čtvrtek 19. března 2015

TAG - moje poprvé

Nedávno jsem narazila na tento tag a jelikož se mi docela líbil, rozhodla jsem se ho také sepsat :) Určitě mi napište nějaké Vaše poprvé, budu se těšit ;)

1. Bavíš se stále se svou první láskou?
Ne, chvilku jsme se spolu po rozchodu bavili, ale časem to nějak vyšumělo, když se potkáme tak na sebe "kývneme" :D jako na pozdrav, ale to je tak všechno, takže kontakt žádný

2. Jaký byl tvůj první alkoholický drink?
Pivo, tatínek mi vždycky dal malilinko ucucnout když jsem byla malá :D Sice to bylo opravdu ucucnutí, ale alkohol to je

3. Jaká byla tvá první práce?
První smluvně podchycená byla brigáda v Bubbleology (jak mě to chybí). Předtím jsem občas hlídala, ale to bylo jen tak

4. Jaké bylo tvé první auto?
Moje nynější auto - Peugeot 206, ten modernější, 5 dveřový :) ♥

5. Kdo ti dnes jako první napsal zprávu?
Jedna slečna, se kterou se domluvám na brigádě v parfumerii ;)

6. Kdo byl dnes tou první osobou, na kterou jsi myslela?
Přítel :)

7. Kdo byl tvým prvním učitelem?
Učitelky ze školky si nepamatuji, ale v první třídě mě učila paní učitelka Taubehanslová

8. Kam si poprvé letěla letadlem?
Do Bulharska a strašně se mi to líbilo

9. Kdo byl tvou první kamarádkou? Stále se spolu bavíte?
Zlatuška a ano, bavíme. Sice už ne tak moc, což je škoda, ale stále jí beru jako svou nej kamarádku, i když kontakt je teď omezený, především proto že jsme každá kvůli škole v jiném městě atd. Také jsme se v pubertě trochu odcizily, každá se vyvíjela  jinak, takže jsme si už tak nerozuměly, ale doufám že se o časem zase zpraví :)

10. U koho jsi poprvé přespala?
Nevím přesně, ale asi také u Zlatušky, nebo u Mirečky, nejsem si jistá, byla jsem malá a už si to tak dobře nepamatuji :D

11. Kdo byl dnes prvním člověkem, se kterým jsi mluvila?
Opět přítel, loučil se ráno když šel do školy a já se ještě válela v postýlce :D

12. Na čí svatbě jsi byla poprvé?
Myslím že to byla svatba bratrance, nepamatuji si jí, ale měla jsem moc hezký fialovo bílý komplet - trička a sukně - to vím podle fotek, doufám že to byla první svatba :D

13. První zlomená kost?
Žádná, nikdy jsem zlomenou kost neměla, jednou jsem si vykloubila skoro všechny klouby na noze, ale toť vše. Doktor mi jednou řekl že mám (v průměru) silnější kosti, tak asi proto

14. První piercing/tetování?
Piercing nemám a ani jsem nikdy nechtěla, nelíbí se mi. První tetování jsem si nechala udělat v 17ti, krátce před 18 narozeninami (byl to dárek právě k 18tinám) :)

15. První země v zahraničí, kterou jsi navštívila?
Vždycky jsme jezdili do Německa do bazénu, na nákupy atd. - máme to pár kilometrů, pak jsem byla v Rakousku, v Prateru apod. ale poprvé jsem opravdu daleko byla v Itálii :)

16. První film, který jsi viděla a pamatuješ si ho?
Tak to fakt nevím, ale bude to nějaká pohádka, vím že jsem se jako malá chodila v sobotu ráno koukat na Kačery, Chipa Dalea, Pokémony atd. ale co bylo první to opravdu nevím :D

17. Kdy jsi byla poprvé po škole?
Nikdy, byla jsem takové to tiché, poslušné dítě :) Nebyla jsem šprt, patřila jsem k průměru, především proto že mě tak zařadili v první třídě a já pak neměla motivaci, takže jsem se neučila :D ale byla jsem hodná, takže po škole jsem nebyla nikdy :)

18. Kdo byl tvým prvním spolubydlícím?
Pokud se tomu tak dá říkat tak přítel :D Nikdy jsem nebydlela s nikám cizím

10 komentářů:

  1. 16.tak to mám to samé :D to dávali vždycky ráno.... no a pak jsem si vzpoměla, že asi první co jsem viděla a pamatuju si to :D byl krteček, to u nás jelo na VHS pořád

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ Krtečka a další večerníčky si také pamatuji :)

      Vymazat
  2. Parádní tag, ten se mi fakt líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé..tagy mám hrozně ráda:) A ještě raději je dělám:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, tak snad si brzy nějaký přečtu ;)

      Vymazat
  4. Moc pěkný tag, tyhle články mě jednoduše baví :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to jsme na tom stejně, také jé ráda čtu ;)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥