pondělí 8. prosince 2014

Zimní, narozeninový a Vánoční Wishlist :)

Prosinec se nám pomalu posouvá a tak jsem začala přemýšlet co bych si na zimu chtěla pořídit a co bych vlastně chtěla k narozeninám a Vánocům :) No, samozřejmě jsem přišla na dost věcí (jako vždy) a jsem zvědavá, jak se mi přání vyplní ;)







































Knížky - těch u mě není nikdy dost
I ♥ Darcy - miluji Pýchu a předsudek a Darcyho ještě víc -> ten charakter, jak působí :D
Yankee Candle - zrovna pálím Christmas memories a plně si to užívám, taky mám vosk Candy cane  lane, už se těším až ho použiji a protože nám jejich vůně ráda, chci další a další a další
Ponožky - veselé ponožky jsou prostě nejlepší ☺♥
Čepice - v zimě jasná volba
Hrací kolotoč - takovéhle věci já prostě můžu, stejně jako ...
Vojáčka Louskáčka
Pyžámko - také je máte rádi tak jako já? Veselé, příjemné, srandovní, barevné ... prostě jakékoliv
Svetr - nejlépe s nějakým hezkým zimním/vánočním motivem ♥ abych byla stylová :D
Parfém - těch není nikdy dost a já parfémy zbožňuji, ráda je měním a zkouším různé vůně
Polaroid - pokolikáté že už ho to mám ve wishlistu? Stále ho nemám a stále ho chci :D
Maska na spaní - nesnáším když mě v noci/brzy ráno budí světlo z protějšího domu nebo z "pojízdné diskotéky" alias popelářského vozu
Župan - v Plzni už jeden župan mám, ale saténový, no a chtěla bych ještě nějaký teploučký, heboučký co zahřeje ☺
Podprsenka - asi jsem v pubertě, protože mi prostě začala růst prsa :D no a tím pádem mám nedostatek padnoucích podprsenek
Deka - nevím proč, ale jsem deková a polštářová a těchhle věcí nemám nikdy dost :)
Kávovar - ten už si také přeji hooodně dlouhou dobu, miluji kafe, miluji latté a ostatní druhy a DG máme u rodičů a já ho zbožňuji
Povlečení - no není roztomilé? ♥
Kabelka - větší černá by se mi prostě hodila

Co si přejete Vy?

13 komentářů:

  1. Jůůůůů takže já bych chtěla tu kabelku, parfém, čepici, svíčku, deku, masku na spaní, ponožtičky :D Krásný wishlist !

    Nicole

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, máš úplně roztomilej wishlist :) Mě by se líbil huňatý župan, keep cup, svíčka a produkty z vánoční řady od Yves Rocher :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. hmm.. mas tu same prakticke uzitocne vecicky :) vsetko krásne. ja si zelam toho toooolko, ale ked sa tak zamyslim, su to same zbytocnosti a veci z tvojho wishlistu by som vyuzila ovela viac :) Pozývame ťa k nám na našu úúúžasnú súžať o naozaj hodnotné ceny :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Také bych si moc přála polaroid, ale furt si nejsem jistá, jestli to není jen další zbytečnost. :D
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to u mě určitě je, důležitých věcí je málo a takové které si mohu splnit spíš sama :D ale rozhodně ho využiji, budu něj mít radost a to je pro mě důležité, obklopit se zbytečnými radostmi :D

      Vymazat
  5. Jééj tak tieto veci by si prial hádam každý :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si nemyslím, kamarádky mají např. úplně jiný vkus a tohle by nechtěli

      Vymazat
  6. Pěkný wishlist, čepice i župan by se mi hodily :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  7. Super wishlist tá maska na spanie je proste krásna :D

    pozývam ťa na môj blog www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥