neděle 23. srpna 2020

Novinky 2.

 Ahojky :)


zdravím Vás u dalších novinek. Dneska bych se chtěla zaměřit na byt - tedy na ten můj, ne na ten, který rekonstruujeme :D
S tím je to opravdu záživné, měl být hotový už minulé léto, nejdéle do letošního ledna. On tedy je, ale neprošel kolaudací (kvůli parkovišti) a když měl být dřívější termín na novou, opět si někdo stěžoval. Což jsem doteď nepochopila, parkoviště je v pořádku, místa jsou dost velká a je jich dost, jde jen o obrubník - o vzdálenost od domu. Navíc si prý stěžoval někdo z nových majitelů, nechápu už vůbec, díky tomu se byty nemůžou převést do osobního vlastnictví. 
Výhoda je, že klíče již máme a kdo tam tedy potřeboval bydlet, bydlí, ale ostatní mají smůlu. Tedy ti, kteří to chtějí pronajímat a nebo já, která ho chci prodat.

Nejprve jsme také uvažovali o pronájmu, potom ale přišla na přetřes svatba - a oba máme všechny svoje peníze momentálně v nemovitostech, přítel ve svém bytě a já v tom svém, takže logické řešení je prodat můj byt a dostat peníze zpět, plus chceme za pár let domeček a stejně bych se bytu zbavovala, abych neměla už jednu hypotéku na krku. 

Nebudu lhát, jsem z toho dost smutná, na byt jsem se hrooozně těšila, s láskou jsem tam vybírala podlahy, koupelnu, dlažbu ... prostě všechno. Taky jsem si našla byt za Plzní, jelikož jsem sice chtěla být blízko městu, ale ne v něm. Kupovala jsem ho ovšem za svobodna, je to 2+kk, přítelův byt je velký, jak na metry, tak na místnosti a kdyby jsme měli děti, jako že po svatbě bysme chtěli, je tu na ně místo, v mém bytě by to bylo dost složité. Ale nese to své nevýhody, sice je to v přítelově bytě velké, ale nemá balkon a na ten já jsem se spešl těšila, je v centru a odtud já jsem chtěla vypadnout + parkování je taky záživné. Výhoda je, že jsem se naučila podélně parkovat :D. Sice tu už bydlím přes rok, ale stále tu nemám 100% pocit domova. Přítel o tom sice vždy mluví jako o našem bytě a nijak mi nedává najevo, že ho koupil on, přesto si myslím, že v mém bytě bych se cítila jinak. 
Takže mám takové rozporuplné pocity - na jednu stranu jsem ráda že je to velký byt, že bydlíme spolu, na druhou jsem smutná že nemůžu bydlet v tom svém :D 

Doufám alespoň že se brzy prodá a budu mít o tu starost méně :) 
Příště se budu těšit o článku o rekonstrukci ;)

26 komentářů:

  1. Tohle je na prd no. Ale věřím, že Vám to vyjde a budete mít o starost méně a budete se spolu cítit dobře. Třeba se Vám i jednou povede ten baráček. My začínáme stavět příští rok a po dvou a půl letech zařizování, vyřizování, šetření... Už se fakt těším, neuvěřitělně. Někdy už jsme s manželem dost nervózní, už to trvá dlouho, ale věřím, že to bude stát za to.

    Tady na blogu jsem ti dala follow, tak když se budeš chtít podporovat vzájemně, budu ráda. :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baráček by měl být za cca za 4 roky, čekáme na splacení tohohle bytu. Jojo byt taky trvá dlouho a kdybych tam měla bydlet byla bych dost nervozní :D

      Děkuji, taky jsem dala ;)

      Vymazat
  2. Tak přeji, ať se ten byt aspoň nějak prodá, ať máte penízky. Jinak chápu, že to je naprd... Ale zase jste spolu, máte to větší a s dětmi to bude určitě lepší. :) Parkování je i u nás záživné. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky věřím že to bude lepší, i když tu moc dlouho nebudeme. Parkování je nejlepší :D

      Vymazat
  3. Chápu tvoje pocity, že už si se těšila na ten svůj byt, který budeš mít podle sebe a najednou bylo všechno jinak.. Ale jestli plánujete domeček, tak věřím, že to v tomto bytě zvládneš :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvládnu a díky tomu bude ten domeček dřív, takže velké plus a užiju si to zařizování tam :)

      Vymazat
  4. My bývame v 1 izbovom zo 4 deťmi a tiež sa to nedá nazvať domov. A aj keď sme bývali v 3 izbáku tak som si vôbec nepripadala ako doma. Držím prsty aby si sa v domčeku cítila už ako doma.

    ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI//INSTAGRAM//DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle je domov, ale ne na 100%. Tak to musí být hrůza na prostor. Děkuji

      Vymazat
  5. My zatím žijeme v podkroví o 30ti metrech čtverečních a stavíme domeček, který už měl byt minimálně loni, haha :D Tak letos už se nám to ale postesti :) Držím palce, ať vám vše vyjde ;)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad to vyjde a letos vám to klapne :). On byt měl být hned v létě jak jsem ho koupila, pak další léto, no zase nic, teď už by byl ale papíry nejsou :D

      Vymazat
  6. Taky držím palce, ať to dobře dopadne! :)

    OdpovědětVymazat
  7. pěkné plány držím palce ať vše klapne :) my dlouho předělávali byt a postupně teď už to máme a doděláváme dětský pokoj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :) Já si začínám myslet, že to doděláme a budeme se stěhovat :D

      Vymazat
  8. Jsou s tím velké starosti. My se zrovna před týden přistěhovali do nového. Bydleli jsme v malém přítelovo bytě a tam jsem se taky necítila doma. Tady už je to jiné, vybírali jsme ho spolu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom to podle mě hodně je, když to místo na bydlení vyberou ti dva spolu, věřím že on by se v mém taky necítil na 100% :)

      Vymazat
  9. Podélné parkování ti tedy závidím, to já se nenaučím asi nikdy! :D Každopádně i s ostatními plány držím pěsti! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si to myslela, ale už to dám i normálně mezi dvě auta, dřív mi to nešlo vůbec nebo tam muselo být xy volných míst aby se dalo zajet popředu :D

      Vymazat
  10. Já zatím bydlím stále u našich, takže tohle vůbec neřeším a bohužel se nedokážu zcela vžít, nicméně pokud člověku něco nevychází podle představ, niky to není dobrý a je z toho smutný :) čemuž rozumím.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Chápu tyhle rozporuplné pocity, měla bych je také, ale svůj byt bych asi neprodala, za prvé cena nemovitostí stoupá a za druhé, člověk nikdy neví a ja bych ráda měla vždy něco svého. Ale teda když vidím, kolik se toho naotravují a jak to trvá, než se vše schválí, to je teda opravdu opruz...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk sice nikdy neví, ale také si musí vybrat a jelikož půjčovat si na svatbu je blbost, tak se to nějak vyřešit musí, kdybychom šli ke mě, prodal by se tenhle. Také je ale rozdíl že i když se můžeme rozejít, já mám kam jít, což třeba někdo nemá, prodá se jen tenhle byt, ale to není vše co mám.

      Vymazat
  12. Chápu, že se Ti po starém bytě stýská, když sis ho udělala přesně podle sebe :) Ale uvidíš, že i v tom přítelovým nakonec budeš ráda a bude Ti to připadat jako doma ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak stýská asi ani ne, nikdy jsem v něm nebydlela a stále je můj, spíš je mi líto že se bude prodávat. U přítele jsem přes rok a pocity jsou stále stejné, takže nevím zda se to změní 😉

      Vymazat
  13. Někdy člověk musí dělat kompromisy a rozhodnutí, která jsou sice logická, ale přesto těžká. Chápu tě! Ale věřím, že časem si zvykneš :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥