usnout nemohla. 
Dají se najít dvě možnosti, kdy tenhle svátek slavit, jeden je 6. dubna a druhý 19. května, já chtěla 6. dubna vždy, aby měla odstup mezi svátkem a narozeninami, no a tím, že se malá narodila v květnu, se to ještě utvrdilo, jelikož by měla svátek pár dní po narozeninách, což jsem nechtěla, takže z původních dvou měsíců mezi sebou se stal měsíc, ale lepší něco, než nic :)

Mimochodem, kdo by nevěděl, tak jméno Celestýna je latinského původu a znamená nebeská ❤





Procházka po rozkvetlé Plzni - vzali jsme to touhle cestou schválně, když jsme viděli ty rozkvetlé stromy a zamířili si to do Borského parku, kde to také krásně kvetlo, dát si ledovou kávu byla nutnost a pak už se malá probudila, tak se kochala s námi :)





Práce napsaná, takže bylo na čase vrátit knížky a jsem ráda, že to máme z krku :)



Cel už chvíli dělala šikmý sed a 11.4. začala sedět volně. Jsem tak strašně vděčná, že to s ní můžu prožívat, sledovat ten vývoj, jak se z toho ležícího miminka stává malá objevitelka a asi nikdy mě to nepřestane udivovat. A hlavně jsem strašně ráda, že i když se narodila předčasně, tak to všechno dává úplně napohodu, tabulky mě nezajímají, tam by byla v něčem napřed, v něčem pozadu... jde mi hlavně o to, že ten vývoj jde krásně a pozvolna dopředu 😊



První letošní grilovačka. Vyšlo krásné počasí, takže jsme si dali okruh - nejprve jsme jeli k mým rodičům, kde jsme grilovali a potom jsme to ještě vzali k mamce manžela. Malá si užívala první povalování se v trávě a moc se jí to líbilo.





Procházka po Hurvínkově stezce - mysleli jsme si, že si malá odpočine a usne a ona místo toho celých 5,5 kilometrů koukala 😃





S kamarádkama venku a opět jsme zvolily Cavino 🍷
A tentokrát jsem neodolala a dala jsem si vejce benedikt. 




Palačinkový večer 🥞


Už se nám to blíží, první rok... 😳


První návštěva u zubaře a zvládla jí bravurně - na to, že já se do pusy nesmím ani podívat 😁


Na návštěvě u sestry - procházka nesmí chybět :)



Pomalu přicházejí dekorace a věci na Celestýnky oslavu narozenin - nemůžu se dočkat. Zcela upřímně musím říct, že se na její narozeniny těším víc, než jsem se těšila na svatbu :)



Rychlo véča - caesar rustikální bageta je můj favorit 😉


Konečně jsme se dočkali a z plazení přešla na lezení. Ne že by se už vůbec neplazila, plazí se furt, ale už i hodně leze, takže jsme rádi, že cviky z fyzia zabírají a to je přesně to, co jsem psala výš, že jde ten vývoj kupředu a i když nám do toho vlezlo plazení, což je slepá větev, stejně na to lezení přišla :)
I když ona systém chápala a když jsme jí motivovali, tak lezla, jí se prostě a jednoduše nechtělo. 
Asi věděla, proč si zvolila znamení býka a ne blíženců 😂


Zkouším nový produkt na pleť a zatím ho musím pochválit, je super.
A já moc nových věcí nezkouším, takže je to po dlouhé době něco nového - měla by si toho Weleda vážit 😂


Na víkend přijely neteře, což je vždycky super, v sobotu jsme například vyrazili na pouť ke sv. Jiří 🎡
a v neděli na snídani - brunch nesmí chybět ☕






Procházka okolo Boleváku :)


Po dlouhé době na masáži a užila jsem si to. Jak se mi nechtělo tam, tak se mi nechtělo odtamtud. Ne že bych nechtěla na masáž, ale když mám někam vyrazit, tak mám často pocit, že se mi tam nechce a byla bych radši doma, pak si to ale vždycky užiju a jsem ráda, že jsem šla :)


A po cestě z masáže jsem se zastavila pro pečivo a něco dobrého 😋




Čekání na začátek naší lekce 🏊


Festival vína a mraky lidí, takové množství jsem snad ještě nezažila, buď jich přišel rekordní počet, nebo jsem šla ve špatný (hooodně špatný) čas.


V sobotu 27.4. jsme vyrazili na Den ve vzduchu. To už je taková naše tradice a jezdíme vždy, když je (covidová pauza) a pokaždé je to úžasný zážitek a letos to bylo ještě lepší, protože tam s námi poprvé byla malá. Tedy ona tam s námi byla už vloni, to jsem tam byla jako 2v1 a letos už na letadla koukala s námi a moc se jí to líbilo. Taky jsme poprvé vyzkoušeli sporťák, aby něco viděla, jinak stále jezdí v korbě 😄
Všechna představení jako vždy úžasná, nejvíc mě dostal kluzák, ke kterému tam na živo hrála saxofonistka (dala jsem níž video) a pak jako vždy výborný Martin Šonka, ale jak říkám, vše super a už se moc těším na příští rok, třeba vyjde i vyhlídkový let 🚁











Těch poprvé bylo v dubnu dost - poprvé společně v zoo.
Ještě to nebylo ono, dost zvířátek bylo v dálce, takže neměla šanci je vidět, ale u těch, u kterých to šlo, koukala, my koukali na ní, k tomu jsme si užili pěkné počasí i procházku a uvidíme, jak bude reagovat příště :)




To je póza, hlavně nohy nahoru 😄






Šimpanzí miminko ❤



Jako milovnice koček nesmí tyhle čičiny chybět 😆



V pondělí 29. dubna jsme vyrazili na fyzio - Cel byla strašně šikovná, ukázala, jak krásně sedí i leze a taky, jak se zkouší postavit, smála se a měla radost, jen jí vždycky štve, že tam musíme nechat ty supr čupr hračky, takže sebou nosíme naše, které jí na konci pak cpeme 😁

Po obědě jsme se šli pak projít, malá spala v kočárku, tak jsme si dali s manželem ve městě limču a já k tomu kafe, pak už následovala vyhlídková jízda a to nemám vyfocené, jak jí manžel musel poslední metry domů nést, protože v kočárku už jí to ani takhle nebavilo a domů bychom nedojeli (že to bylo v tom vedru samozřejmě do kopce asi nemusím zmiňovat 😂)




Mega nálož lívanců, je jich fakt kopa a to jsem ještě při smažení ujídala :) 
Recept má ve výběrech Marek Pavala, dělala jsem je podle něj, já normálně dělám jen palačinky, ale rozhodla jsem se zkusit poprvé lívance a pár dní zpět jsem podle něj dělala vajíčkovou pomazánku, která byla úžasná, takže jsem se rozhodla zkusit i recept na lívance ❤


Májka na trojce - tedy v Borském parku a cestou zpět jsme si dali kafíčko :)
A ponožky samozřejmě dole 😂




Co Váš duben?

26 komentářů:

  1. Duben opravdu užitý na maximum! :) Je neskutečný, jak ta malá tak rychle roste <3 Je to malá šikulka <3 Ty lívance vypadají fakt dobře, sama jsem teď jedny o víkendu dělala, z podmáslí a taky nám moc chutnaly :) Můj oblíbenec v Bageterii je teda bruselská bageta :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Je to šílený, nechápu, že už to bude rok. Tak ty musely být taky super :)

      Vymazat
  2. Wow, duben jsi měla opravdu nabitý plnými zážitky :-). Je skvělé, že maličká se už sama posadila a že už leze. My se zatím stále plazíme, ale je vidět jak už by taky chtěla, tak snad bude lézt co nevidět :-).

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá na opravdu povedený duben :). Malá je šikulka a já se taky vždy na oslavu malého šíleně těším! :D Ted už to bude i u malé :). A ten jejich vývoj je fakt neskutečný, malý byl zas naopak hodně rychlý a měla jsem z toho občas strach, ale je naprosto v pořádku, každý má fakt své tempo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, každý má své tempo a je neskutečné, tak se ty děti rychle mění a učí :)

      Vymazat
  4. Měla jsi duben teda parádní ))) Líbí se mi ten saxofon ve spojení s letovou ukázkou.
    Já měla duben taky akční -u moře dovolenkující, slavící, zažitkový, lázeňský, pracovní ( to byl teda fičák) a tak……hezký prvomájový den. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Já věděla, že v tomto článku bude hodně jídla :D Vždycky mi u tvých článků tečou sliny! Jinak moc hezké fotky, zdá se to jako fajn měsíc, když ho ještě nějaký předčí, tak super, to jsem za tebe ráda :) Taky u nás byla pouť, ale nešli jsme... nějak nás to letos nelákalo... No a Celestýnka je fakt krásné jméno a ten svátek bych asi vybrala stejně, ať nemá obojí v květnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, přesně tak, nechtěla bych, aby měla svátek a narozeniny v jeden měsíc :)

      Vymazat
  6. To jsi měla pěkně nabitý měsíc. Je dobře, že sis ho užila. A ty vejce Benedikt se musím naučit vyrábět. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vejce benedikt jsou vesměs jednoduché, když se člověk naučí ztracené vejce, ale mě nebaví se s tím dělat, radši si na ně zajdu :D

      Vymazat
  7. Hezký duben jste měli. U nás byl duben taky docela fajn, dost jsme toho stihli. Už mám i článek na blogu.
    Já díky tomu, že naši nechtěli, abych měla svátek ve stejný měsíc jako narozeniny (jsem 13.6. a Stanislavy je 9.6.), slavím nakonec svátek na Tibora :D. Původně 13.11. byl v kalendáři Stanislav, ale pak tam místo něj dali toho Tibora, jenže to už byl svátek 13.11. rodinná tradice (slavit i táta), tak jsme to nechali a slavili jsme dál v tom listopadu, i když tam už byl Tibor.

    OdpovědětVymazat
  8. Thess, vidím, že duben byl plný hezkých zážitků a radosti. Holčičku máš kouzelnou! Užívej si každý den!
    Přeji krásný květen! Helena

    OdpovědětVymazat
  9. malá za duben udělala úžasné pokroky :) senzační :) my v dubnu oslavili synovi první narozeniny, ale jinak to byl měsíc smutný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, člověk občas nestačí koukat. Tak to je mi líto, snad bude květen lepší :)

      Vymazat
  10. Nádherný duben jste prožili. :) To je tak krásné sledovat ty pokroky dětiček a moc si užijte první narozeniny. ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Téda, to je nádhera. Prožili jste toho hodně :) Plzeň, ZOO, Bolevák, to mi připomíná náš vlastivědný kurz, který se konal před rokem touto dobou :) ten saxofon k letadlům je hodně parádní! Mňam, s těmi jídly mi děláš chutě :) Celestýnce přeji opožděně krásný svátek <3! Ta fotečka, jak klečí a koukají na sebe s kočičkou je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Saxofon byl vážně super, úplně mě to dostalo :)

      Vymazat
  12. Wow, to byl tedy nabitý měsíc, kam se to všechno vešlo? V ZOO v Plzni jsme byli minulý týden. Byli jsme tam poprvé, přece jen to máme 2,5h cesty od nás, a moc se nám tam líbilo :) Přeji krásný květen ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Mám to stejně - kolikrát se ki někam nechce, ale pak ve výsledku je to super a kolikrát se na to i těším 😂
    Musím udělat lívance, už jsem je nedělala nějaký ten pátek a z fotek se mi sbíhají sliny😃😂
    Moc se mi líbí, že ten kočárek má korbičku přes kterou může malá vidět a pást tak koníky, ten kdo to vymyslel, měl podporu vývoje dětí v malíku 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, korbička byla v tomhle super a dalo se odepnout úplně celé a nemít tam ani síťku :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥