čtvrtek 18. prosince 2014

Vánoční TAG

Už se nám to blíží, těšíte se? Já strašně, nemůžu se dočkat, i když momentálně se to mísí s těšením se na narozeniny :D A abych si to čekání trošičku ukrátila, sepsala jsem Vánoční TAG, je jiný než byl loňský, tak snad se bude líbit :)

Nejvíce nošený zimní kousek oblečení?

řekla bych že nejvíce teď nosím dva svetříky - bílý z H&M a šedá s chlupatými rameny z Pimkie ♥



Oblíbená vůně/svíčka?

jednoznačně YC - Christmas memories. Mám jí strašně ráda a nádherně voní, takže jí teď zapaluji opravdu hodně často, protože si jí přes rok šetřím na Vánoční čas - musíme si to vynahradit :D


Oblíbený Vánoční nápoj?

perníkové latté - letos už jsem ho měla v Crossu, Costě i ve Starbucksu a prostě mňam, je to lahoda. Nejvíc mi chutná v posledních dvou jmenovaných, ale to asi bude tím, že tam na něj celý rok "čekám" a v Crossu mají perníkovou příchuť po celý rok. Navíc tedy Costa i Starbucks ho zlepší tím co k němu dají, jak vypadá, takže je to takové malé plus. Nejvíc mě letos asi potěšila Costa, protože šlehačka byla posypaná malými zlatými hvězdičkami, kelímek byl Vánoční a ještě k tomu dostanete malého perníčka ♥


Nejoblíbenější Vánoční film?

hm, nedokážu říct jenom jeden, prostě nemám ten jeden nej, ale mám svoje "star" a tam patří Vánoční koleda, Polární expres, Láska nebeská, Ledová královna ...

Oblíbená Vánoční píseň?

určitě koledy ♥ na ty nic nemá

Oblíbené Vánoční cukroví?

moka koláčky - spojíte dvě čokoládová kolečka kávovým krémem, polijete čokoládou a navrch dáte mandle. U nás to všichni milují, jsou prostě nejlepší a úžasně dobré. Letos jsme je dělali ze 4 dávek a stejně jich určitě bude málo. Navíc jsou strašně pracné, těsto se šíleně drolí, špatně se válí, pak se musí všechno vykrájet ... no hrůza. Ale bez nich to nejde :D

Oblíbená Vánoční dekorace?

stromeček se počítá? :D jinak určitě světlíčka, světlíčka a zase světlíčka, ty já zbožňuji ♥

Co je první věc na Tvém seznamu přání?

abychom si svátky užili v klidu, ve zdraví a příští rok se zase sešli

Co plánuješ dělat přes letošní svátky?

užívat si toho že jsem doma s rodinou, nejprve oslavíme moje narozeniny, 23.12. ozdobíme stromeček, na Štědrý den vše přichystáme, půjdeme udělat Vánoce zvířátkům, na procházku, budeme koukat s kakaem na pohádky, já budu držet půst, večer uděláme tradice a užijeme si Vánoce jak se patří. Další dny budeme jezdit na příbuznými a oni za námi, opět pohádky, jídlo, pohádky, jídlo ... pak s přítele odjedeme k nám a uděláme si Vánoce II. se vším všudy ... především si budu užívat pohodu, relax a to, že jsem doma se svými blízkými ♥♥ hlavně teď jsem z toho úplně unesená, když jsem domů skoro vůbec nejezdila kvůli práci přes týden a škole o víkendu

Kdybys mohla políbit kohokoliv pod jmelím, kdo by to byl?

přítele, nestojím o to líbat někoho jiného :D

Kde by jsi nejraději trávila letošní Vánoce?

tam kde je trávit budu - doma se svými blízkými

2 komentáře:

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥