čtvrtek 23. listopadu 2017

NĚMÝ KŘIK

Ahojky 📚


Dnes bych Vám ráda napsala o jedné sérii, kterou teď čtu - respektive čekám na čtvrtý díl, který vyjde letos v prosinci :) Jedná o případy Kim Stoneové, jejichž autorkou je Angela Marsonsová. Jde o detektivky, kdy Kim, uzavřená a nespolečenská žena, řeší různé případy. Knihy na sebe nenavazují, vždy jde o konkrétní příběh, ale dle mého (nebo alespoň já to tak mám) je dobré číst sérii od prvního dílu a postupovat postupně, protože postavy které v knihách jsou mají svůj osud, svůj příběh, vyvíjejí se ... a když člověk začne od čtvrtého dílu není to dle mého ono :D
Já jsem na tohle hrozná a opravdu nerada přeskakuji - respektive to nedělám 😂



První díl ze série se jmenuje NĚMÝ KŘIK a v něm se poprvé seznamuje se samotnou Kim a jejím týmem :)
Kniha začíná vraždou ředitelky v jedné místní škole, dále je zavražděn muž - tyto dva na první pohled nesouvisící případy však mají něco společného, oba zavraždění pracovali svého času v dětském domově, předtím než byl před delší dobou uzavřen po požáru ... a na pozemku tohoto domova chce jistý profesor provést výzkum, kvůli zakopaným mincím, jeho projekt se mu ale stále snaží někdo překazit.
Nakonec Kim s experty začnou pozemek prohledávat a objeví mrtvé tělo - lépe řečeno už pouze kosti.
A to není všechno, brzy po nálezu prvního těla se najdou ostatky dalších dvou lidí - dívek.
Také vraždy bývalých zaměstnanců pokračují ... jde o náhodu? A má ten, kdo před několika lety zabil ty tři dívky, na svědomí i vraždy bývalých zaměstnanců? Nebo jde o dva rozdílné případy, dva rozdílné vrahy?
Kim brzy zjistí, že zakopané ostatky dívek patří třem chovankám z onoho ústavu.
Proč je ale někdo zabil?
Na to se snaží Kim a její tým přijít.

Odpovědi najdete v knize :)

Kniha byla zajímavá, čtivá a jsem ráda že jsem tuto sérii objevila :) V knize se také objevují myšlenky vraha a jeho vzpomínky, což knihu oživuje.
Určitě doporučuji ;)



4 komentáře:

  1. já osobně na detektivky moc nejsem, ale díky za tip na dárek k Vánocům :)

    OdpovědětVymazat
  2. detektivky, to je moje, hlavně ty severské. Momentálně čtu sérii od Adlera Olsena. Z mé vlastní zkušenosti ale mám ráda knihy napsané autory mužského pohlaví :-) nějak mi to víc sedí a je mi styl psaní bližší. Vždycky nějak poznám, že knihu napsala ženská :-D
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle série je naprosto boží a za mě můžu jenom doporučit :) zrovna dneska ráno jsem dočetla Tichou modlitbu a už se nemůžu dočkat čtvrtého dílu ♥♥ vážně suprově napsané!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Very nice post!
    I follow your blog, please follow me back! ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥