středa 22. října 2014

Ostrůvky svobody

Minulý víkend jsem se zúčastnila školní akce Ostrůvky svobody + Exil, emigrace a reemigrace. Začínalo se už v pátek 17.10. a bylo to až ve Svoru (no, spíš za Svorem) vesnička u České lípy, v kempu Star Line.
Cesta byla strááášně dlouhá - z Plzně jsem musela jet do Prahy na hlavák (před hodinu a půl), odtamtud metrem na Nádraží Holešovice a odtud autobusem až do Svoru (skoro dvě hodiny). Nejhorší část přišla ale právě tam - dostat se ze Svoru do kempu trvalo přes půl hoďky, navíc do kopce, s těžkou taškou + báglem :D občas jsem myslela že padnu :)
Ve čtyři byla do 18:45 přednáška a pak véča, druhý den se začínalo snídaní v 8:30 a pokračovalo se přednáškou, oběd a opět přednáška až do večeře. V neděli byla taky ještě hodinku přednáška, ale pak už jsme mohli jít.
Přednášky byli docela zajímavé, týkali se migrace, emigrantů; především do USA po druhé světové, ochrany životního prostřední, politiky hudby, hippies, punk atd. ale občas to bylo unavující - taky ono 5 hodin povídání není úplně ono :D
V pátek i sobotu večer pro nás hráli kapely, byl otevřený bar ... no asi si domyslíte jaká byla například v sobotu ráno účast :D já jsem tedy nijak nevyváděla, v pátek večer mi bylo z šíleně mastných špaget blbě a v sobotu mi stačila k dobré zábavě hudba a nově nalezení známí :)
Musím říct, okolí ale bylo krásné, s jednou holčinou jsme se v sobotu po obědě byly projít na kemp do přírody, bylo to super - všude okolo podzim, ale svítilo sluníčko - listí na zemi, mlha na kopcích, prostě paráda.
Cesta domů byla o něco horší, do Prahy na hlavák to šlo, ale tam nám před nosem ujel rychlík vlak ve 13:45, tak jsme si sedli do toho co přijel a měl jet ve 14:15, to sice jel, ale hned za hlavákem v tunelu se zastavil kvůli "překážce na trati" a čekali jsme 45 minut. pak nám řekli že dojedeme na Smíchov a přesednem si na rychlík který jel z hlaváku v 15:15 :D no vtipné, měl ještě 5 minut zpoždění a pak už jsme konečně! jeli :) do Plzně jsem přijela v 17:00 - 10 min.po příteli, který se vracel z víkenedu u rodičů a to jsem měla být doma hodinu před ním - no, neberte to :D

Jaké patálie jste při cestování v nedávné době zažili Vy?

Dobře, trochu jsem se nudila :D
Hora klíč

Něco málo z procházky ...

Kapela :)

1. Jé, moc hezky maluješ a fotky jsou super :) NO za poslední dobu se mi nic v cestování extra nestalo, ale nejhorší pro mě bylo, když jsem jednou jela na VŠ na byt a místo 1 hodiny 20minut vlakem jsem jela 7 hodin, protože byly povodně a vlaky stávkovaly. No byla jsem ráda, že jsem vůbec dojela :D
    Blog by Veru

1. Děkuju. To ti věřím, někdy je to cestování opravdu na dlouhou dobu, u nás naštěstí povodně nezasáhli do dráhy vlaku, ale zase tu jsou stále výluky, nejlepší jsou ty opakované, asi se jim nedaří to opravit :D