sobota 1. dubna 2017

Random BŘEZEN

Ahojky 🌷


Jaro už je v plném proudu a venku bývá už docela horko. V březnu sice takové horko ještě nebylo, ale v některých dnech už bylo také krásně :) a protože je dnes 1. dubna, tak se musím a hlavně chci, jako vždy ohlédnout zpátky a zhodnotit svůj březen :) A to není apríl :D
V březnu - přesněji 4.března jsme s přítelem vyrazili do Prahy, protože ode mě dostal k Valentýnovi jako dárek vstupenky na výstavu The Body Exhibition a jelikož už byla Matějská pouť (a byla na tom samém místě) tak jsme měli rovnou dvojí zážitek :)








Domů jsem si přivezla Minnie - balónek a plněný marcipán (ten si na pouti vždycky kupuji) a také jsem dostala perníkové srdce



S maminkou v cukrárně mého dětství 



Poprvé jsem dělala ztracené vejce a na to, že to byl první pokud, to nedopadlo vůbec špatně ;)


Moje zobání :D Ano, to skutečně jím


Večerní čtení



Sněženky a hromada krokusů u nás na zahradě :)




Po dlouhé době jsem narazila na Kinder Paradiso, jupí


Taky jsem se svezla kamionem - se švagrem



S kamarádkou venku





Po kávičce a koktejlu na krásu (opravdu se tak ten koktejl jmenuje) jsme si zašli na vynikající burger 🍔


Jako malá


Tak co, že bych si nechala udělat kravičku? Pardón pokud to někoho urazí, ale mě tohle vážně připomíná kravičky nebo spíš býky, ty to tak nosí a určitě byli první 🐮


Festival světla BLIK BLIK 2017  - úplně maliličkato nám sprchlo (čti: domů jsme přišli promočení na kost)













Prohlédli jsme si výstavu a zamířili do kina na film Kráska a zvíře



To nejdůležitější ALE bylo, že to bylo ve 4DX. Já na tom byla poprvé a strašně se mi to líbilo, jak na nás pršelo (zase), foukal vítr, sedačky se hýbali - chápu že kdo to už několikrát zažil tak už to tak nebere, ale pro mě to bylo poprvé a vážně jsem si to užila :) Jsem z toho strašně nadšená ještě teď


O pár dní později jsme s přítelem vyrazili na randíčko a pak taky do knihkupectví, kde mi přítel koupil něco ke čtení :)



S kamarádkou na snídani


A s přítelem na jedné z nejlepších zmrzlin - Dobřanské zmrzlině, která je nově v Plzni. Mňam - bílá čokoláda a višeň 🍦


Přítel mi zase odjel na měsíc a půl pracovně pryč (přesněji do Turecka), tak jsme si večer před tím zašli na výbornou véču do Potrefené husy a byly to vážně hody


Tropical drink - nealkoholický a navíc to chutnalo ... no sladce a dobře 🍹


A včera, poslední den března, jsem byla s kamarádkou na kafíčku a na nákupech. No a večer jsem si dala indii (ne zemi, jenom jídlo)



19 komentářů:

  1. Páni, ty máš zážitků :D
    Na Matějskou chci někdy během dubna také vyrazit :) A na Krásku a Zvíře půjdu zítra :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo březen se dost povedl :) Já se v dubnu chystám na největší Plzeňskou pouť ;)

      Vymazat
  2. Na výstavě jsem byla když tu byla naposled, a moc se mi líbila:) Je super, že jste to spojili i s Matějskou, určitě jste si to skvěle užili! No poslední týden Března nám celý to počasí naprosto vynahradil, bylo nádherně, tak snad to tak bude pokračovat!

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to užili, jsem ráda že jsme to spojili s Matějskou, já mám tyhle velký poutě ráda :D U nás bylo ošklivě v březnu jen chvilku, pár dní, jinak skoro furt hezky :)

      Vymazat
  3. Tieto články mám veľmi rada. :) Skvelé fotky !

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem nikdy na Matějské nebyla, laep opravdě mě to ani neláká, je to na mě asi nějak moc velké. :) Za to moc ráda chodím na pouť, která bývá ve vesnici kousek od městečka, odkud pocházím. Je to tak supr, roztáhnou vždycky stánky přes celou vesnici, jsou tam dvě místa s kolotočema a je to tam fajn, člověk potká spoustu známých, popovídá si, posedí u piva (v mém případě ledové tříště, protože pivo nepiju :D) a je to moc příjemné. :)


    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase mám radši větší poutě, protože já jsem na ty "šílené" atrakce :D mám ráda i pouť u nás v městečku, ale tam ty atrakce bohužel nemám, takže na ty velké se každoročně těším :)

      Vymazat
  5. jeej parádna nálož fotiek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na Matějské jsem nikdy nebyla, ale lákalo by mě to tam :D jinak parádní fotky :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, tolik událostí v jednom měsíci, dobrý to život. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jaká byla ta Body výstava? Docela mě překvapilo, že by mohla být výstava lidských orgánů! :D Kinder Paradiso milujuu! <3 Zažila jsi toho hodně! <3 Moc mě zaujalo to 4něco kino! :D Poblíž to u nás nikde není, ale určitě bych to někdy chtěla zkusit. To sis musela připadat úplně v té pohádce ne! :D <3
    Super článek a super fotky! :) <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥