pondělí 10. června 2024

Barvám neutečeš 2024 💜💚💛💙

 Ahojky :)


po tomhle zážitku, jestli to tak můžu nazvat, jsem toužila už dlouho. Sice jsem minulý rok byla v Plzni, ale to byla taková menší akce v rámci Sportmánie, letos se mi to ale podařilo a 8.6. jsem se zúčastnila Barvám neutečeš. Jelikož v Plzni se letos neběží, jelo se do Prahy. Já jela s nejstarší sestrou a neteřemi, ale byla tam i druhá sestra s neteří a kamarádkou. 
Běželo se dvakrát - dopoledne a odpoledne. My jsme měly lístky na odpolední běh, protože jsme se tam přeci jen musely přesunout od nás, plus přeprava po Praze a úplně brzo ráno jsme vstávat nechtěly 😁

Přijely jsme na místo okolo 12:30, vyzvedly si balíčky - vak s tričkem, barvou a pak tam byly drobnosti jako sušenka, gumička, náušničky, tetovačka apod., šly jsme se převléct, dát si něco k jídlu a za chvilku už byl výhoz. 
Běželo se ve 14:30, konalo se to v parku u Čeňku a trasa byla dlouhá 5 kilometrů s několika barevnými zónami.




Info z oficiálních stránek Barvám neutečeš
Harmonogram a trasa :)



Sestra se starší neteří spíš běžely, my s tou mladší jsme to spíš šly - nic se nemá přehánět, nejsme nijak trénované, bylo vedro, bylo to i do kopce... no chápeme se 😂
A při cestě byla i rozhledna :)


V cíli jsme stejně medaili dostaly všechny, tak co 😁
A barevné jsme byly taky jaksepatří. 


Potom už jsme jen odpočívaly a čekaly na tombolu - já vyhrála nula nula nic, nějak mi ty afirmace nevyšly, chtěla jsem wellness 😂


Celkové hodnocení je velmi pozitivní - super akce, vyšlo počasí, nálada byla skvělá a opravdu moc jsem si to užila, byla to paráda, dobře zorganizované a prostě po všech stránkách povedené. 
Rozhodně doufám, že se zúčastním i příští rok a třeba si s malou zaběhneme dětskou trasu a stane se z toho naše tradice 💜 


Moc děkuji za přečtení a budu se těšit u dalšího článku :) 

17 komentářů:

  1. Zajímavá akce. Důležitá je přece účast)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká akce. Na rozhledně Doubravka jsme byli letos v zimě. Líbila se nám

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Souhlasím, jsem ráda, že něco takového je :)

      Vymazat
  4. Už jsem na této akci taky 2x byla a vždycky jsem si to moc užila :) Já teda nevím, jestli fotky klamou, ale my teda byli mnohem špinavější :D Většinou to nešlo ani moc vyprat ani vymýt. Ale byla sranda :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neklamou, taky jsem byla teď podruhé (když vezmu i tu menší akci v Plzni, ale barvy budou asi stejné/podobné) a z mojí zkušenosti rychle opadávají, jediné, kde se drží, jsou vlasy a zpocená místa - třeba v ohbí lokte, nebo já měla barvu hodně pod hodinkami a páskou, kde se mi potila ruka a tam jsem byla barevná ještě včera, i z oblečení to šlo krásně vyprat. Tak možná nové složení :D

      Vymazat
  5. Věřím, že jste si to užily, super akce!
    Thess, přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věřím, že to bylo fajn. 🙂

    OdpovědětVymazat
  7. Tak na Doubravku už se nějakou tu dobu chystám. Jinak běh a já to nejde dohromady, o to víc obdivuji ty, kteří běhají. ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, chápeme se :D. Užila sis to náramně, musel to být zážitek, obzvláště, když po něm člověk dlouho touží :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥