neděle 23. června 2024

Let balónem

 Ahojky :) 


dnes (23.6.2024) jsem si splnila další velký sen - proletěla jsem se horkovzdušným balónem. Letěla jsem s manželem a na úvod hned řeknu, že to bylo nádherné, kouzelné, dokonalé a hned bych letěla znovu. Měla jsem trošku obavy, jestli se nebudu bát, ale ne, od odpíchnutí od země jsem byla v úžasu a strašně šťastná a vděčná, že to můžu zažít. Byl to dokonalý zážitek, jeden z nejlepších, co jsem kdy měla možnost zažít.

Letěli jsme nad Plzní a okolím, sraz byl v 5:30 u Olympie, odkud jsme se přesunuli na nedalekou louku, kde už se připravoval balón. Ono už ta příprava byla zajímavá a dokud jsem ho neviděla na živo, nedokázala jsem si představit, jak velký doopravdy je 😄






Přelez do balónu a příprava na vzlet. Byla jsem příjemně nervózní, ale užívala jsem si to :)


Stoupání - v tuhle chvíli mi už bylo jasné, že moje obavy se nenaplní, strach nepřijde a čeká mě úžasný zážitek a jízda. 




V dálce je vidět Radyně, tento hrad byl postaven za vlády Karla IV., leží ve výšce 567 m.n.m. a snad každý obyvatel Plzeňského kraje ho zná :) 


Plzeň jako na dlani. Takhle mi přijde velká, ale pocitově jí vnímám jako malou, taková větší vesnice 😂



Kdybych vám připadala trochu rudá, tak jsem se den předtím slunila u rodičů a samozřejmě jsem se nenamazala. Že bez make-upu jsem ještě větší ruďoch asi ani není potřeba zmiňovat 😆



Spolu ❤


V dálce jsou Přeštice, na živo byl i lépe vidět kostel a kdo by nevěděl, čím jsou Přeštice známé, tak vězte, že prasaty. Konkrétně Přeštickým černostrakatým 🐷




Tam dole jsou prosím pěkně koně :)


Pomalé chystání na přistání. Letěli jsme něco přes hodinu a uteklo to strašně rychle, přišlo mi to spíš jako 10 minut :)


Po přistání jsme byli pokřtěni všemi čtyřmi živly (ani nechtějte vědět jak) a stejně jako vynálezci balónu, tak i my jsme byli povýšeni do šlechtického stavu, takže teď je ze mě Baronka ze Štěnovického Borku, kde jsme přistáli (heč 😂). No a šlechta samozřejmě snídá šampaňské aneb přípitek musel být 🍾 


Potom nás hodili zpět na místo srazu a my se vydali za tou naší malou princeznou, kterou hlídala sestra s neteří a která většinu naší nepřítomnosti prospala 😁
Tímhle zážitkem budu žít ještě hodně dlouho a jsem si jistá, že to nebyl můj poslední let. 

Moc Vám děkuji za přečtení a budu se těšit příště :)

21 komentářů:

  1. Tak to byl krásný sen a super, že se ti splnil. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, že se ti splnil sen :) také to byl můj sen a splnila jsem si ho asi před 2 lety, ale bylo okolo toho spoustu problémů :( Několikrát nám let zrušili kvůli špatnému počasí, několikrát SMS, jednou jsme dokonce přijeli na místo a zrušili to tam. Pak se to naštěstí povedlo, ale vypadalo to, že to taky neklapne. Pouštěli balónek, jaký je vítr. Také to u vás dělali? Závidím vám tak hladký vzlet. U nás byl zrovna velký vítr a koš se převracel na stranu a já stála zrovna na straně, kam se převracel :(. Přistání taky nebylo úplně OK - mezi pařezy, i když chápu, že se to nedá moc ovlivnit, ale pak se tam nemohli ani dostat autem. Takže dost zážitků :D ale výhledy byly hezké. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, my to měli bezproblémové, krásné počasí, vítr skoro žádný (prostě pocitově bych řekla, že bezvětří, ale nahoře samozřejmě nějaké proudy byly), balónek se žádný nevypouštěl a přistání ok - pilot dlouho hledal příjemné místo, aby se tam dalo zajet a dobře přistát, takže i překročil čas, po který jsme měli letět, ale říkal, že za nás zodpovídá a dokud nenašel, tak jsme letěli dál a přistál úplně hladce :)

      Vymazat
  3. stoupalo to rychle, to jsem nečekala :) krásně jsi zachytila zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera. Díky za sdílení.....já bych tu odvahu nenašla i přesto, že často lítám letadlem.
    Hezký zbytek června. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nádhera 🩷 Nevím, zda bych se odvážila, ale moc by mě to lákalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě odvážila, chce to se jen hecnout a pak už to jde ráz na ráz :)

      Vymazat
  6. Thess, věřím, že to hle byl skutečně parádní zážitek.
    A Přeštice já znám díky kostelu, ne prasátkům... :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. To musel být skvělý zážitek! :)

    OdpovědětVymazat
  8. teda malá ti roste jako z vody, to je nádhera ♥ Let balonem musel byt super, ale já bych na to nevlezla :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee tak to musel být úžasný zážitek! Taky jsem to vždy chtěla vyzkoušet, nejblíže jsem tomu měla při letu vyhlídkovým letadýlkem, to mi Brno taky přišlo jak na dlani, ale tohle musí být ještě lepší ♥ Pěkné fotky a je supr, že sis to konečně splnila! Třeba se mi taky jednou zadaří :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už absolvovala i vyhlídkový let nad Plzní letadlem a je to odlišné, balónem jsme někdy nešli ani tak vysoko, pilot to střídal, abychom i fakt dobře viděli a prostě v tom koši to má jiné grády a hlavně je balón z 50% neovladatelný :D

      Vymazat
  10. Ahoj, krása. Je vidět, že jste si to moc užili. ♥ Ten krásný výraz ve tvých očích a pohled. S mou závratí by to spíš byl dárek "za trest". ☺ Měj krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, byla jsem hodně nadšená :) Hele já třeba mám strach, když někam lezu, nebo na atrakci apod., že se to utrhne a tady mě to ani nenapadalo :D

      Vymazat
  11. Krásné pohledy, ale pro poseroutky, rozuměj pro mě, nic, po čem bych toužila :D.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥