čtvrtek 17. září 2015

Kuřecí nugetky do trouby ;)

Ahojky :)
tohle je u mě poměrně nový recept, který jsem zkoušela o prázdninách, je to zdravější varianta kuřecích nugetech, která mám já osobně moc ráda a tyhle výborně chutnají, takže už je dělám jen takhle :)

Ingredience:
  • kuřecí maso
  • 1 vejce
  • 3 lžíce parmezánu nebo podobného sýru
  • 1 lžička drceného česneku 
  • sezamové/lněné, nebo jaké máte rádi, semínko
  • sůl, pepř

Postup:
  • nejdřív předehřeji troubu, cca na 200 °C a plech si vyložím pečícím papírem
  • v mističce smíchám česnek, semínko a parmezán 


  • jelikož jde o nugetky, logicky si maso nakrájím na kostičky, osolím a opepřím


  • v další mističce si rozšlehám vejce
  • kuřecí nugetky obaluji ve vejci a směsi co máme v druhé mističce


  • obalené nugetky vyskládám na plech a nechám péct, dělají se cca 20 - 30 min. ale mohou být i dříve, dle trouby, znáte to, každá peče jinak, takže se to prostě musí hlídat
  • při pečení jsem je v půlce (asi v 10 min.) otočila


  • to je výsledek, udělala jsem k nim pečené brambory také v troubě se sýrem :)


Dobrou chuť ;)

32 komentářů:

  1. Super nápad, na talíři to vypadá opravdu lákavě :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, nugetky vypadají skvěle, vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Mňám! To bych si dala, skvělý! Já jsem takhle jednou dělala kuřecí nugetky tak, že jsem se obalila v paprikových chipsech rozmačkaných. Dobrůtka <3
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné taky na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama ve dramatickém, podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Tak to muselo být také dobré, akorát s tímhle jsem se tentokrát snažila o zdravější jídlo :)

      Vymazat
  4. Mňam, tak to vyzerá skvelo ! ! :) Kuracie nugetky nejedávam často, ale tieto vyzerajú skvelo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, že já čtu ty články s jídlem vždycky večer achjo :( :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi často stává že se něco o jídle koukám večer, je to hrůza :D

      Vymazat
  6. tak tohle prostě musím a chci vyzkoušet :)) !!
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Takhle nám jednou udělala kamarádky mamka na naší dívčí sleepover celé kuřecí paličky a bylo to vynikající! :) <3
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ach jo, děláš mi chutě. Vypadají úžasně! Určitě zkusím :) bohužel s mojí schopností spálit i vodu, to bude zajímavé :D:)

    Natálie
    www.natalieholz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Tak snad se povedou a budou chutnat, ono to che zkoušet a jednou se to povede :)

      Vymazat
  9. Páni, máš tu krásné recepty :) To vypadá strašně strašně dobře :) Mňamka :)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, to určitě vyzkouším, vždycky jsem měla nugetky ráda :))

    OdpovědětVymazat
  11. yummy!:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o Realash:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/09/realash-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥