úterý 30. července 2024

Střípky ČERVENEC 2024

Ahojky :)


střípky za červenec vydávám už 30.7., je to u mě netradiční, protože daný měsíc ještě neskončil a má to svůj důvod, 30.7. jsme totiž odjeli na naší první společnou dovolenou ve třech a to na Šumavu a jelikož z dovolené bude samostatný článek, tak vydávám střípky už teď.
Červenec... kdybych ho měla označit jedním slovem, byla by to jízda, nadupaný a úžasný měsíc.

Začala jsem ho u sestry, mamka tam hlídala zvířátka, tak jsem tam na pár dní jela taky, aby jsme spolu strávily nějaký čas a nebyla tam celou dobu sama. Z toho důvodu patří první fotka Elince :)



Udělaly jsme si i pár výletů, prvním cílem byly Domažlice, což bylo moje středoškolské město. Možná to nevíte, možná ano, ale vystudovala jsem střední zdravotnickou školu a tady v té budově jsem strávila 4 roky :)


Domažlice jsou ale město, které máme blízko a jezdila jsem tam od dětství, takže ho znám jako své boty, tak tady pár ukázek :)






Dalším výletem byly Klatovy, probíhala zde totiž výstava klatovských karafiátů, kterou jsem chtěla vidět a při té příležitosti jsme si prohlédly město, taky už jsme zde několikrát byly, ale to ničemu vůbec nevadí :) 
Musím říct, že Celestýnka už je skvělá parťačka a jsem za to moc ráda. Jako malá jsem vždy v létě jezdila s mamkou a babičkou na výlety a bylo to super, tu tradici jsem milovala a zatím to vypadá, že s Celestýnkou na to navážeme, akorát z mamky bude babička a ze mě maminka. Snad to bude milovat tak, jako jsem to milovala já ❤




















V červenci jsem Celestýnce pořídila pár letních kousků, protože z těch z loňska samozřejmě vyrostla, bude jich tu v článku více :) Tohle je značka Newbie a úplně jsem si jí zamilovala. 



Ze série procházek, těch není nikdy dost a já je miluju. 



První bazén letošního léta 🌞




Upřímně byl červenec i dost burgerový měsíc... a to nemám zdaleka vyfocené všechny 😄






Farmářské trhy nemohly chybět, hodně jsem si je oblíbila a je to už taková tradice na sobotní ráno. 



Po farmářských trzích jsem s kamarádkou K. odjela do Prahy na výstavu a do kavárny se stylem Harryho Pottera, předtím jsme se ale musely posilnit obědem. 





Miluju ❤


Vyrazili jsme pro Celestýnky první občanku. Sprostota, já musela čekat 15 let 😂


No a cestou zpět z úřadu jsem se blbě ukopla a rozbila si botu, takže jsem po Plzni chodila bosky, ve 30+ stupňových vedrech, takže stín byl můj kamarád, rozpálený asfalt nic moc a můžu vám říct, že tak zaujatá zemí, po které jdu, jsem ještě nikdy nebyla (abych něco nevyšlápla, nebo si něco nezarazila), ale alespoň byla sranda 😆




Nemůžu tomu uvěřit... moje autíčko už má nového majitele, 10 let spolu, z toho 7 aktivně. Poslední tři roky ho měla mamka, ale už bylo na čase poslat ho dál. Co vám ale budu povídat, obrečela jsem to. Dostala jsem ho za státnice, bylo moje první a milované. Chybí mi moc a doufám, že se má krásně.




Neteř slavila narozeniny 🥳





Holčičí odpoledne - většinou jezdíme ven všichni tři, ale manžel byl unavený a vyřízený (ono pracovat v těch vedrech není hitparáda), tak jsem se rozhodla vyrazit s malou sama ven a bylo to super, obešly jsme co jsme potřebovaly a ještě jsem si stihla dojít pro kafíčko :) 



S kamarádkami venku, po snad sto letech 🍹 


24.7. jsme měli třetí výročí svatby, šíleně to letí ♡
Dostala jsem nádhernou kytici, poukázky a bonboniéru (manžel dostal lístky na koncert). Večer jsme si pak zašli na večeři do Kozlovny a Celest zatím byla s babičkou :)





Tenhle set měla jako maličká a já ho sehnala ve větší velikosti, už se těším, až jí ho obleču :) 


Pořídila jsem plážový stan od Konges Sløjd a je úžasný - velký, prostorný, s ochranou, okýnkem a navíc je krásný :)



Užívání si u bazénu, to na létě vážně miluju 🌊





Na Pinterestu jsem viděla tohle "zoo" pro plyšáky, takže manžel dostal úkol a zhostil se ho skvěle :)



Poslední červencový týden - v sobotu jsme jeli na pouť a potom jsme vyzvedli neteře, které u nás byly do pondělí. 


Potom, co jsme je vyzvedli, jsme se vydali do Farmaparku v Dobřanech :) 
Určitě je ještě co zlepšovat, ale vypadá hodně slibně ❤







V neděli jsem použila první z poukázek, které jsem dostala k výročí a pořídila si zásobu knih.


A s neteřemi jsem zašla na V hlavě 2 a byla to pecka. 


Odpoledne jsme se potom vydali do kukuřičného bludiště, my už s Honzou byli před pár lety a i teď to byla pecka :)


Pondělí ve znamení zmrzliny 🍦


A protože nemám žádné tenisky, vydala jsem se před dovolenou na lov a objevila tyhle úžasné, s paměťovou pěnou, při zkušení jsem měla pocit, že mám nohu jako v bavlnce, tak jsem zvědavá, jak obstojí na výletech. 


 Doufám, že jste si červenec také užili a budu se těšit u dalšího článku :) 

26 komentářů:

  1. Měla jsi opravdu zaplněný červenec.
    Užijte si dovolenou

    OdpovědětVymazat
  2. Výstavu karafiátů hodně závidím, mám je hrozně ráda, klatovské jsou vyhlášené a to musela být vůně. 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly nádherné, jsem ráda, že jsem na zmínce o jejich výstavě narazila, byla to náhoda :)

      Vymazat
  3. Měli jste krásný měsíc plný výletů, zážitků, dobrot))) Ach ty věcičky- nádherné vše))) těším se na dovolenkový příspěvek.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. To je ale krásných zážitků i dobrot :).

    OdpovědětVymazat
  5. Zase ty dobroty, když už večer nemůžu jíst :D Ale ne :) Moc hezký článek! Přijde mi, že jsi fakt statečná a úžasná maminka :) Tolik toho stíháte!

    OdpovědětVymazat
  6. Thess, to je tedy jízda! Parádní měsíc, všechno, co léto nabízí...
    Užij si i srpen!
    Hezkou sobotu přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, zatím to vypadá, že i srpen využijeme na maximum, tak uvidíme :D

      Vymazat
  7. Ďakujem krásne za tvoje komentáre k mojim príspevkom. Sledujem ťa aj na instagrame a vidím, že doma rozhodne nesedíte :) Je krásne, že si dcéru a materstvo tak veľmi užívaš :) Je pekné to vidieť :)

    OdpovědětVymazat
  8. přeji, ať si dovolenou užijete všichni :) těším se na článek :)

    opět jste toho za měsíc stihli hodně, malá má krásné vlásky :) tu výstavu karafiátů bych si ujít taky nenechala, parádní fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Já stále žasnu nad tím, že jí vlásky nevypadaly, ale prostě jen změnily barvu, nechápu :D

      Vymazat
  9. Teda, stihli jste toho dost :) Na V hlavě 2 jsme taky byli a moc se nám to líbilo. Opravdu hezké pokračování :) V červenci jsme také stihli navštívit jeden burgerfest v Litomyšli. Ten čas tak utíká, nechápu, že jste už slavili 3. výročí svatby :) Opožděně velká gratulace!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Pestrý měsíc jsi měla! Ty boty mě rozesmály, já šla po městě bosa jen jednou, když mě chytnul v létě neskutečný slejvák a moje sandálky začaly v té povodni skoro plavat a musely dolů :D.
    Gratuluji k výročí, my letos oslavili 24 let :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V dešti už jsem bosá taky šla, sandály to nedaly, ale bylo to o dost příjemnější než po tom rozpáleném chodníku :D

      Vymazat
  11. Krásné fotky. A je pěkné, že s neteřemi takhle někam jezdíte❤️

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné shrnutí se spoustou zážitků, paráda 🌸🍀

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji k 3. výročí svatby <3 Toto letí :) Je parádní, že máš z malé tak skvělou parťačku na výlety <3 Já byla v červenci na dvou táborech a přelom červenec/srpen jsem byla s rodinou na dovolená na severu Čech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, utíká to rychle. Tak to muselo být bezva :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥