úterý 29. září 2015

Knižní výzva XIV.

Ahojky :)
tentokrát jsem přečetla knihu Promarněná šance od autora, který tu už byl, tedy od Ericha Segala. Nejprve se mi kniha moc nezamlouvala, ale po pár stránkách jsem se začetla, kniha je takový jednoduchý román, který je ale dobře napsaný, postavy jsou hezky popsané a dějová linka je jasná. Kniha nebyla moc dlouhá a já jí přečetla včera během několika hodin. Děj se mi líbí, jde o manželství dvou lidí, ve kterém je manželka na pracovním poli úspěšnější než její manžel, navíc jde zde i téma adopce. Děj se odehrává v 50 a 60 letech minulého století, takže je docela zajímavé sledovat vývoj této manželské dvojice v době, kdy se ženy ještě tolik neprosazovaly. Jako oddechový a jednoduchý román určitě mohu knihu doporučit :)


1. Sladký život - Katie Price, 250 str.
2. Manželovo tajemství - Liane Moriarty, 389 str.
3. Inheritance - Christopher Paolini, 672 str.
4. Malá ručka - Susan Hill, 116 str.
5. Pokoj milenců - Steven Carroll, 269 str.
6. Dlouhá cesta z ráje. Přežila jsem rwandskou genocidu - Leah Chishugi, 342 str.
7. Vůně deště - Lenka Lanczová, 302 str.
8. Desirée - Annemarie Selinko, 501 str.
9. Bezejmenná - Elizabeth Kimová, 198 str.
10. Na východ od ráje - John Steinbeck, 573 str.
11. Osudová láska - Erich Segal, 150 str.
12. Dům stínů - Dean Koontz, 350 str.
13. Ničeho se neboj - Dean Koontz, 432 str.
14. Promarněná šance - Erich Segal, 158 str.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

20 komentářů:

  1. Teeda, ty čteš jednu za druhou, to je super :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď to zrovna jde, po zkouškách a před začátkem školy, jen už pomalu začínám číst i na diplomku, tak to pak bude horší :D

      Vymazat
  2. Většinu knížek vůbec neznám, děkuji za tipy :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, taky jsem je neznala ani by mě nenapadlo je číst, ale různě mi je moje okolí propůjčilo když jsem neměla co bych četla "svého" - co bych si sama vybrala a častokrát to bylo fajn :)

      Vymazat
  3. Také si dávám knižní výzvu, ale je to kvůli přiblížející se maturitní zkoušce.

    Dendy - lifestyle

    OdpovědětVymazat
  4. Tedaa, ty toho naozaj prečítaš dost. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný výběr knih! :) Inheritance jsem také četla a celkově Dračí jezdce miluju :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  6. pekny zoznam :)

    Poslednych 5 dni GA o 50€ darcek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Na jaké období sis dala tu knižní výzvu? :) Zajímalo by mě za jak dlouhou dobu jsi stihla přečíst těch 14 knih. :) Po téhle knize se asi koukat nebudu, nějak mě to téma neokouzlilo..ale některé knihy ze seznamu znějí skvěle..:)

    chicbyjane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož je to výzva na rok 2015 tak na rok 2015 ;)

      Vymazat
  8. Páni, ty jsi ale čtenářka :) Já ač jeden z mých oborů je literatura, bych měla co dohánět :D :)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Super no :) Ja milujem knihy :) Ale nemám na nich čas popri medicíne ktorú študujem :(

    OdpovědětVymazat
  10. Páni obdivuji tě, že toho vždy tolik přečteš :) Já poslední dobou nemám na knížky moc náladu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já náladu mám stále, jen někdy není čas nebo musím číst něco jiného :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥