čtvrtek 26. března 2015

Vepřová pečeně

Tohle jídlo jsem dělala nedávno poprvé, ale jelikož mi hodně chutnalo, rozhodla jsem se s Vámi o recept rozdělit ;)

Ingredience:
  • vepřová pečeně
  • mrkev
  • cibule
  • 2 šalotky
  • 100 g cherry rajčátek
  • 2 - 3 stroužky česneku 
  • lžička hořčice
  • kousek másla
  • kmín
  • bobkový list
  • pár kuliček nového koření a černého pepře
  • sůl, pepř
  • olej
 Postup:
  • na začátku očistím maso, nakrájím mrkev a mrkví prošpikuji maso

  • troubu předehřeji na cca 180° nakrájím cibuli a dám do pekáčku, utřu česnek. Maso dám do pekáčku, potřu česnekem a kmínem, osolím a pokapu olejem. Do pekáčku přidám bobkový list, nové koření a pepř a podliji vodou. Přikryji pekáč a peču, trvalo to cca hodinku a půl (spíš něco přes půl), prostě do měkka, každá zná vlastní troubu :)
  • mezi tím, co se mi maso peklo, jsem si nakrájela šalotku a cherry rajčátka
  • když je maso měkké, vyndám ho z pekáčku, do šťávy přidám hořčici a máslo, promíchám, přecedím a vrátím do pekáčku spolu s masem a nechám prohřát
  • zatím co se maso prohřívá, osmažím a následně trochu podusím šalotku s rajčátky
  • maso podávám s bramborem s pažitkou :)

4 komentáře:

  1. Jídlo vypadá krásně, hned bych si ho dala. Začala mě z těch fotek honit mlsná :)
    Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou, samozřejmě pokud se rozhodneš můj blog číst:)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥