čtvrtek 6. dubna 2017

New in 1/2

Ahojky 👗


Je to teda naprosto strašný, ale vzhledem k množství fotek jsem se rozhodla New in rozdělit na dvě části, dohromady to je totiž něco přes sto fotek, takže i tak jich bude v jednom článku dost a dost. Nějak jsem se k tomu, abych napsala New in stále neměla a takhle to pak dopadá :D člověk má přes stovku fotek ... jedná se o nákupy od PROSINCE - takže se trochu možná není co divit že je jich tolik :) Takhle část nákupů je konkrétně od prosince do začátku února - takže nákupy na dva měsíce, prosinec a leden. Je to opravdu hafo, tak doufám že Vás moc nezavalím a už jdeme radši na to 😃

Bezvadná taška s motivem Harryho Pottera. Jelikož jsem dle Pottermore v Nebelvíru, tak ke mě úžasně sedí. Nosím í neustále v kabelce, kdybych potřebovala něco někam dát a musím říct že je nejlepší, hodně toho unese a je šíleně prostorná, někdy mi přijde že je nafukovací :D


Hrníček s kočičkou jsem musela mít


Talířky které jsem používala na cukroví a Vánoční ubrousky


Na zimu/Vánoce ideální


Abych se nenudila



Rose gold mísa na ovoce


Ano, tady je vidět že jde skutečně o začátek prosince - jmenovky na Vánoční dárky


A taky něco na čaj


Vánoční utěrky jsem tam nemohla nechat, k tomu brčka a prskavku na Silvestra, linky dobrůtka a nos, abych aspoň trochu pomáhala


Liky - Dermacol a Astor




Balící papíry a super skleničky na víno (přítel už jednu rozbil ... 😮)


To je tak když vyrazíte kupovat dárky a přinesete si úplně úžasný závěs a něco na večerní chvilky :D


Čepice byla v zimě potřeba a když má rose gold nápis tak ještě víc a krásné Vánoční utěrky/ručníčky



Stolní krb :D


Happy plugs pro H&M



Miluju tu pohádku



Sice po Vánocích, ale zato ve slevě :D


Můj další oblíbený příběh



To mi Ježíšek zapomněl dát pod stromeček 😁



Nová boží deka



Jsem na hrníčky trochu blázen (už je nemám kam dávat)


Power banka od Samsungu




Ty sprcháče nádherně voní





Pochutnala jsem si 😛


Craftíček


Je mega (největší velikost)


Abych si mohla dělat dobré mlsání




Kdybyste se divili že ten jeden talíř už je ve dvojici nahoře, tak tenhle je nový, protože ten starý přítel (opět) rozbil a mě říká že sem nemehlo. Bohužel už zase máme jednom jeden (asi jsou prokletý)






Miluju hravé utěrky






KONEC PRVNÍ ČÁSTI
(jako ve filmu 😂)

Tohle tedy není nákup, ale chtěla jsem Vám to ukázat o novinku jde. Navíc z toho mám radost :D Udělala jsem nové ikonky na sociální sítě a také nové záhlaví :)



25 komentářů:

  1. Moc pěkné věci, mám podobný smoothievátor a nedám na něj dopustit, používám hod téměř denně, je to jeden z nejlepších pomocníků :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho používám dost často :) je to skvělý pomocník :)

      Vymazat
  2. Hezká inovace blogu! Já potřebuju asi všechno na fotkách :D Ty hrníčky, a ty bačkory a ten craftholic!! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak hrníčky já potřebuju neustále nové, ale přítel strašně nadává (opravu už je kupím na sebe :D), bačkorky mě úplně uchvátily a to jsem je zahlédla od kasy no a Craftíka doporučuju, je úžasný a krásně se na něm spí :)

      Vymazat
  3. Já potřebuju ten hrneček s kočkou, no vlastně vše z toho, co tam máš :D Krásné věci.

    OdpovědětVymazat
  4. To záhlaví je nádherny, takový jarni a já jsem od kyticemi hroznej úchyl :D moje mamka kdyby viděla ten hrníček můj bože :D zbožňuje kočky, všechny věci jsou krasne, vlastně ani nedokážu říct kterou bych si vybrala nejraději :)
    Lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já právě taky mám strašně ráda kytky :)

      Vymazat
  5. Skvělé nákupy! :-) Některé věci se mi moc líbí. Sprchové gely od Baley mám taky a musím souhlasit - vodní překrásně :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To ale kopu vecí. Skvelé nákupy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné veci, hlavne tie ponožky a papuče:D
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, tolik krásných věcí, takové nákupy, to je přesně můj styl... ty ponožky, papuče, talířky... super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, to je pořádná kopice věcí :D Moc se mi líbí všechny ty dekorace do bytu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. krásne vecičky, tie kvetináčiky su parádne a misa na ovocie a slucatkáá :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny věci jsou úžasný! <3 Hlavně ty ponožky a bačkůrky se sobíkama! :D A ten Malý princ hrneček!? Naprosto boží! <3 <3 <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny věci jsou nádherný! <3 Nejvíc ty ponožky a bačkůrky se sobíkem! :D A ten malý princ hrneček?! Naprostá dokonalost! <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. to sú teda ozaj poriadne nákupy :O najviac sa mi páčia dekorácie do bytu :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥