úterý 8. září 2015

Random SRPEN

Zdravím Vás :) 
Tak už je srpen za námi, což pro spoustu lidí znamenalo konec prázdnin a vrácení se do škol - pro mě naštěstí ne :D (uff) škola mi začíná až v říjnu, za což jsem opravdu ráda, protože na konci srpna jsem se musela hodně učit, měla jsem dvě zkoušky, z nichž jedna byla mega důležitá (za 10 kreditů) a musela jsem jí udělat, nakonec jsem jí udělala za dvě, neměla jsem ale moc času (den) naučit se na tu druhou, takže z té jsem vyšla s trojkou, ale je to jediná trojka v tomto semestru a i tak jsem za ní ráda :) 
Ale teď už k věci, srpen je pryč a já pro Vás mám dávku fotek, které Vám ukáží jak jsem srpen strávila ;)

Miluji domácí "bagetky"


Opravdu výborná banánovo-jahodová zmrzlina - přírodní a je daleko lepší než ty smetanové a podobně :P
 Vyhrála jsem poukaz :)


S přítelem jsme hodně chodili na ryby



Nová brigáda - dělám kavárnici v Cinema City :)


Hlídala jsem Tlapku (neteřin kocour) zatím co byli na dovolené :)



Při tom jsem si udělala výlet - jela jsem vyzvednout mamku do lázní (Karlovy Vary), tak sme si je také prošli :)

Výhled z mamky pokoje
Na vyhlídce
V motýlím domě

Jedna fotka z našich Chodských slavností


To jsem si udělala už v KV no a při chození na Chodských se to zhoršilo a měla jsem to pak na obou nohách na každé straně :D


Taky už to mám "zafačované", protože po oněch Chodských to už bylo opravdu příšerné, tak zrasované nohy už jsem dlouho neměla (pokud to vůbec někdy bylo horší)


Opět kočičána - stále jsem jí ještě hlídala :)


Nákup s kamarádkou - malá přestávka :)


Ano, je to tady - učení :O!!



Zašli jsme se podívat na Živou ulici :)



Mňam - domácí panna cotta s malinami


Obří loutky v Plzni :)








Jak jste si srpen užili Vy? :)

13 komentářů:

  1. Pěkné fotky! Není ta zmrzka od UGO? Ty jsou výborné :) The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  2. domáce bagetky mám tiež veľmi rada :) kocúr je zlatý.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to gratuluji ke zkouškám i k výhře :)) já byla v srpnu skoro pořád někde v lese, ale byla to taky paráda :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tak v lese je to taky fajn, byla jsem v čase kdy jsem hlídala několikrát na procházce ;)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ano to je, nejlepší na tom ale je že to męla být holka a před pár dny se zjistilo že je to kluk :-D

      Vymazat
  5. Skvělé fotky :) Já jsem měla celé prázdniny pracovní, i když v srpnu jsem byla s kámoškou na Lipně a každou středu jsme s přítelem buď zašli do kina nebo na něco dobrýho nebo si vymysleli nějakou aktivitu

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥