čtvrtek 13. srpna 2020

Ahoj :)

Ahojky :)



nemůžu uvěřit, že poslední článek jsem napsala 2. května 2019. Těšila jsem se na články s rekonstrukcí, ale právě ta mě nakonec převálcovala. Ta plus starost o můj byt (který stále není úplně můj), práce a mnoho dalších možností. Bylo to hektické období a není úplně u konce, ale už se to zdá se rýsuje. 
Stále jsem nad blogem přemýšlela, ale neměla jsem vůli a asi ani chuť se do něčeho pouštět. Až teď, vzbudila jsem se s touhou se na blog podívat a koukám, že někteří stále komentují a alespoň trochu to tu žije. Něco se ve mě zlomila a já se rozhodla pro tenhle článek. 

Takže jsem tedy zpět, v celé své kráse. 
Za ten víc než rok se toho tolik změnilo a já už se moc těším, až se o to podělím. 
Mějte se krásně :)

10 komentářů:

  1. Tak vítej zpět :))
    S bytem držím palce, at vše dobře dopadne. A těším se na další článek. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju, ať na bytu probíhá už vše v klidu a máš to za sebou. :) A ať se ti s blogem daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Už se těším až to bude za mnou, tohle jsem tedy nečekala :D

      Vymazat
  3. Terezko, moc držím palce, ať se daří. Já se taky vrátila po dvou letech a jsem ráda! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, zatím jsem nadšená a natěšená a užívám si to :)

      Vymazat
  4. Vítám tě zpátky <3 Taky jsem se na blog letos vracela :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥