čtvrtek 13. dubna 2017

Velikonoční DIY

Veselé Velikonoce 🐰


Velikonoce se kvapem blíží a proto jsem si připravila takové dvě Velikonoční DIY. Bohužel jsem neměla čas si s tím tak vyhrát, především s tím prvním, ale jako inspirace to snad bude stačit :D Není to vůbec nic složitého, zvládne to každý a dá se to krásně dělat i s dětmi. Já to tedy dělala sama, ale u toho druhého bych byla za nějakou pomoc vděčná :D

Také bych Vám ještě ráda popřála krásné a veselé Velikonoce a aby jste se je užili tak, jak máte rádi ať to znamená tradice, relax nebo pěkný výlet:) 

Kelímek - zajíček

Já si do něj například plánuji dát ty malé Velikonoční čoko vajíčka - alias bobečky :D

Potřeby:
  • bílý kelímek
  • tužka
  • nůžky
  • tavící pistole/lepidlo
  • růžový, černý, šedý a bílý papír

Postup:
  • nakreslíme si na bílý papír uši - já si přiložila i kelímek abych věděla jak zhruba veliké mají být a vystřihneme
  • poté si na růžový papír přiložíme vystřižené bílé uši - jde jen o porovnání a vystřihneme růžový vnitřek uší, z růžového papíru pak ještě vystřihneme kolečko - nosík
  • z šedého papíru vystřihneme fousky
  • z bílého papíru vystřihneme očička a z černého vnitřek očí
  • takhle zhruba by to mělo vypadat - samozřejmě lépe, jak říkám, neměla jsem tolik času a moc jsem si s tím nehrála, příště to ale bude lepší
  •  a vše spojíme - přilepíme, fousky k nosíku, vnitřek uší na uši a vnitřek očiček na očka (kdo by chtěl být ještě lepší, může koupit taková ta pohyblivá očka)
  • nalepíme na kelímek a je hotovo :)

Zajíčková girlanda

Potřeby:
  • barevné papíry
  • šablona zajíčka (já si jí sama namalovala, ale viděla jsem je i na netu)
  • nůžky
  • tužka
  • bambulky (seženete je v galanterii)
  • provázek
  • tavící pistole/lepidlo


Postup:
  • vybereme si barvy, jaké se nám líbí a obkreslíme na ně zajíčka

  • a vystřihujeme (to je ta část kde bych ocenila tu pomoc jak jsem psala) :D
  •  když máme zajíčky vystřižené, připravíme si bambulky
  • a nalepíme je :) 
  •  pak už stačí si jen ustřihnout dostatečně dlouhý provázek a zajíčky k němu přilepit - provázek by měl být samozřejmě z druhé strany zajíčků než na jaké jsou bambulky alias ocásky)
  • pověsíme na nějaké vybrané místo a je to :) A kdo je všímavý, určitě si všiml že na girlandu jsem dala i zajíčka - šablonu ;)

16 komentářů:

  1. jééé, to je hezké! Tobě taky Veselé Velikonoce! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie zajačikové girlandy sme mali v práci v bare :) a peknú Veľkú noc prajem :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. tak tá irlanda je fakt krásna :) super nápady :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta girlanda je krásná! Tyhle výrobky by se hodily dětem do herny kde občas brigádničím, škoda že jsem objevila článek až teď, ale snad na příště :) Doufám, že sis užila Velikonoce!

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  5. Pánii!! To je strašně roztomilýýý!! <3 <3 <3 Jsi moc šikovná! Ta girlanda je boží! <3

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥