pondělí 29. srpna 2022

Morava

 Ahojky :)


jak možná víte ze článku z Malediv, dostala jsem od manžela na našemu prvnímu výročí svatby zlatý náramek s modrým diamantem, já mu dala wellness a jako hlavní dárek pobyt na Moravě s degustací, kam jsme o víkendu vyrazili. A musím podotknout, že dávat jako dárek pobyt, wellness apod. je strašně super, protože jsem si to užila i já 😂.V pátek k nám přijela moje mamka hlídat koťátka a my se vydali na cestu. Cesta z Plzně by měla trvat cca 3 a půl hodiny, no nakonec to bylo o hodinu víc, kvůli nehodám před Brnem, ale nakonec jsme šťastně dojeli a stálo to za to :)

Ubytovaní jsme byli v hotelu Lotrinský ve Velkých Pavlovicích a rozhodně ho můžu doporučit - krásné prostředí a super jídlo.




Degustace probíhala ve sklípku cca 5 minut chůze od hotelu, měli jsme celkem 9 vín, bílá i červená a jedno meruňkové, které bylo prostě božské a úplně jsem se do něj zamilovala.






Jednou ze zastávek byl Archeopark Pavlov. Já vystudovala antropologii a k historii a archeologii mám velmi blízko, takže jsem tam prostě musela a bylo to super.




Kopie venuší :)








Stezka nad vinohrady u Kobylí je super, nahoru vede mírný kopeček a je tam i stánek s limonádami, ale také s vínem, pro neřidiče ideální, dá se tam koupit i celá lahev - já tam mamce brala červené přímo z oblasti Modré Hory, protože ona má, stejně jako já, radši červená vína :)







Nahoře se to už trochu kymácelo/hýbalo a to pro některé návštěvníky nebylo úplně to pravé ořechové, takže pokud byste tam šli, tak se na to připravte :D





Nutně jsem při této návštěvě Moravy potřebovala také vidět Vrbice, protože vinné sklepy vypadají jako hobití domečky a je to jednoduše kouzelné :) 






Zastavili jsme se také v Brně, těsně před odjezdem jsem totiž zjistila, že tam vystavují originál VĚSNONICKÉ VENUŠE a jak už jsem psala, já miluju historii a vše okolo a tohle jsem prostě musela vidět. 









Myslím že je zřejmé, že mamut mě opravdu hodně nadchnul 💛 




A to je ona, vystavována je pouze ojediněle a její cenu v roce 2004 vyčíslili na cca 40 milionů dolarů, je to takový náš unikát.








A to vše přátelé :D Děkuji za přečtení a budu se těšit příště :)

25 komentářů:

  1. To jste si udělali krásný výlet se spoustou zážitků.

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tento typ dárků! :D A je super, že jste si to užili. Já to tady u nás na Moravě prostě miluju a každému bych přála, aby někdy nasál atmosféru všech vinařských vesnic, které tu jsou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ten mamut je fakt boží :D ❤️

      Vymazat
    2. Já to miluju skoro všude, i když nejvíc tady na západě, doma je prostě doma, ale je super vyrážet do jiných koutů ČR, zatím všude kde jsem byla, to bylo super (musím zaklepat :D) a mamut byl boží :)

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky. Ty jo meruňkové víno by mj také chutnalo. Teď si nepamatuju přesně jaké, ale kupovala jsem si buď meruňkové nebo broskvové. Já jsem hold na ty sladká 😄

    OdpovědětVymazat
  4. Pro milovníky vín jako jste vy to muselo být parádní 🙂. Na stezku Kobylí vrch i do Vrbic bych se ráda taky někdy podívala 🙂.

    OdpovědětVymazat
  5. To jste si dali krásné dary. Nás čeká taky wellness, ještě jej musím ale vybrat :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Takové dárky jsou prostě nejlepší :D. V tom Archeoparku Pavlov jsem byla 2 roky zpět :). Vypadá to, že jste si to moc užili :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou, Archeopark byl super, ale o něco víc se mi líbil ten pavilon Anthropos v Brně :)

      Vymazat
  7. To musel být krásný výlet :) stihli jste toho hodně. Jižní Moravu mám hodně ráda. Kobylí vrch se mi moc líbí, díky za tip! Anthropos jsem navštívila se školou a taky se mi tam moc líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  8. S přítelem si k výročí taky vždycky vyjedeme na nějaký výlet, přijde nám to tak nejlepší :) A ty Vrbice? Vypadají opravdu skvěle! Za pobyt jste toho stihli teda dost vidět. Určitě to byla vyvedená oslava prvního výročí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, za těch pár dnů se toho dá stihnout dost, když člověk najde pěkná místa v okolí :)

      Vymazat
  9. Jižní Morava je moje srdeční záležitost. Byla jsem tam už tolikrát a stejně se mi nikdy neokouká a mohla bych tam jezdit zas a znovu ♥ Určitě to musel být krásně strávený čas!

    OdpovědětVymazat
  10. To jste si udělali hezký výlet. Taky bych se někdy chtěla podívat na Moravu. 🙂

    OdpovědětVymazat
  11. Morava je krásná, byla jsem tam s rodinou před pár lety a moc se nám tam líbilo. Krásné fotky, určitě sis to užila na maximum. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥