pondělí 1. srpna 2022

Maledivy 🌊💙

Ahojky :)



na nějakou dobu jsem se odmlčela a měla jsem k tomu dobrý důvod - konečně jsme jeli na dovolenou. V době pandemie a covidu jsme jezdili jen po ČR a já už se strašně těšila, až vyrazíme někam za hranice a poznáme nová místa i v cizině. 

Letošní dovolenou jsme brali jako takovou opožděnou svatební cestu a zároveň jsme na ní oslavili první výročí svatby (ani nemůžu uvěřit tomu, že už je to víc jak rok od svatby, uteklo to strašně rychle). 
A musím upřímně říct, že lépe jsme vybrat nemohli. Jet na Maledivy bylo mým snem už hodně dlouho a naprosto vše předčilo mé očekávání. Například jsme se báli, jaké bude počasí, protože červenec je jedním z nejdeštivějších měsíců v roce, my ale měli nádherné počasí a pršelo jen jednou ráno a ještě chvilku, místní lidé byli úžasní, ubytování dokonalé (bydleli jsme ve vilce nad vodou), jídlo také skvělé, ale především to samotné místo, to byl prostě ráj. Nejradši bych se otočila a jela zpět :D.

Z Prahy jsme vyráželi v 15:55 a letěli směr Dubaj, kde jsme něco přes dvě hodiny čekali, ve 2:30 místního času nám to letělo do Male, kde jsme byli okolo 7:40, zase jejich času a z Male jsme letěli hydroplánem na náš ostrov, který měl pro jistotu ještě o hodinu navíc (v tom aby se čert vyznal) a pak že cestování časem neexistuje :D.







První ráno v ráji :)


Při kraji plavali baby sharkové, u korálů pak i maminky, to už byl jiný level pro můj strach.


Na ostrově byly také volavky, místní je mají i pojmenované a chodily žebrat vždy ke grilu, lásky ♥



Druhý večer jsme měli hodně "návštěv" - nejprve k našim schodům připlavala větší ryba, pak se objevil žralok, ale už žádný baby shark a nakonec rejnok, bylo to úžasné.




Náš ostrůvek byl vážně malý a dal se obejít do nějakých 10 minut - tady je zrychlený záběr :)



24.7.2022 a den našeho výročí. Snídani jsme si nechali donést do vilky, dali jsme si dárky - já jsem dostala nádherný zlatý náramek s modrým diamantem, odpoledne jsme šli na koktejl a užívali si.




















Plavba lodí :)



Kámoš přiletěl k nám na terasu :)




Zvířátek jsme viděli hodně, kromě těch ve vodě také malé krabíky přes den a večer za tmy i velké kraby, ještěrky, raky poustevníky, volavky a papoušky, netopýry...






Ráda jsem se chodila šnorchlovat, největší zážitek ale nemám bohužel natočený, rozhodně to ale jen tak nezapomenu. Šla jsem sama, natáčela jsem a v tom se mi vybilo GoPro, tak jsem se otočila, že poplavu k nám a tam žralok, ale žádný malý žralůček, byl velký jako já a ode mě tak dva metry, co vám budu povídat, strašně jsem se lekla :D


Záběry nejsou z jednoho dne, šnorchlovat jsme chodili snad každý den, tak alespoň pár ukázek :)


Z laguny vedlo několik kanálů do oceánu, při kterých se dalo plavat a vzít to pak jiným kanálem zpět, my jsme měli jeden hned u vilky a když kanálem doplavete na konec, je tam vidět sráz a jak se to najednou lomí.














Zpáteční cesta, ta už byla o něco horší, na letišti v Male jsme čekali okolo 7 hodin, v Dubaji potom 6 a půl, bylo to nekonečné a když jsme ve 13:00 dorazili do Prahy, skoro jsem tomu ani nemohla uvěřit. 
Jedno ale vím, ta cesta za to stála a já už se těším, kam vyrazíme příště :)




Mějte krásné léto :)

P.S.: fotek mám snad milion, ale nechtěla jsem to tady zahltit :D

44 komentářů:

  1. Tak to musela být nádhera. Videa jsou úžasná. Je to pastva pro oči. Přeji krásný srpen. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Já nemám ráda horko, ale tohle by se líbilo i mně :). Je fajn, že jste si takhle hezky spojili svatební cestu i oslavu výročí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky (na videa se podívám později). Věřím, že to byla krásná dovolená i oslava výročí. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. To už je rok od svatby? Normálně závidím! Bože, to jsou tak krásné fotky. Také bych se tam chtěla někdy podívat, ale už jen ten let mě děsí..jsem ráda, když zvládnu čtyři hodiny letu do Egypta :D Acch, úplně jsi mě navnadila, opravdu závidím. Doufám, že jste si to užili na maximum, musel to být ráj! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, už je to přes rok, přijde mi to jako včera :D Na maximum a ještě dál, je to prostě ráj na zemi :)

      Vymazat
  5. To jsou moc krásné fotky. Maledivy jsou naprostým rájem, jednou bych tam také chtěla na dovolenou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam ještě krásnější jak na fotkách, prostě dokonalé, nejradši bych se hned vrátila :)

      Vymazat
  6. To bylo pohádkové :) Moc ráda jsem se podívala! Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  7. No nebudu lhát, já bych se žraločí maminky asi taky bála 🤣🤣. Jinak nádherný fotky a fakt to vypadá moc hezky. Na Maledivách jsem nikdy nebyla a asi se tam úplně v blízké době nedostanu. Ale třeba jednou 😍.

    MOJE PRVNÍ KOREJSKÁ KOSMETIKA 🎁 (FIRST IMPRESSION&JAK OBJEDNAT&NEPLATIT CLO) | STYLEVANA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni ti žraloci nic nedělají, mají tam nulové útoky na lidi, ale já viděla jako malá čelisti a od té doby jsem posera :D

      Vymazat
    2. No právě! Jako furt je to divoké zvíře. Bude si myslet, že jsi zaútočila na její mládě a dostaneš po tlamě :D...

      Vymazat
    3. Žraloci to takhle naštěstí nemají, mláďata se o sebe starají od narození.

      Vymazat
  8. To je úplně jiný svět! Nádhera, asi bych taky měla trochu strach z toho žraloka :D. Moc krásné fotky a je dobře, že vyšlo počasí a vše jste si užili :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam krásné, viděla jsem spoustu krásných míst, ale tohle je prostě dokonalé místo na odpočinkovou dovolenou, kdy člověk nic nemusí. Já ráda poznávám i nová města a kultury, ale letos jsem po tom potratu potřebovala spíš klid a jen relaxovat, na nic nemyslet, což mi tohle místo dalo dokonale.

      Vymazat
  9. Já bych k opravdovému ráji potřebovala i nějaké hory a kopce se zelení, ale věřím, že i ten širý oceán má něco do sebe. Ta fotka netopýra je skvělá, je to docela obr. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jedním slovem WAW. To muselo být úžasné. Na Maledivy by si přál se podívat přítel, tak se tam snad také brzy dostaneme :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to ještě o hodně lepší, než jsem čekala :)

      Vymazat
  11. Thess, tak krása, tvé nadšení - těžko by jste vybrali kouzelnější místo. Moc ráda jsem se podívala...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Nebudu lhát, takovou dovolenou opravdu závidím. Já už jsem nikde nebyla ani kloudně nepamatuji. Teď dva roky covid a já navíc po porodu a nejsem ta matka, která by malé miminko hned někde tahala po dovolených. Připadala bych si jako sobec, myslím, že pro miminko by to bylo náročné a bylo by to spíš pro nás, než pro něj. Tak uvidíme, jak to bude třeba příští rok. Ale fakt nádherné fotky, určitě jste si to mimořádně užili. Ty domky na vodě, ty jsou skvělé, taky bych v nich aspoň jednou v životě chtěla bydlet. Krása ♥

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, bylo to tam vážně kouzelné a určitě se tam chci ještě někdy podívat :)

      Vymazat
  13. Panejo... jednoduše perfektní :) I když ráda spíš chodím po horách (přestože do kopce většinou po nějaké době umírám a nadávám :D), tak tam bych se podívala moc ráda :) Nechce se mi věřit, že je někde tak nádherně :) U moře jsem ještě nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nádherně a ještě kus k tomu, já už viděla spoustu čistých moří a míst, ale tohle byl úplně jiný level :)

      Vymazat
  14. Tak to je nádhera! <3 Maledivy jsou mým snem. Snad se jednou uskuteční :) Parádní fotky (ten netopýr, wow!) a videa. Jak dlouho jste tam byli? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky. Určitě sis tu dovolenou náležitě užila. Maledivy jsou opravdu rájem a ty západy slunce tam jsou nezapomenutelné ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné fotky a věřím, že ještě nádhernější bylo to vidět všechno naživo. Vstávat s takovým výhledem musela být jedna radost.

    Eli | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  17. Ráj na zemi! To průzračné moře, palmy, vilky prostě všechno 😍. Jednou bych se ráda na Maledivy taky podívala. Je dobře, že jste si to užili a máte tolik krásných fotek 🙂, jen těch žraloků bych se bála 😀.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to dokonalé, já byla strašně ráda, že ty žraloky mohu vidět, mám je totiž strašně ráda, ale člověk se lekne, přeci jen asi většina z nás nečeká že se otočí a bude tam plavat žralok :D

      Vymazat
  18. To je neskutečná nádhera! Nejvíce se mi líbí video s procházkou po ostrově a záběry ze šnorchlování. Musel to být ohromný zážitek. Krásné místo na líbánky. Netušila jsem, že ostrůvky jsou až tak maličké. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náš zrovna maličký byl, ale jsou i větší, nám ale ten náš nakonec plně vystačil, člověk tam má všechno, na malou procházku to stačí (nebo ho obejde víckrát) a jinak jsme se stejně furt váleli ve vodě :D

      Vymazat
  19. Tak tam to vypadá fakt nádherně, úplně splněný sen ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Nádhera :) Nebyl to v Dubaji moc velký kulturní šok?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyl, bylo to jako jiná velká letiště, hromada různých lidí, venku by to možná bylo jiné :)

      Vymazat
  21. Tomu říkám stylová svatební cesta! Mně by strašně lákalo to potápění, ta dlouhá cesta už míň xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta cesta myslím neláká skoro nikoho, ale stojí za to

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥