pátek 8. prosince 2017

ĎÁBELSKÉ HRY

Ahojky 📕


V jednom z minulých článků jsem psala o sérii knih případů Kim Stoneové, respektive jsem psala o první knize z této série - Němý křik. Dnes se tedy zaměřím na druhou knihu z této série - Ďábelské hry. Brzy již vyjde čtvrtý díl a já se nemohu dočkat až si ho koupím a přečtu, i když teď také čtu hodně zajímavou knihu, ale to tom až jindy :D


Kniha začíná tím, že se policejní tým chystá na vpád do domu, kde má muž zneužívat své děti, vpád se podaří a muž je zatknut. Tento případ bude provázet celou knihu a je velmi důležitý, není to ale jediná zločin a zločinec, kterého musí Kim dostat - co když je ale její protivník silnější než ona?
Přeneseme se do ordinace doktorky Alexandry Thorneové - brzy je jasné, že tato doktorka - psycholožka, není jen tak normální psycholožkou, Alex je sociopat a se svými klienty provádí experimenty, které mohou mít dalekosáhlé důsledky ... a když se u jejích dveří objeví Kim, rozhodne se, že takovou příležitost si nemůže nechat ujít. Kim je totiž zvláštní osobnost, což Alex odhadne téměř okamžitě, sleduje jí a postupně zjišťuje, čim si Kim musela projít a co může použít proti ní.

Jak se bude vyvíjet případ zneužívání? K čemu Alex přiměje své klienty? A může nad ní  Kim vyhrát? Alex je nebezpečný protivník, který se umí lidem dostat do hlavy a Kimimo tajemství je dost velké na to, aby stačilo ke zničení její mysli? Dokáže Kim zachránit všechny - včetně sebe?
Na to abyste to zjistili si budete muset knihu přečíst :)



9 komentářů:

  1. Jeej, tak to vypadá skvěle, díky za tip:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Knížka vypadá zajímavě! :) Němý křik čte momentálně přítelova mamka, tak si jí pak od ní půjčím, ale tahle mě zaujala taky! :)) Děkuji za tip!! :)

    http://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já zastávám názor že je dobré číst sérii postupně a tohle je druhý díl :)

      Vymazat
  3. Momentálně toho mám na čtení hodně, ale tohle bych jednou mohla dát! :D
    http://karelzzilla.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky a ještě že tak, ale ono mi to dlouho nevydrží :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥