pondělí 14. září 2015

Autumn inspiration

Ahojky ☺
už dlouho tu nebyla žádný článek s "inspirativními" obrázky, respektive s kousky oblečení, které se mi prostě líbí a jelikož pomalu nastupuje podzim, je logicky podzimní :D Jelikož můj styl není jednoznačný, nejsou ani mé kombinace pouze elegantní nebo ležérní :)

Mám ráda jednoduchý outfit ozvláštněný výrazným prvkem, jako je výrazný červený kabát :)


Moje oblíbené barvy


Něco pohodlného


Parky mám hodně ráda :)


Červenou nebo vínovou mám na podzim hodně ráda :)


16 komentářů:

  1. Hezké outfity :) nejvíc se mi líbí asi ten poslední :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně vytvořeno. Taky bych chtěla umět takhle pracovat s fotkama :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí ten druhý a poslední, heká inspirace :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká inspirace! Poslední outfit u mě také vede :) The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Téda, sestavila jsi moc krásné outfity :) Nejvíce se mi líbí 1 a 2

    OdpovědětVymazat
  6. Mně by se nejvíce líbil druhý outfit, ten je pro mě jako dělaný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, já osobně mám tuto kombinaci barev ráda :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥