pondělí 13. května 2013

Menší procházka po drogerii :)

Jsou dvě věci o kterých jsem slyšela a chtěla jsem je vyzkoušet; jedná se o BB cream a lak na rty Apocalips od Rimmelu :) No, když už jsem v drogerii byla, koupila jsem si rovnou i lak na nehty, také od Rimmelu.

BB cream jsem zvolila od Dermacolu (BB Magic Beauty Cream), tento krém se prodává ve 4 odstínech (zvolila jsem ten nejsvětlejší) a stojí 169 Kč, já ovšem měla štěstí a byl v akci za 106 Kč, což mě mile potěšilo. Slibuje 8 výhod v jednom:
1. Přirozený vzhled - za mě ano
2. Hydrataci - ne, musím používat podkladový hydratační krém 
3. Sjednocení tónu pleti - ano
4. Krytí nedokonalostí - ano, ale lehce, po nanesení musím použít ještě korektor 
5. Rozzáření - ano
6. Svěží pocit - ano, ani nevím že ho mám na sobě ☺
7. Sametová pleť - ano
8. SPF 15 - ano
Co o něm mohu říct já? Vyhovuje mi, dokonce víc než dobře, neboť mám velice suchou pleť a často se mi po nanesení make-upů tvoří "šupinky", ovšem s tímto BB krémem se mi nedělají nebo dělaji, ale minimálně, z čehož mám opravdu radost, i když (u mě) nesplňuje všechny body, klidně ho doporučím dále :)

Lak na rty mě opravdu dostal :) Vybrala jsem si odstín 701, ale celkově je 8 odstínů (100, 101, 102, 300, 303, 401, 600 a 701) a já už se chystám, že si skočím pro nějaký další :D
Líbí se mi na něm že nelepí, dlouho vydrží a barvy jsou krásně syté. Co mě zaujalo je balení, které je krásně udělané, dolní část balení je průhledná, takže se můžete podívat na barvu laku. Chytře je také udělaná horní část, hrdlo je průhledné - pokud je lak nepoužívaný, a barva se do něj dostane až když ho poprvé použijete, můžete si tak být jisti zda je lak používaný či ne ☺ Lak určitě doporučuji vyzkoušet, v Rossmannu je nyní v akci za 104 Kč. 

Už jste lak na rty nebo BB cream použili? A jaký byl výsledek?
Přeji krásný zbytek dne ☺♥



2 komentáře:

  1. BB krém používá, ale od garnieru, chtěla jsem zksit jiný, tak možná ten od dermacolu :D a ten lak chci už dlouho zkusit, ale u nás byl už vyprodán tak musím počkat až pojedu do města

    OdpovědětVymazat
  2. Lak na rty mám, číslo 401 a vyhovuje mi :) BB krém bych taky chtěla vyzkoušet, ale je jich šílené množství a teď ještě přicházejí ty CC, že vůbec nevím který bych si měla vybrat, jak si ho vybírala ty?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥