neděle 26. května 2024

Oslava prvních narozenin 👑 🎉

Ahojky :)


oslava prvních narozenin pro mě byla velká událost a moc jsem se na ní těšila, bylo to takové vyvrcholení prvního společného roku. Miluju slavení narozenin a tyhle byly nejvýjimečnější v mém životě, i když nebyly moje. Počasí mi nevyšlo úplně tak, jak jsem chtěla, přála jsem si počasí jako v ty dny, kdy jsem ležela v nemocnici, protože to byla vedra a sluníčko, ale natáhla se plachta, která chytila deštík a i sluníčko bylo :) 

Oslava se konala u našich na zahradě a museli jsme vyjet už brzy ráno, abychom všechno přichystali, hlavně balónky, těch jsme měli 300 - nejvíc bylo těch v girlandách, helium jsme použili jen do jedniček a pár větších. Naštěstí tam byly neteře a hodně pomohly ❤. Jedna balónková girlanda byla u posezení, druhá sloužila jako pozadí ve fotokoutku. Největší radost jsem měla z girlandy s fotkami, kde byla Celestýnka zachycená v každém měsíci a bylo vidět, jak strašně moc se změnila. Krabice měla s nápisem ONE a CEL, aby to bylo kratší, ty jsem dala za židličku, okolo pak měla dárky. Pověsili jsme girlandy a kytičky, nanosilo se jídlo, připravil se fotokoutek a bylo hotovo :) Tahle to zní dost jednoduše, ale zabralo nám to celé dopoledne a makali jsme až do začátku oslavy, která byla v 15:00. 

Nebylo moc času, takže upřímně mám jen pár fotek z příprav, ty ostatní už jsou potom od neteří :) 



Rekvizity jsem vytvářela sama :) 




A samotné fotky z oslavy, která byla s celou rodinou 😊 
Jsem opravdu ráda, že alespoň někdo fotil, já na to neměla vůbec myšlenky a jen jsem si užívala ty chvíle. Já vím, že si to malá nebude pamatovat, ale já ano a také jsem chtěla, aby si to ona v tu chvíli užila, i když to jednou bude znát jen z fotek, přítomný okamžik a radost se také počítá ❤



Dort byl velkou výzvou, cukrářka, jejíž práce se mi líbila a oslovila jí, mi napsala, že zajíce neudělá a my o něj opravdu stáli, takže jsem hledala dál, ale ničí práce byla to ONO, pak jsem zkusila vyhledávání na IG a našla jsem a jsem opravdu ráda, protože paní nám upekla ten nejkrásnější dort. A byl moc výborný. 

Zajíček pro nás byl, nebo spíš stále je, moc důležitý - nejen, že se malá narodila v roce zajíce, ale Moonie zajíček (usínáček) je její nejoblíbenější, miluje ho, dokáže jí uklidnit a uspat a ten, kterého paní vytvořila, je jeho dokonalá kopie. No a duha nemohla chybět, protože Celestýnka je duhové dítě 🌈

Kromě dortu jsme ještě měli jahodové tiramisu, které jsem dělala já a jsem ráda, že chutnalo, jídla a pití byla hromada, bála jsem se, že se to trošku přehnalo, ale vše se úspěšně snědlo. 


Rozbalování dárečků 🎁
Dostala spoustu krásných dárků, ty největší ani nemáme zachycené, ale v nějakém článku určitě budou. Mezi dárky byl Activity Board na míru ve tvaru zámku, Montessori houpačka s polštářem, normální houpačka, kterou bude mít u babičky a dědečka, oblečení, knížky a spousta všemožných hraček :) 




Protože nebylo počasí, tak jsem jí v šatičkách vyfotila až doma, v ručičce drží kartičku, která je vidět na fotce z jedničkou - Moje první narozeniny. Respektive tedy první oslava narozenin :) 
A možná si někdo pozorný všimne, že už nemá patku, která by jí lezla do očí, kadeřnice maminka jí ostříhala. 


Fotky z fotokoutku jí nalepíme do alba :)
Tady je vidět druhá balónková girlanda. 


Vymyslela jsem, že jí každý napíšeme vzkaz, který hodíme do lahve, tu v jejích osmnácti otevřeme a přečteme si je ❤


No a ještě jsem se chtěla pochlubit, jakého zajíčka jsem jí nakreslila na obálku s přáním, takže mě nezapomeňte pochválit, jak moc se mi povedl 😂


A je hotovo, první rok za námi, úspěšně oslavený a já už se těším, co nám přinese ten další ❤


26 komentářů:

  1. Celestýnce dodatečně všechno nejlepší. Oslavu jste si určitě všichni užili. Měli jste to moc hezké a dort vypadá skvěle. Tvůj králíček samozřejmě taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, bylo to parádní :) No to jsem ráda, že se líbí :D

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší malé princezničce. Krásnou oslavu jste tedy měli. Překrásný nápad se vzkazy do láhve. To mě dostalo. ♥♥♥ Prima večer přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já si právě říkala, jak to udělat a napadlo mě tohle :)

      Vymazat
  3. Thess, na oslavu ses těšila, pečlivě připravovala a jak vidíme z reportáže, povedla se skvěle. Ta láhev se mi moc líbí!
    Princezně přeji krásný další rok a i tobě hezké a radostné dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak krásní! Dodatečně všechno nejlepší a líbí se mi ten nápad s láhví a vzkazy :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem zvědavá, co na to v těch 18 bude říkat, přijde mi, že to bude za chviličku, jak všechno utíká :D

      Vymazat
  5. Krásná oslava))) vydatná příprava se vyplatila....nezapomenutelné chvíle)))).
    Tak malé oslavenkyni všechno nej)))

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádherná oslava <3 klobouk dolů, moc se ti to povedlo :) láhev jsem viděla na svatbě sestřenky, kde byly vzkazy, které si přečtou za rok, za 10 let apod. :) Dobrý nápad. Kresba je krásná <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je také moc pěkný nápad, na té svatbě :) Děkuju :)

      Vymazat
  7. ten dort je krásný :) Montessori houpačku máme taky, ale syn ji hlavně využívá jako most :D mrzí mě, že my nemáme moc fotek z oslavy... jen ty, co jsem fotila já, ale jinak nikdo se k tomu neměl a ani se fotit nechtěl :(

    opravdu úžasná oslava a ještě jednou přeji všechno nejlepší malé oslavenkyni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Naše se o ní zatím stoupá, ale houpat se v ní nechce, přitom venkovní houpačka je top. Tak to je vážně škoda, to je mi líto, jako přehnané focení taky není nic pro mě, ale prostě mít nějaké památky, mít se na co podívat.
      Moc děkujeme :)

      Vymazat
  8. Ještě jednou gratuluji!
    Dort je kouzelný :).

    OdpovědětVymazat
  9. Jak to mohlo tak rychle utéct? Celestýnce jen to nejlepší k prvním narozeninám <3 Dort se paní opravdu povedl :) Moc se mi líbí nápad s tou flaškou a vzkazy, to bude krásná vzpomínka :) Je to dobře, když se takhle sejde celá rodina na oslavu narozenin <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netuším, přijde mi to zvláštní, jakoby se rok smrskl na týden :D Děkujeme :) Doufám, že se jí to taky bude líbit. To je, mám to moc ráda :)

      Vymazat
  10. Nádherná oslava. Všechno nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezky jste to všechno naplánovali a připravili. Celestýnce přeji vše nejlepší. ❤
    Dort je opravdu krásný i tvé přání. 🙂

    OdpovědětVymazat
  12. Ta láhev mi přijde jako krásný nápad, to pro ni bude ta nejhodnotnější vzpominka😃😍 A je super, že jste si to pořádně užili, navíc oslavy jsou super v tom, že rodina má další důvod se sejít ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano, už se těším, co na to jednou řekne :)

      Vymazat
  13. Krásná oslava a ten dort, nádhera 🌸 Celestynce dodatečně hodně zdravíčka 💐

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥